2022-08-17, 01:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Du skrek dig blå i skallen igår när ngn skrev att Kimmo minsann inte var ngt helgon. Intressant!

Och du begriper inte bättre än så här alltså? Du tycker inte det är viktigt att de namn ni lägger fram. I detta fall en Ulf som både du och din trollkompis Mumsbulle outat.

Du letade upp en Ulf på Instagram för ett tag sen och pekade ut denna Ulf som samma Ulf som lagt upp videolänken.

Du förstår inte skillnanden mellan två olika personer. För i din värld är alla som heter Ulf och vänner till henne samma Ulf som den som lade upp länken. Men ni hade jävligt fel!
Därför ljög ni ihop en story att han råkat sätta ut ett efternamn, vilket var en lögn. Sanningen var att ni gjorde bort er. Snacka om pinsamt!

Det hjälper absolut ingen att ni blandar ihop personer och smutskastar dom. Det hjälper inga anhöriga eller tråden överlag då den fylls av falska rykten som ni ständigt fyller den med.
Jag har redogjort för hur jag la ihop 1+1.

Vad menar du med falska rykten?
* utdragen i skogen
* ny lägenhet
* anabola
* Lydias ring
* Ihop eller inte ihop
* sätta dit Lydias ex
Osv

Du påstår att du jobbar med detta?!
Själv gör jag detta på hobbynivå

Jag vet inte hur många gånger ni försökt vrida vad ni skrivit eller skuldbelagt brottsoffret.

Jag har ställt frågor, spekulerat men mötts av glåpord och trams. Ni tänker inte berätta, utan saboterar det fria ordet

SANNINGEN SKALL GÖRA EDER FRIA

JAG LJUGER INTE.
Du och dina ryggdunkare får det svårt att påstå att någon ljuger, när sanningen finns redo att serveras nu när lögnerna nystas upp och de dokument jag hänvisat till, men inte lagt upp, av respekt för att jag inte vill att oskyldiga ska drabbas mer av svallvågorna från Lydias livsval.
2022-08-17, 01:56
Avslutad
Citat:
Men du har ju redan outat honom gång på gång!! Du och Vemdalen62 har ju gjort det flera ggr!

Ni har tagit en oskyldig person att framstå som kriminell. Du skrev igår så nedlåtande om denna människa, han var enligt dig en i mängden av avdankade.

Fick ni ngt svar ang mordet av att smutskasta honom?

Känns det bra?
Jag efterfrågade info om den mystiske Ulf

Jag har redogjort mina funderingar, bollat tankar, mötts av glåpord, att jag är en stalker, pervers, dum lögnare mm
Alla som ifrågasatt Lydia Barth är lögnare, enligt en handfull skribenter, dig inräknad.
2022-08-17, 07:46
Medlem
Citat:
Men du har ju redan outat honom gång på gång!! Du och Vemdalen62 har ju gjort det flera ggr!

Ni har tagit en oskyldig person att framstå som kriminell. Du skrev igår så nedlåtande om denna människa, han var enligt dig en i mängden av avdankade.

Fick ni ngt svar ang mordet av att smutskasta honom?

Känns det bra?
Det var inte vi som påstod att efternamnet las ut på YT. Det var en annan skribent. Dessutom försöker du tysta andra skribenter med att kalla dom glåpord och totalt idiotförklara dom. Känns det bra?
Du blandar ihop saker också.

Berätta då.... Du som tycker dig veta allt!!! ... Varför dyker Ulf upp överallt?

Varför är hon skyldig honom pengar?
Vem kan ha haft ett syfte att lägga upp ljudfilen på YT när den bara visar hur vidrig och befallmde Lydia Barth låter på den. (102 kommentarer kan inte ha.fel)

Berätta då kapten! Du som enligt dig själv är den enda som vet sanningen fast du inte är vän med Lydia

Berätta hur det är!
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-08-17 kl. 08:04.
2022-08-17, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Det var inte vi som påstod att efternamnet las ut på YT. Det var en annan skribent. Dessutom försöker du tysta andra skribenter med att kalla dom glåpord och totalt idiotförklara dom. Känns det bra?
Du blandar ihop saker också.

Berätta då.... Du som tycker dig veta allt!!! ... Varför dyker Ulf upp överallt?

Varför är hon skyldig honom pengar?
Vem kan ha haft ett syfte att lägga upp ljudfilen på YT när den bara visar hur vidrig och befallmde Lydia Barth låter på den. (102 kommentarer kan inte ha.fel)

Berätta då kapten! Du som enligt dig själv är den enda som vet sanningen fast du inte är vän med Lydia

Berätta hur det är!

