2021-06-22, 20:12
Medlem
Jag bryr mig inte om vad andra tyckt.
Har varit med flera äldre, och yngre.
Samma sak.
Citera
2021-06-22, 20:14
Medlem
insvepts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
En till sak som kanske vissa har som skäl till att inte vilja ha en kvinna som ser mkt äldre ut är att ens framtida barn kommer att ärva hennes gener och åldras i förtid.

Lol.

Större risk för missbildning/sjukdomar hos barnet, ja, men inte att det åldras i förtid.

Tillbaka till skolbänken.
Citera
2021-06-22, 20:14
Medlem
Citat:
Jag tänker nog inte egentligen på någon specifik ålder här, men som exempel har jag sett 28-åriga tjejer som ser ut som minst 45 när jag surfat runt på diverse dejtingsidor. Har funderat ibland varför så många äldre kvinnor besöker min profil men sen när jag kollar deras ålder visar det sig att oj hoppsan, de var visst Yngre än mig.

Whaat.

Det måste va ovanligt. Dom kanske skriver att dom är yngre än dom egentligen är?
Citera
2021-06-22, 20:15
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Jag bryr mig inte om vad andra tyckt.
Har varit med flera äldre, och yngre.
Samma sak.
Nä vad andra tycker ska man strunta i tycker jag. Att man själv trivs med personen är ju det som räknas. Har man inget emot att vara med en kvinna som ser äldre ut än en själv är det bara köra på
Citera
2021-06-22, 20:16
Citat:
Ursprungligen postat av insvept
Lol.

Större risk för missbildning/sjukdomar hos barnet, ja, men inte att det åldras i förtid.

Tillbaka till skolbänken.
Kom ihåg nu att vi pratar utseende, inte ålder.
Citera
2021-06-22, 20:53
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Republiken Frankrikes Prez M. Macr n (o) kan inte ha fel.
Citera
2021-06-22, 21:02
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
Republiken Frankrikes Prez M. Macr n (o) kan inte ha fel.
Ja Macron verkar helt klart föredra äldre kvinnor. Trots att hon är 68 år ser hon piggare och lite yngre ut än många andra i samma ålder tycker jag.
Citera
2021-06-22, 21:05
Medlem
Citat:
Skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med en tjej som ser ut mycket äldre än dig trots att ni båda är i samma ålder? Om inte så vore det intressant höra anledningen till att det inte vore aktuellt.

Jag snackar om tjejer som kanske ser 10 - 15 år äldre ut än de egentligen är, vissa t.o.m. mer.

Själv känner jag att jag inte skulle kunna tänka mig det då jag har ett ganska ungdomligt utseende (utan att vara pojkaktig) och därför känner att jag vill träffa en tjej som också inte ser åldrad ut i förtid. Känns ut på något sätt som att man skulle vara mer på "samma nivå" då liksom. Det skulle inte heller se ut som att man kommer promenerandes med typ sin morsa.

Bara för att förtydliga så behöver inte tjejen ser dålig ut för det.

Kanske är den konstig frågeställning men jag tycker det är rätt intressant så var tvungen starta tråden

Med rätt personlighet och gemensamma intressen så absolut.
Citera
2021-06-22, 22:22
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Absolut! positiva, inbjudande, och samtidigt smarta kvinnor fungerar till runt 50-strecket.
Intellektuell och emotionell sexighet skull jag kalla det. Men viss kroppsform måste ändå finnas.
Citera
2021-06-22, 22:36
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med en tjej som ser ut mycket äldre än dig trots att ni båda är i samma ålder? Om inte så vore det intressant höra anledningen till att det inte vore aktuellt.

Jag snackar om tjejer som kanske ser 10 - 15 år äldre ut än de egentligen är, vissa t.o.m. mer.

Själv känner jag att jag inte skulle kunna tänka mig det då jag har ett ganska ungdomligt utseende (utan att vara pojkaktig) och därför känner att jag vill träffa en tjej som också inte ser åldrad ut i förtid. Känns ut på något sätt som att man skulle vara mer på "samma nivå" då liksom. Det skulle inte heller se ut som att man kommer promenerandes med typ sin morsa.

Bara för att förtydliga så behöver inte tjejen ser dålig ut för det.

Kanske är den konstig frågeställning men jag tycker det är rätt intressant så var tvungen starta tråden

Lite konstigt men intressant.

När någon ser äldre ut än vad man är så känner jag avsky och förakt. En preferens är att jag och familj ser yngre ut.
Citera
2021-06-23, 14:30
Medlem
De flesta tror nog att jag är 10-20 år äldre än jag är. Så en kvinna som ser äldre ut ja då är det ålderdomshemmet eller åtminstone ålderspensionär. Nej tack.
Citera
2021-06-23, 14:34
Medlem
Denoms avatar
Eftersom jag är rätt ung skulle det inte vara ett problem för mig nu i alla fall, kanske om fem tio år det hade varit en annan grej jag vet inte varför det skulle vara någon stor grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in