2022-08-16, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Känner ingen biff

Ja det är samma gamla lögner som vanligt frn din sida ju.
Hur var det med "skulden"? Finns ingen.
Hur var det med utpressningen? Finns ingen.

Biff? Jisses. Läs en gång till, boomer...

Jag har dokumenten från fogden.
Jag har förklarat otroligt många gånger för dig och hänvisat till inlägg i tråden vad som ältats till förbannelse.

Har du på dig en hatt av teflon?

Vill du att jag lägger upp tex. skulddokumentet gällande Ulf?
Tror du han skulle uppskatta att exponeras med namn, adress, mejl mm på flashback? Jag tror inte det. Han verkar vara lika flarnig som dig och captain, med tanke på att ni känner honom. Totalt förblindad av mördarLydia.

Om Du tycker att Ulf ska outas på flashen, håller du käft då om att jag skulle ljuga hela tiden?
Förklara då för din polare anledningen till att han exponeras, som sagt.
Det är upp till dig.
2022-08-16, 22:21
Avslutad
Citat:
Ja det du skriver gör bara att det framgår med all tydlighet att du inte vet hur det går till på Hinseberg.
Och jag kan lugnt och sanningenligt säga att hon sköter sig mycket bra.

Men självklart kan ni ej ta det till er eftersom då spricker det ni hela tiden tjatar om.
Jag har rykande färska incidentrapporter. Kanske Lydia inte ljugit för dig, utan helt enkelt valt att inte berätta för dig?
2022-08-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Jag har förklarat otroligt många gånger för dig och hänvisat till inlägg i tråden vad som ältats till förbannelse.

Tror du han skulle uppskatta att exponeras med namn, adress, mejl mm på flashback? Jag tror inte det. Han verkar vara lika flarnig som dig och captain, med tanke på att ni känner honom. Totalt förblindad av mördarLydia.

Om Du tycker att Ulf ska outas på flashen, håller du käft då om att jag skulle ljuga hela tiden?
Det är upp till dig.

Ja biff eller bff spelar ingen roll då det enbart är du som slänger runder med titlat till höger och väster hela tiden.
Lydia är en god vän till mig och min fru. Varken mer eller mindre. Vad i det är det som du inte förstår?
Jag outar inte någon, det är ju snarare du som gör det i så fall.
Men fakta kvarstår. Det fanns en avslutat ärende angående ett betalningsföreläggande, alltså ingen skuld. Du får nog ringa och kolla med dom vad det betyder, och sen be om ursäkt här inne för att du dragit in ytterliggare en person här inne, som ju inte har med mordet att göra.
Om du slutar ljuga så kan jag vara tyst om det, men jag tror dessvärre det är en omöjlighet för dig.

Alla kan ringa 077-173 73 00 och fråga, så får alla de svar jag har gett dig nu.
2022-08-16, 22:29
Medlem
Citat:
Jag har rykande färska incidentrapporter. Kanske Lydia inte ljugit för dig, utan helt enkelt valt att inte berätta för dig?

Ja men nu är det ju inte från henne uppgifterna kommer, men det tycks du inte förstå.
2022-08-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ja men nu är det ju inte från henne uppgifterna kommer, men det tycks du inte förstå.
Du menar att fångvaktarna, diskuterar Lydias uppförande och olydnad med dig? Är hon satt under förmynderi menar du?
2022-08-16, 22:45
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:

Det är upp till dig.

Ta det en gång till din idiot! Vem känner vem? Du sprider så sjukligt många lögner. Vem känner jag? Måste brunnit upp helt i din skalle!

Dessa dokument du har enligt dig själv, berättar dom ngt om varför mordet hände?
2022-08-16, 22:50
Avslutad
Citat:
Ja biff eller bff spelar ingen roll då det enbart är du som slänger runder med titlat till höger och väster hela tiden.
Lydia är en god vän till mig och min fru. Varken mer eller mindre. Vad i det är det som du inte förstår?
Jag outar inte någon, det är ju snarare du som gör det i så fall.
Men fakta kvarstår. Det fanns en avslutat ärende angående ett betalningsföreläggande, alltså ingen skuld. Du får nog ringa och kolla med dom vad det betyder, och sen be om ursäkt här inne för att du dragit in ytterliggare en person här inne, som ju inte har med mordet att göra.
Om du slutar ljuga så kan jag vara tyst om det, men jag tror dessvärre det är en omöjlighet för dig.