Problemet är ju att det aldrig syntes eftersom kontot hela tiden bara hetat Ulf. Så det var någon annan som tog något för givet.
Lydia har inten skuld till denna Ulf, det är enbart påhitt eftersom det aldrig har varit registrerat som en skuld hos Kronofogden. Jag skrev ut ett nummer du kan ringa och kolla själv.
Ljudfilen som Ulf lade upp har INTE 102 kommentarer, varför ljuger du?
2022-08-17, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ulf är omnämnd i fupen.
En Ulf med efternamn, laddade upp ljudfilen från innan mordet.
Det efternamnet återfanns i den tjocka bibba som låg och tickade innan skadestånden till brottsoffrets anhöriga lagts till. Innan.
Jag började efterlysa info om kaosbruden asap, för att det lät så sjukt och sjukare blev det ju mer jag fann.
Att jag ens tog reda på de aktuella kronkalleskulderna, var för att Lydias påståenden i rätten om att hon hade typ 300 000 kvar, sen hästfiaskot. Hänger du med?
Hon fick ingen lägenhet, utan hänvisades till härbärge eller vandrarhem. Ungarna var hos Kimmo pga hennes oförmåga att klara av dem.
Hon hade csn, en påstådd dyr 2a hands lägenhet, som hon haft problem med hyresvärden, alla snubbar som varit dumma, dem verkar föröka sig.
Jag ville veta den faktiska skulden, inte konstigare än så, eftersom Lydia inte verkade vara trovärdig.
Hästgården som hon vid skilsmässan fick Kimmos del. Han hade säkrat sina bolag genom äktenskapsförord, så det var väldigt generöst av honom, hon hade ju en ny porregissör i bingen, så hon kände sig väl som riktigt smart och företagsam win-win?

Hur som haver. En Ulf fanns med bland alla återbetalningskrav, som hade samma namn som youtubeuppladdningssnubben, inlagt i tråden av loveangeli.. samma namn. Efter att ha läst "den dåliga tunna fupen" nämner Kimmo en Ulf. Har inte reflekterat över det tidigare. Det var dock skrivet i fetstil.
Jag efterfrågade om den mystiske Ulf, här, nyligen. Då bekräftar du att du känner honom och även Lydia, han är en vän till familjen. Uppenbarligen inte Kimmo och Lydia, eftersom han inte visste mer än namnet, att Müfit kanske visste mer, han hade nämnt denne Ulf som hjälpte Lydia.
Thats it. Ett namn i fetstil i fupen.

Förstår du händelsekedjan?
Du har anklagat mig för att ljuga.
Jag söker sanningen.
Lydias liv skiljer sig markant från andra människors.
Du själv har skrivit att "ni" gör allt för att tysta vissa saker, eller låta bli att berätta, eller spela med...

Ja det finns en Ulf med i fupen eftersom han nämns av både Kimmo och Müfit.
Det fanns fortfarande inget efternamn på detta konto, du vet att man kan spåra historiken va? Så den infon kom från någon annan som gissade.

Och du fortsätter att ljuga. Ring det nummer jag lade ut och kolla, alla kan göra det, och alla kommer att få det svar jag gett och det inte finns/fanns någon skuld mellan denna Ulf och Lydia.
Och skitsnacket om någon porrfilmsregissör i bingen. Återigen en stor jäkla lögn som dessutom inte kommer från någon statlig myndighet, eftersom det inte är sant.
Och du ljuger återigen när du påstår att man bekräftat att är en vän till familjen.
Jag skrev detta: Och vi som känner Lydia vet förstås vem denna Ulf är, och det är ingen mindre än en annan vän. Varken mer eller mindre kan man säga.
Du har aldrig sökt efter en sanning i detta ärende.
2022-08-17, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Tror du att argast vinner?
Ni säger hela tiden att sanningen ska, fram. Denne Ulf dyker upp lite här och där i denhär soppan... Varför lägger han ut ljudfiler? Vad är syftet till det? Varför är Lydia skyldig honom pengar? Ska sanningen fram så ska väl alls frågor och oklarheter redas ut? Eller är det bara viktigt att förklara alla oklarheter, egenheter som Emil står för? Allt annat försöker ju ni mangla ner och tysta totalt.

Ring det nummer jag lade ut och hör efter själv. Då lär du få höra att det inte finns någon skuld, du lär höra hur Mumsemuff ljugit för dig och alla andra här inne.
2022-08-17, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja det finns en Ulf med i fupen eftersom han nämns av både Kimmo och Müfit.
Det fanns fortfarande inget efternamn på detta konto, du vet att man kan spåra historiken va? Så den infon kom från någon annan som gissade.

