Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-11-28, 23:53
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacksss
Verkar ha rymt från ett SIS boende i Karlstad. En snabb skrollning på hans föräldrars Facebook ger mig känslan av att dom inte är direkt högbegåvade
Enligt Facebookinlägg hos anhöriga så försvann han alltså från SIS utan vare sig jacka eller mobil med enbart tofflor på fossingarna. Detta mitt i vinterkylan. Det bådar tyvärr inte gott
Verkligen hjärtskärande att läsa pappans återkommande inlägg om sonen.
Citera
2024-02-20, 12:38
  #38
Medlem
Är det någon som kanske kan göra en ny tråd eller något så fler kan bli uppmärksamma på detta? Det har gått flera år nu och fortfarande inget nytt. Detta fall borde få mycket mer uppmärksamhet än vad de fått
Citera
2024-02-20, 15:07
  #39
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asosa
Är det någon som kanske kan göra en ny tråd eller något så fler kan bli uppmärksamma på detta? Det har gått flera år nu och fortfarande inget nytt. Detta fall borde få mycket mer uppmärksamhet än vad de fått

Eftersom MP har tagit bort efterlysningen så är han väl inte försvunnen längre.
__________________
Senast redigerad av rubbergirl 2024-02-20 kl. 15:11.
Citera
2024-02-26, 08:33
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Eftersom MP har tagit bort efterlysningen så är han väl inte försvunnen längre.

Jo det är han, jag känner han. Även om jag förstått de rätt så gjorde MP aldrig ens en sökinsats
Citera
2024-02-26, 15:46
  #41
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asosa
Jo det är han, jag känner han. Även om jag förstått de rätt så gjorde MP aldrig ens en sökinsats

MP gör ingen sökinsats & kallar in allmänheten om de inte har ett specifikt sökområde där det är troligt man kan hitta ngt / ngn. Och de interna sökinsatserna hör man inte alltid om.

Jag får intrycket av att man har hört av Linus & därefter tagit bort efterlysningen. Däremot verkar Linus inte hört av sig till familjen (åtminstone inte pappan).
Pappan skriver dessutom att han vet att Linus har det bra men inte hört av honom 🤷‍♀️
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback