Citat:
Jag har redogjort för hur jag la ihop 1+1.Du skrek dig blå i skallen igår när ngn skrev att Kimmo minsann inte var ngt helgon. Intressant!
Och du begriper inte bättre än så här alltså? Du tycker inte det är viktigt att de namn ni lägger fram. I detta fall en Ulf som både du och din trollkompis Mumsbulle outat.
Du letade upp en Ulf på Instagram för ett tag sen och pekade ut denna Ulf som samma Ulf som lagt upp videolänken.
Du förstår inte skillnanden mellan två olika personer. För i din värld är alla som heter Ulf och vänner till henne samma Ulf som den som lade upp länken. Men ni hade jävligt fel!
Därför ljög ni ihop en story att han råkat sätta ut ett efternamn, vilket var en lögn. Sanningen var att ni gjorde bort er. Snacka om pinsamt!
Det hjälper absolut ingen att ni blandar ihop personer och smutskastar dom. Det hjälper inga anhöriga eller tråden överlag då den fylls av falska rykten som ni ständigt fyller den med.
Och du begriper inte bättre än så här alltså? Du tycker inte det är viktigt att de namn ni lägger fram. I detta fall en Ulf som både du och din trollkompis Mumsbulle outat.
Du letade upp en Ulf på Instagram för ett tag sen och pekade ut denna Ulf som samma Ulf som lagt upp videolänken.
Du förstår inte skillnanden mellan två olika personer. För i din värld är alla som heter Ulf och vänner till henne samma Ulf som den som lade upp länken. Men ni hade jävligt fel!
Därför ljög ni ihop en story att han råkat sätta ut ett efternamn, vilket var en lögn. Sanningen var att ni gjorde bort er. Snacka om pinsamt!
Det hjälper absolut ingen att ni blandar ihop personer och smutskastar dom. Det hjälper inga anhöriga eller tråden överlag då den fylls av falska rykten som ni ständigt fyller den med.
Vad menar du med falska rykten?
* utdragen i skogen
* ny lägenhet
* anabola
* Lydias ring
* Ihop eller inte ihop
* sätta dit Lydias ex
Osv
Du påstår att du jobbar med detta?!
Själv gör jag detta på hobbynivå
Jag vet inte hur många gånger ni försökt vrida vad ni skrivit eller skuldbelagt brottsoffret.
Jag har ställt frågor, spekulerat men mötts av glåpord och trams. Ni tänker inte berätta, utan saboterar det fria ordet
SANNINGEN SKALL GÖRA EDER FRIA
JAG LJUGER INTE.
Du och dina ryggdunkare får det svårt att påstå att någon ljuger, när sanningen finns redo att serveras nu när lögnerna nystas upp och de dokument jag hänvisat till, men inte lagt upp, av respekt för att jag inte vill att oskyldiga ska drabbas mer av svallvågorna från Lydias livsval.