Och du fortsätter att ljuga. Ring det nummer jag lade ut och kolla, alla kan göra det, och alla kommer att få det svar jag gett och det inte finns/fanns någon skuld mellan denna Ulf och Lydia.
Och skitsnacket om någon porrfilmsregissör i bingen. Återigen en stor jäkla lögn som dessutom inte kommer från någon statlig myndighet, eftersom det inte är sant.
Och du ljuger återigen när du påstår att man bekräftat att är en vän till familjen.
Jag skrev detta: Och vi som känner Lydia vet förstås vem denna Ulf är, och det är ingen mindre än en annan vän. Varken mer eller mindre kan man säga.
Du har aldrig sökt efter en sanning i detta ärende.
Nej, Müfit är inte hörd, inte i den offentliga fupen.
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-17 kl. 09:35.
2022-08-17, 10:09
Medlem
Citat:
Nej, Müfit är inte hörd, inte i den offentliga fupen.

"Är inte hörd i den offentliga fupen"...

Om jag inte har fel så har du skrivit tidigare i tråden att du hade tillgång till "delar" av "slasken".

Är det där denne Mufit är hörd?

Kan du lägga upp den delen av "slasken" du har tillgång till? Om du köpt loss den varför fick du inte hela (förutom det som var maskat)?
2022-08-17, 10:24
Avslutad
Citat:
Problemet är ju att det aldrig syntes eftersom kontot hela tiden bara hetat Ulf. Så det var någon annan som tog något för givet.
Lydia har inten skuld till denna Ulf, det är enbart påhitt eftersom det aldrig har varit registrerat som en skuld hos Kronofogden. Jag skrev ut ett nummer du kan ringa och kolla själv.
Ljudfilen som Ulf lade upp har INTE 102 kommentarer, varför ljuger du?
Det stämmer inte, det redigerades. Från början fanns ett för och efternamn.

Finns säkert någon som har en skärmdump på youtubekontot, från när ljudfilen lades upp.
Hör med Loveangelie som delade klippet i tråden, som hon fått från sin vän?

Så stor är inte världen kring Lydia Barth, det går inte att förneka att hennes hejarklack målat in sig i ett hörn, precis som ljusskygga gangsters brukar göra.

Jag har förklarat, jag har hänvisat, men det är som att hälla vatten på en gås.
Du själv, har inte bidragit till att föra tråden framåt, du har bokstavligen, uttryckligen skrivit att du vill tysta "lögnarna" och att du spelar med och inte tänker avslöja någonting av värde. Du vet, men väljer att tiga.
Är inte det att undanhålla sanningen?

Sen en massa glåpord och emojies som krydda..och "krav" på att visa, visa vart!
När man hänvisar, så förvrider du min text och försöker få det att verka som om jag ljuger, men för dem som fortfarande orkar slänga ett getöga i tråden, är det klart som korvspad hur du och din svans "jobbar".

Tips, släng bort teflonhjälmen och teflonbrillorna

För att tala i bilder, ger jag dig Lydias hejarklack:

Övriga skribenter: ("lögnarna")

Emils efterlevande:
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-17 kl. 10:26.
2022-08-17, 10:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
"Är inte hörd i den offentliga fupen"...

Om jag inte har fel så har du skrivit tidigare i tråden att du hade tillgång till "delar" av "slasken".

Är det där denne Mufit är hörd?

Kan du lägga upp den delen av "slasken" du har tillgång till? Om du köpt loss den varför fick du inte hela (förutom det som var maskat)?
Vad tror du?
Regel 1.12
2022-08-17, 10:56
Avslutad
Citat:
Ring det nummer jag lade ut och hör efter själv. Då lär du få höra att det inte finns någon skuld, du lär höra hur Mumsemuff ljugit för dig och alla andra här inne.
Lögn. Jag har förklarat precis hur det låg till.
Det finns vissa triggerpunkter gällande Lydia, mycket intressant.
Vill man ta reda på någonting, får man tänka utanför boxen, Lasse. Eller bara använda sunt förnuft.
2022-08-17, 11:17
Medlem
Citat:
Vad tror du?
Regel 1.12

Det är väl samma regel som gäller i den offentliga FUP. Därav maskningar när de blir offentliga.

Slasken, som jag förstår brukar innehålla det som inte är av lika sort intresse och därför inte "köps loss... likt LW-tråden där bara FUP köptes loss för ett antal tusen kronor".

Det som kommer fram i slasken har väl inte mer med regel 1.12 här i tråden att göra än den offentliga FUP.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in