2021-06-29, 12:34
Medlem
Hon försökte få ut förskott på arvet drygt 600000 som bengt skulle fått i gåvor under pappans livstid. Drog nog tillbaka det
Citera
2021-07-04, 22:58
Medlem
Systern studerade precis ett år journalistik på mittuniversitet i Sundsvall. Fått höra att hon verkade väldigt speciell.

Hon ska även ha sagt att hon pluggade journalistik för att kunna skriva i "tandläkartidningen". Någon nämnde att hon inte längre är tandläkare dock?
Citera
2021-07-04, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
När var detta, vilket år utbildade hon sig?

Gissningsvis under de år hon bodde i Umeå. Finns i tråden. Orkar, sorry, inte leta men tolkade uppgfterna som att hon bodde i en typ av kollektiv med andra studenter. Umeå har haft brist på studentbostäder så att hyra ut delar av huset tlll studenter är vanligt. På adressen fanns en äldre man.
Citera
2021-07-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frero9
Systern studerade precis ett år journalistik på mittuniversitet i Sundsvall. Fått höra att hon verkade väldigt speciell.

Hon ska även ha sagt att hon pluggade journalistik för att kunna skriva i "tandläkartidningen". Någon nämnde att hon inte längre är tandläkare dock?

På vilket sätt var hon speciell? Vet du något mer? Det jag har hört är att hon är helt galen och att folk blir rädda för henne när den sidan slår till.

Och man kanske inte behöver vara tandläkare för att kunna skriva om det i en tidning...
Citera
2021-07-05, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stimorolets
På vilket sätt var hon speciell? Vet du något mer? Det jag har hört är att hon är helt galen och att folk blir rädda för henne när den sidan slår till.

Och man kanske inte behöver vara tandläkare för att kunna skriva om det i en tidning...

Det är en facktidskrift jmfr med Läkartidningen så för att dom skall anta en artikel krävs nog en ansenlig substans. Hon verkar nog, med verksamhetsförbud, knappast uppfylla kriterierna de troligen ställer.
Citera
2021-07-07, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frero9

Är det systern som skrivit dom här artiklarna?
https://zip.news/us/author/Annika%20J%C3%A4ger?country=SE
Citera
2021-08-07, 23:41
Medlem
Raven666s avatar
Citat:
Sökte på multijournalistoch hennes namn, kom till tidningen medicinsk vetenskap, nummer 2 2021, (issuu). Hon är med på bild som en av medarbetarna, på sidan 4

Det var bra jobbat. Intressant att se henne. Vi får väl se om utredningen upptas. Det finns ju anhöriga till Bengt som tror att han syster har med hans död att göra.
Citera
2021-08-07, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven666
Det var bra jobbat. Intressant att se henne. Vi får väl se om utredningen upptas. Det finns ju anhöriga till Bengt som tror att han syster har med hans död att göra.
Du lade första bitarna. Det borde vara hon. Ser inte ut som jag hade tänkt mig
Citera
2021-08-07, 23:43
Medlem
Raven666s avatar
Citat:

Jag håller med. Blev överraskad när jag såg fotot.
Citera
2021-08-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven666
Jag håller med. Blev överraskad när jag såg fotot.
Var Bengt mycket berusad?
Om det skulle vara syrran som ligger bakom "fallet" i trappan, kan hon ha fått i honom tandläkarsprit, som "slagit undan benen" på honom? Sen ombesörja hunden, torka bort blod mm
Citera
2021-08-09, 18:39
Medlem
Citat:

Kan du möjligen länka.
Citera
2021-08-09, 18:42
Medlem
Citat:
Sökte på multijournalistoch hennes namn, kom till tidningen medicinsk vetenskap, nummer 2 2021, (issuu). Hon är med på bild som en av medarbetarna, på sidan 4

Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Kan du möjligen länka.
Googla på ovanstående
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här