2021-06-23, 07:10
Medlem
Vilken härligt absurd tråd!
Jag är inte magnetisk utom möjligen min personlighet.. Har iofs fått första dosen så då kanske magnetismen avtar
Inte heller någon av mina ovaccinerade vänner och släkt har råkat ut för denna fb-åkomma.
Senast redigerad av Leland1979 2021-06-23 kl. 07:12.
Citera
2021-06-23, 07:27
Medlem
MosterAugustas avatar
Är ovaccinerad och omagnetisk. Skall vaccinera mig i närtid. Gör om testet efter vaccinationen och återkommer med resultat.
Citera
2021-06-23, 07:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Om magneten fastnar så är ni helt enkelt lite svettiga/kladdiga på huden - Prova även med någon ickemagnetisk metall så fastnar det lika bra på huden som magneterna..

Detta debunkades för åratal sedan av James Randi: https://www.google.se/amp/s/boingboing.net/2021/06/11/the-amazing-randi-debunked-sweaty-magnetic-people.html/amp

Och Mick West har också gjort ett klipp som förklarar det: https://youtu.be/xQT8vfwomvs
Citera
2021-06-23, 07:40
Medlem
engammalfisks avatar
Nu är jag helt perplexed & purported, min dörrnyckel fastnar också men det är på ett onaturligt sätt man märker att det inte är pga handsalva. Ni som kan förklara det här vad blir det för nummer på lotto idag ni vet ju allt. såg klippet ovan: nej jag är inte "oily" just nu. jag använder mycket handsalva men jag går inte runt kladdig varför fastnar inte tex papper eller en cigarett som väger mycket mindre än det jag la på? nyckeln kunde jag fan hålla handen upp och ner med för i helvete vad är det frågan om?.
Senast redigerad av engammalfisk 2021-06-23 kl. 07:49.
Citera
2021-06-23, 08:17
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Det är ca 30 grader ute ni är inte magnetiska ni är klibbiga...
Citera
2021-06-23, 08:27
Medlem
engammalfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Det är ca 30 grader ute ni är inte magnetiska ni är klibbiga...
Solen har knappt börjat gassa & torkade av mig innan nyckel fastnar, la den på överhanden och inte många grader till så var handflatan uppåt.. matrix trick for sure, eller så är det bill gates & 5g promo, fan vet vid det här laget.
Senast redigerad av engammalfisk 2021-06-23 kl. 08:29.
Citera
2021-06-23, 08:35
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Kommer ni ihåg oral galvanism.

Anal magnetism?
Va e det för skit?
Citera
2021-06-23, 08:41
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Vaccinets RNA verkar också sprida sig, vilket man t.ex hittat i svett och bröstmjölk ifrån kvinnor. Dessa innehåller dock andra instruktioner än vad som påstås av vaccinbolagen. De instruerar kroppen att skapa nanopartiklar som utvinner järnet ur blodet för att koncentrera detta vid vissa områden i kroppen. Varför? Kanske för att konstruera något. En antenn?

RNAt innehåller instruktioner för att omvandla vanliga människor till mekaniska robotar.
Här visar den kände motoGP-föraren Marc Marquez på sina röntgenbilder hur en metallisk
robot håller på att bildas inne i hans kropp.

https://www.gpone.com/sites/default/files/images/2020/article/foto/07/MotoGP/generic/marquez-frattura-1595856964.jpg
Citera
2021-06-23, 08:41
Medlem
Vad är detta för skit? Orkar fan inte läsa inläggen så jag har inte kollat om någon ställt den uppenbara frågan;

Vad spelar det för roll om man är magnetiskt eller ej??
Citera
2021-06-23, 08:44
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Med en neodymium magnet känner jag den magnetiska effekten, jag kan även luta mig framåt och den sitter kvar, det kan inte förklaras av svett. Tar jag däremot en kylskåpsmagnet så känner jag inte någon magnetism, men den sitter dock där tills jag lutar mig framåt då trillar den av. Svagare magnet.

Har även pudrat med talkpulver(mjöl funkar nog också) för att totalt eliminera sådana "svett/oljeteorier".

Sätt ett tunnt silkespapper eller rispapper mellan hud och magnet, så blir du avmagnetiserad direkt.
Citera
2021-06-23, 08:53
Medlem
Var tog alla elallergiker vägen förresten? Borde inte de lysa upp som ljusbågar nu med tanke på både 5G och magnetismalstrande vacciner?
Citera
2021-06-23, 09:06
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Var tog alla elallergiker vägen förresten? Borde inte de lysa upp som ljusbågar nu med tanke på både 5G och magnetismalstrande vacciner?

Det kan ju vara en lösning när det råder el-brist..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in