Alla kan ringa 077-173 73 00 och fråga, så får alla de svar jag har gett dig nu.
Ulf är omnämnd i fupen.
En Ulf med efternamn, laddade upp ljudfilen från innan mordet.
Det efternamnet återfanns i den tjocka bibba som låg och tickade innan skadestånden till brottsoffrets anhöriga lagts till. Innan.
Jag började efterlysa info om kaosbruden asap, för att det lät så sjukt och sjukare blev det ju mer jag fann.
Att jag ens tog reda på de aktuella kronkalleskulderna, var för att Lydias påståenden i rätten om att hon hade typ 300 000 kvar, sen hästfiaskot. Hänger du med?
Hon fick ingen lägenhet, utan hänvisades till härbärge eller vandrarhem. Ungarna var hos Kimmo pga hennes oförmåga att klara av dem.
Hon hade csn, en påstådd dyr 2a hands lägenhet, som hon haft problem med hyresvärden, alla snubbar som varit dumma, dem verkar föröka sig.
Jag ville veta den faktiska skulden, inte konstigare än så, eftersom Lydia inte verkade vara trovärdig.
Hästgården som hon vid skilsmässan fick Kimmos del. Han hade säkrat sina bolag genom äktenskapsförord, så det var väldigt generöst av honom, hon hade ju en ny porregissör i bingen, så hon kände sig väl som riktigt smart och företagsam win-win?

Hur som haver. En Ulf fanns med bland alla återbetalningskrav, som hade samma namn som youtubeuppladdningssnubben, inlagt i tråden av loveangeli.. samma namn. Efter att ha läst "den dåliga tunna fupen" nämner Kimmo en Ulf. Har inte reflekterat över det tidigare. Det var dock skrivet i fetstil.
Jag efterfrågade om den mystiske Ulf, här, nyligen. Då bekräftar du att du känner honom och även Lydia, han är en vän till familjen. Uppenbarligen inte Kimmo och Lydia, eftersom han inte visste mer än namnet, att Müfit kanske visste mer, han hade nämnt denne Ulf som hjälpte Lydia.
Thats it. Ett namn i fetstil i fupen.

Förstår du händelsekedjan?
Du har anklagat mig för att ljuga.
Jag söker sanningen.
Lydias liv skiljer sig markant från andra människors.
Du själv har skrivit att "ni" gör allt för att tysta vissa saker, eller låta bli att berätta, eller spela med...
2022-08-16, 23:20
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ulf är omnämnd i fupen.
En Ulf med efternamn, laddade upp ljudfilen från innan mordet.
Det efternamnet återfanns i den tjocka bibba som låg och tickade innan skadestånden till brottsoffrets anhöriga lagts till. Innan.
Jag började efterlysa info om kaosbruden asap, för att det lät så sjukt och sjukare blev det ju mer jag fann.
Att jag ens tog reda på de aktuella kronkalleskulderna, var för att Lydias påståenden i rätten om att hon hade typ 300 000 kvar, sen hästfiaskot. Hänger du med?
Hon fick ingen lägenhet, utan hänvisades till härbärge eller vandrarhem. Ungarna var hos Kimmo pga hennes oförmåga att klara av dem.
Hon hade csn, en påstådd dyr 2a hands lägenhet, som hon haft problem med hyresvärden, alla snubbar som varit dumma, dem verkar föröka sig.
Jag ville veta den faktiska skulden, inte konstigare än så, eftersom Lydia inte verkade vara trovärdig.
Hästgården som hon vid skilsmässan fick Kimmos del. Han hade säkrat sina bolag genom äktenskapsförord, så det var väldigt generöst av honom, hon hade ju en ny porregissör i bingen, så hon kände sig väl som riktigt smart och företagsam win-win?

Hur som haver. En Ulf fanns med bland alla återbetalningskrav, som hade samma namn som youtubeuppladdningssnubben, inlagt i tråden av loveangeli.. samma namn. Efter att ha läst "den dåliga tunna fupen" nämner Kimmo en Ulf. Har inte reflekterat över det tidigare. Det var dock skrivet i fetstil.
Jag efterfrågade om den mystiske Ulf, här, nyligen. Då bekräftar du att du känner honom och även Lydia, han är en vän till familjen. Uppenbarligen inte Kimmo och Lydia, eftersom han inte visste mer än namnet, att Müfit kanske visste mer, han hade nämnt denne Ulf som hjälpte Lydia.
Thats it. Ett namn i fetstil i fupen.

