Citat:
Ursprungligen postat av
emmizen32
"Myste" hon lite med alla hon älskade oxå?
DU har skrivit att hon hade dumpat E.
Och då blir det ännu mer obegripligt vad sjutton hon gjorde i hans hus?
Och varför dom myste lite?
DU får just nu L att framstå som en väldigt billig slampa.
Och jag vill hellre tro att dom faktiskt var i ett förhållande och gjorde sånt som man brukar då.
Att hon inte delade "glatt på FB" kan ju vara att dom kommit överens (hennes ord) om att ljuga och säga att det var slut.
Ja nu är det ju som så att du förknippar mys med enbart sex, det är ju uppenbart. Stackare där.
Klart att hon kunde ligga och mysa med barnen också. Hon älskade väldigt många, barnen, föräldrar, syskon, vänner m.m.
När hon lämnade lägenheten i Farsta så frågade hon både Kimmo och Emil om hon tillfälligt kunde flytta in. Det blev då Emil som hon bodde merparten av tiden.
Jag får henne inte alls att framstå som något. Det är tankarna hos dig som drar förhastade slutsatser m.m.
Och om det är så att det Lydia säger skulle stämma till 100% enligt er tro. Vad gör det då Emil? Jo för som Lydia sagt, "Emil ville att jag skulle dricka vin istället för att ta medicinen, för han kunde lättare väcka mig när han ville ha sex."
Alltså, han ville ha sex, sa hon nej så slängde han ut henne....
Till slut fick hon nog och ville inte ha sex mer, och då sa han att det var sista natten du sover här...
Så ja, du kanske är något på spåret här då?