2021-06-20, 17:24
Medlem
Tog min vanliga dos sertralin 50mg kl 8:00 nr jag vakna idag. Nn halv timma senare drog jag en fetare lina tjack n jag brukar (inte de mest potenta, men ngorlunda bra kvalite och ngra stenar som jag behvde krossa fr o f upp i snoken) och jag knde av en liten fokus/energi, men noll eufori? S dragit flera linor under dagen men fortfarande inte de typiska tjack ruset, bara lite kat puls o torr mun, spnd kke osv. Kan de bero p sertralinet?

(Vet att man egentligen inte ska blanda SSRI med vissa stimulanter men ja kunde tyvrr inte hlla mig idag haha)
Senast redigerad av Malozarpla 2021-06-20 kl. 17:27.
Citera
2021-06-20, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malozarpla
Tog min vanliga dos sertralin 50mg kl 8:00 nr jag vakna idag. Nn halv timma senare drog jag en fetare lina tjack n jag brukar (inte de mest potenta, men ngorlunda bra kvalite och ngra stenar som jag behvde krossa fr o f upp i snoken) och jag knde av en liten fokus/energi, men noll eufori? S dragit flera linor under dagen men fortfarande inte de typiska tjack ruset, bara lite kat puls o torr mun, spnd kke osv. Kan de bero p sertralinet?

(Vet att man egentligen inte ska blanda SSRI med vissa stimulanter men ja kunde tyvrr inte hlla mig idag haha)

Jag har testat den kombinationen. Fick ett vldigt bra rus. Har du tagit mycket tjack p slutet? Tnker att du har byggt upp en tolerans? Om man kan gra det. Eller kan det vara utsptt med ngot? Dligt kvalitet?

Eller kan det vara s att du r s hg, s du intalar dig att du inte fr ngon effekt?

Testa ta en rejl bomb
Citera
2021-06-20, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Jag har testat den kombinationen. Fick ett vldigt bra rus. Har du tagit mycket tjack p slutet? Tnker att du har byggt upp en tolerans? Om man kan gra det. Eller kan det vara utsptt med ngot? Dligt kvalitet?

Eller kan det vara s att du r s hg, s du intalar dig att du inte fr ngon effekt?

Testa ta en rejl bomb

Drog i mig sub frsta gngen igr och smllde i mig 2-3 xanor tsm med subben, s kan ju ha dmpat lite tills idag😂 men inte spass eller? Har ingen tolerans mot tjack. Skulle vilja dra en till line men r lite rdd fr serotonin syndrom
Citera
2021-06-20, 17:53
Medlem
Har ca 79 bpm. men knner lite tjack knsla men mest nert typ. Skevt
Citera
2021-06-20, 18:16
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Drog i mig sub frsta gngen igr och smllde i mig 2-3 xanor tsm med subben, s kan ju ha dmpat lite tills idag😂 men inte spass eller? Har ingen tolerans mot tjack. Skulle vilja dra en till line men r lite rdd fr serotonin syndrom
Du tog sub och Xanor igr och undrar varfr amfetamin inte fungerar som vanligt idag, har jag frsttt dig rtt?
Citera
2021-06-20, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Du tog sub och Xanor igr och undrar varfr amfetamin inte fungerar som vanligt idag, har jag frsttt dig rtt?

Lter som en dum frga nu ja men de va ba en teori. Knner inget av subben eller alpran nu idag s jag tnkte att de mesta av deras dmpande effekter r ver. S jag brjade fundera ifall det var sertralinet som var boven men kanske inte. Ber om urskt om det var en dlig trdstart

EDIT: mste vara dexamfetamin eller ngon mindre stissigare stimulant, drog precis nnu en lina och de verkar funka som det ska, har ju grov adhd ocks Hahah
Senast redigerad av Malozarpla 2021-06-20 kl. 18:27.
Citera
2021-06-20, 18:25
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Lter som en dum frga nu ja men de va ba en teori. Knner inget av subben eller alpran nu idag s jag tnkte att de mesta av deras dmpande effekter r ver. S jag brjade fundera ifall det var sertralinet som var boven men kanske inte. Ber om urskt om det var en dlig trdstart
Min sarkasm antyder att du svarade p din egen frga. Xanor r vl dessutom frhllandevis lngtidsverkande?
Citera
2021-06-20, 18:28
Medlem
Citat:
Min sarkasm antyder att du svarade p din egen frga. Xanor r vl dessutom frhllandevis lngtidsverkande?

Nej inte mina, har snabbverkande 1mg
Citera
2021-06-20, 18:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Nej inte mina, har snabbverkande 1mg
Nej allts.. Jag menar "r inte alprazolam en substans som har bde lng verkningstid och lng halveringstid?".

Men hur som helst s har du frklaringen i grdagens drogintag.
Citera
2021-06-20, 18:32
Medlem
Citat:
Nej allts.. Jag menar "r inte alprazolam en substans som har bde lng verkningstid och lng halveringstid?".

Men hur som helst s har du frklaringen i grdagens drogintag.

Ahaa urskta min trghet. Men d frstr jag tack fr svar
Citera
2021-06-20, 18:38
Medlem
Forfarande interesserad av ngon annans erfarenheter av Amfetamin och Sertralin och deras input p blandningen Om de inte r fel trd fr att frga d sklart
Citera
2021-06-23, 03:35
Medlem
Franke88s avatar
Citat:

Det r subben (och Xanoren) som blockerar amfetaminets effekt. Riktigt lng halveringstid p sub.

Euforin blockas mestadels av Xanoren dock. Benso r den effektivaste drogen fr att dda positiva knslor.
Senast redigerad av Franke88 2021-06-23 kl. 03:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in