Förstår du händelsekedjan?
Du har anklagat mig för att ljuga.
Jag söker sanningen.
Lydias liv skiljer sig markant från andra människors.
Du själv har skrivit att "ni" gör allt för att tysta vissa saker, eller låta bli att berätta, eller spela med...

Vem vänder du ditt inlägg till? Helt väck är du!

Du är helt rubbad som du vänder på orden. Jag har aldrig sagt att jag känner honom eller ngn annan, tvärtom!

Du får för helvete sluta ljuga!!!

Denna Ulf du outar här pga svartsjuka? Den Ulf känner Lydia. Men du tar för givet att det är samma Ulf bakom ljudfilen, för du vet inte bättre.

Du stör dig massor på denna Ulf, och man undrar ju varför du så gärna vill outa honom. Vad har denna Ulf gjort dig?

Har Ulf med mordet att göra? Har han påverkat Lydia eller varför drar du jämt upp honom?

Varför ljög du om kronofogden?
2022-08-16, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced

Du är helt rubbad som du vänder på orden. Jag har aldrig sagt att jag känner honom eller ngn annan, tvärtom!

Denna Ulf du outar här pga svartsjuka? Den Ulf känner Lydia. Men du tar för givet att det är samma Ulf bakom ljudfilen, för du vet inte bättre.

Du stör dig massor på denna Ulf, och man undrar ju varför du så gärna vill outa honom. Vad har denna Ulf gjort dig?

Har Ulf med mordet att göra? Har han påverkat Lydia eller varför drar du jämt upp honom?

Har du ens LÄST min förklaring och ståndpunkt?
Jag tycker inte det vore sjysst att outa honom. Därför har jag inte gjort det. Jag trodde det framgick, när jag svarade Lasseliten2?
2022-08-16, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced

Tror du att argast vinner?
Ni säger hela tiden att sanningen ska, fram. Denne Ulf dyker upp lite här och där i denhär soppan... Varför lägger han ut ljudfiler? Vad är syftet till det? Varför är Lydia skyldig honom pengar? Ska sanningen fram så ska väl alls frågor och oklarheter redas ut? Eller är det bara viktigt att förklara alla oklarheter, egenheter som Emil står för? Allt annat försöker ju ni mangla ner och tysta totalt.
2022-08-16, 23:54
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Tror du att argast vinner?
Ni säger hela tiden att sanningen ska, fram. Denne Ulf dyker upp lite här och där i denhär soppan... Varför lägger han ut ljudfiler? Vad är syftet till det? Varför är Lydia skyldig honom pengar? Ska sanningen fram så ska väl alls frågor och oklarheter redas ut? Eller är det bara viktigt att förklara alla oklarheter, egenheter som Emil står för? Allt annat försöker ju ni mangla ner och tysta totalt.

Du skrek dig blå i skallen igår när ngn skrev att Kimmo minsann inte var ngt helgon. Intressant!

Och du begriper inte bättre än så här alltså? Du tycker inte det är viktigt att de namn ni lägger fram. I detta fall en Ulf som både du och din trollkompis Mumsbulle outat.

Du letade upp en Ulf på Instagram för ett tag sen och pekade ut denna Ulf som samma Ulf som lagt upp videolänken.

Du förstår inte skillnanden mellan två olika personer. För i din värld är alla som heter Ulf och vänner till henne samma Ulf som den som lade upp länken. Men ni hade jävligt fel!
Därför ljög ni ihop en story att han råkat sätta ut ett efternamn, vilket var en lögn. Sanningen var att ni gjorde bort er. Snacka om pinsamt!

Det hjälper absolut ingen att ni blandar ihop personer och smutskastar dom. Det hjälper inga anhöriga eller tråden överlag då den fylls av falska rykten som ni ständigt fyller den med.
2022-08-17, 00:05
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Har du ens LÄST min förklaring och ståndpunkt?
Jag tycker inte det vore sjysst att outa honom. Därför har jag inte gjort det. Jag trodde det framgick, när jag svarade Lasseliten2?

Men du har ju redan outat honom gång på gång!! Du och Vemdalen62 har ju gjort det flera ggr!

Ni har tagit en oskyldig person att framstå som kriminell. Du skrev igår så nedlåtande om denna människa, han var enligt dig en i mängden av avdankade.

Fick ni ngt svar ang mordet av att smutskasta honom?

Känns det bra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in