• 1
  • 2
2021-06-20, 22:50
Medlem
Godkväll folk..
Har tänkt på detta länge och vill bara skriva av mig för att se om någon varit i liknande situation som mig och vad ni gjort åt saken..

Jag började umgås med en kille väldigt ofta för ett par månader sedan tillbaka. Anledningen till att jag började umgås med han mycket var för att jag insett hur alla killar beter sig som skit emot mig och hur han är raka motsatsen till killarna där ute. Han ringer mig och vill ses, han visar för mig hur mycket jag betyder för han. Han låter alltid mig bestämma allting, vilken musik vi ska lyssna på, vart vi ska äta, ja allting. Han ger mig hela sin värld och jag börjar inse att vara med han innebär att jag kommer alltid vara lycklig?
Enda problemet är att han är skitsöt till ansiktet men kroppen gör mig inte attraherad. Vill inte gå in på detalj men känner ingen sexlust till honnom.
Vet ej hur jag ska handskas med detta. Hur ska jag kunna vara tillsamamns med någon som jag inte vill ligga med?
Har insett att alla killar som är sexuellt attraktiva och vet om det aldrig kommer behandla dig som en prinsessa utan kommer bara vara en skitstövel och någon du aldrig någonsin kommer bli lycklig med.
Med han så kommer han alltid se till att jag har kul och har det bra…

Finns det någon som varit i denna situation och blivit tillsammans med sin bästa killkompis även fast den sexuella attraktionen inte fanns där?
Citera
2021-06-20, 22:52
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Låter som en toffel. Men ändå.. ååh låter hur gullig som helst 😍

Synd bara att du inte känner dej attraherad av han 😟
Citera
2021-06-20, 22:55
Medlem
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulligull113
Godkväll folk..
Har tänkt på detta länge och vill bara skriva av mig för att se om någon varit i liknande situation som mig och vad ni gjort åt saken..

Jag började umgås med en kille väldigt ofta för ett par månader sedan tillbaka. Anledningen till att jag började umgås med han mycket var för att jag insett hur alla killar beter sig som skit emot mig och hur han är raka motsatsen till killarna där ute. Han ringer mig och vill ses, han visar för mig hur mycket jag betyder för han. Han låter alltid mig bestämma allting, vilken musik vi ska lyssna på, vart vi ska äta, ja allting. Han ger mig hela sin värld och jag börjar inse att vara med han innebär att jag kommer alltid vara lycklig?
Enda problemet är att han är skitsöt till ansiktet men kroppen gör mig inte attraherad. Vill inte gå in på detalj men känner ingen sexlust till honnom.
Vet ej hur jag ska handskas med detta. Hur ska jag kunna vara tillsamamns med någon som jag inte vill ligga med?
Har insett att alla killar som är sexuellt attraktiva och vet om det aldrig kommer behandla dig som en prinsessa utan kommer bara vara en skitstövel och någon du aldrig någonsin kommer bli lycklig med.
Med han så kommer han alltid se till att jag har kul och har det bra…

Finns det någon som varit i denna situation och blivit tillsammans med sin bästa killkompis även fast den sexuella attraktionen inte fanns där?

Det låter som att han är en betasimp av sneaky fucker sorten.. de är tålmodiga...
Citera
2021-06-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Låter som en toffel. Men ändå.. ååh låter hur gullig som helst 😍

Synd bara att du inte känner dej attraherad av han 😟

Han är så fin…
Det är någon som alla tjejer förtjänar en som han. Alltså han är ändå inte så jätte överdrivet tofflig, han kan säga att vi får ses sen efter han varit med sina vänner. fast han är snäll och blir glad när jag hör av mig och så vill han alltid ses och äta eller hitta på något, så vill han även alltid bjuda mig för då blir han glad??? hjärtat smälter av han. Han har vart med mig i flera månader utan att ens försöka med mig. Jag vet inte om jag ska ge mig in i ett förhållande bara med någon som jag verkligen tittar på och tycker är en underbar person men som jag inte tänder på? Vet inte vad som är rätt eller fel..
Citera
2021-06-20, 23:05
Medlem
BewilderedHulders avatar
Ta med honom till gymmet fem dagar i veckan i ett år och kör strikt diet så blir du kanske lite mer intresserad av intimitet med honom.
Citera
2021-06-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Det låter som att han är en betasimp av sneaky fucker sorten.. de är tålmodiga...

Det där är inte ovanligt och inget tecken på att han är intresserad.

Jag har en kompis jag känt i 15 år och jag har alltid fått bestämma vilken musik, vilken film, vilken resa, ringt när jag vill ha skjuts vilken tid som helst på dygnet, vart vi ska gå, vad för aktivitet, allt. Och det är för att han inte bryr sig utan är nöjd med vilket som.
Citera
2021-06-20, 23:09
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulligull113
Han är så fin…
Det är någon som alla tjejer förtjänar en som han. Alltså han är ändå inte så jätte överdrivet tofflig, han kan säga att vi får ses sen efter han varit med sina vänner. fast han är snäll och blir glad när jag hör av mig och så vill han alltid ses och äta eller hitta på något, så vill han även alltid bjuda mig för då blir han glad??? hjärtat smälter av han. Han har vart med mig i flera månader utan att ens försöka med mig. Jag vet inte om jag ska ge mig in i ett förhållande bara med någon som jag verkligen tittar på och tycker är en underbar person men som jag inte tänder på? Vet inte vad som är rätt eller fel..

Flera månader å inte ens försökt nåt!? Är han bög tro?

Ingen aning, kan inte svara på dina frågor. Men testa vettja. Kan ju bli bra..
Citera
2021-06-20, 23:11
Medlem
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det där är inte ovanligt och inget tecken på att han är intresserad.

Jag har en kompis jag känt i 15 år och jag har alltid fått bestämma vilken musik, vilken film, vilken resa, ringt när jag vill ha skjuts vilken tid som helst på dygnet, vart vi ska gå, vad för aktivitet, allt. Och det är för att han inte bryr sig utan är nöjd med vilket som.

Det är för att han är en friendzonad mes, som inte vågar säga att han vill knulla dig..

end of story
Citera
2021-06-20, 23:14
Medlem
Citat:

Han är en mix av beta och alfa. Alltså han har status hos folk, många respekterar han. Han har bara inte hela utseendet med sig totalt men en väldigt omtyckt människa och vackert ansikte.. jag tycker ändå han är lite alfa faktiskt. Han tycker om göra andra glada han tycker det är ända lyckan i livet typ. Det tycker jag är en imponerande egenskap. Inte ”bitter” typen..
Citera
2021-06-20, 23:15
Medlem
Citat:
Det är för att han är en friendzonad mes, som inte vågar säga att han vill knulla dig..

end of story

I början kanske, men sedan insåg han att jag inte var intresserad, så tyckte han jag var så rolig att umgås med så han fortsatte va med mig som kompis.
Citera
2021-06-20, 23:16
Medlem
duden83s avatar
tja, du kan väl testa.. vad har du att förlora?
Om han är en fatfuck så får du väl ta och försöka ändra på han. Dra han till gymmet eller nått.
Det brukar ju vara de flesta kvinnors favorithobby.. Ändra på män. Så vad är problemet?
Citera
2021-06-20, 23:19
Medlem
Xpander-s avatar
Säg att du är orolig över hans testonivå och att han borde kontollera sig på måndag.
Fetma, bitchtits och allmänt feminina egenskaper kan vara tecken på höga östrogennivåer.
Jag är kompetent googleläkare, lita på mig
Senast redigerad av Xpander- 2021-06-20 kl. 23:21.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in