2022-08-17, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Problemet är ju att det aldrig syntes eftersom kontot hela tiden bara hetat Ulf. Så det var någon annan som tog något för givet.
Lydia har inten skuld till denna Ulf, det är enbart påhitt eftersom det aldrig har varit registrerat som en skuld hos Kronofogden. Jag skrev ut ett nummer du kan ringa och kolla själv.
Ljudfilen som Ulf lade upp har INTE 102 kommentarer, varför ljuger du?
Kimmo nämner i förhör att Lydia fått hjälp av Ulf.. Han säger att även Muffit nämnt det
Vad hjälpte Ulf Lydia med egentligen?
2022-08-17, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det stämmer inte, det redigerades. Från början fanns ett för och efternamn.

Finns säkert någon som har en skärmdump på youtubekontot, från när ljudfilen lades upp.
Hör med Loveangelie som delade klippet i tråden, som hon fått från sin vän?

Så stor är inte världen kring Lydia Barth, det går inte att förneka att hennes hejarklack målat in sig i ett hörn, precis som ljusskygga gangsters brukar göra.

Jag har förklarat, jag har hänvisat, men det är som att hälla vatten på en gås.
Du själv, har inte bidragit till att föra tråden framåt, du har bokstavligen, uttryckligen skrivit att du vill tysta "lögnarna" och att du spelar med och inte tänker avslöja någonting av värde. Du vet, men väljer att tiga.
Är inte det att undanhålla sanningen?

Sen en massa glåpord och emojies som krydda..och "krav" på att visa, visa vart!
När man hänvisar, så förvrider du min text och försöker få det att verka som om jag ljuger, men för dem som fortfarande orkar slänga ett getöga i tråden, är det klart som korvspad hur du och din svans "jobbar".

Tips, släng bort teflonhjälmen och teflonbrillorna

För att tala i bilder, ger jag dig Lydias hejarklack:

Övriga skribenter: ("lögnarna")

Emils efterlevande:

Sorry för att man spräcker dina lögner.
Det fanns inget efternamn på det kontot eftersom personen Ulf aldrig haft sitt efternamn på kontot. Så där sprack den ena lögnen.
Lydia har ingen skuld till personen Ulf och eftersom det inte har registrerats någon skuld, så ljög du om det också. Så där sprack den lögnen också.
Men du har helt rätt, jag har sagt att jag vill tysta lögnerna, vilket jag står för än idag.
Att inte berätta allt är inte att ljuga.
Jag har aldrig förvridit din text, jag har bara sagt som det är när du har ljugit. Varken mer eller mindre.
Och som sagt, folk kan ringa det nummer jag lade ut, vilket går till Kronofogden, så lär dom höra exakt det jag sagt.
2022-08-17, 13:18
Medlem
Citat:
Lögn. Jag har förklarat precis hur det låg till.
Det finns vissa triggerpunkter gällande Lydia, mycket intressant.
Vill man ta reda på någonting, får man tänka utanför boxen, Lasse. Eller bara använda sunt förnuft.

Ja och det stämmer ju inte.
Man behöver inte tänka utanför någon box, det räcker att man ringer det nummer jag lagt ut.
2022-08-17, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Kimmo nämner i förhör att Lydia fått hjälp av Ulf.. Han säger att även Muffit nämnt det

Ja han har hjälp Lydia. Men han har ingen fordran mot Lydia som Mumsemuff hela tiden påstår.
2022-08-17, 13:50
Avslutad
Citat:
Ja han har hjälp Lydia. Men han har ingen fordran mot Lydia som Mumsemuff hela tiden påstår.
Han hade det innan skadeståndsdomarna lades till.
Hur skulle jag annars fått reda på det eller ens fått dessa mothugg om det inte var för att det är sant?
Att Ulf efter uppmärksamhet i tråden, fått det svettigt att stänga sin insta, säger väl enheldel?
Som sagt....

Att Ulf ringt och bett kronofogdemyndigheten att avskriva skulden, är väl inte helt otroligt?
Captenen berättade att han ringt och pratat med Ulf och skånegrannar till Lydia.
Så vad var det för skuld hon hade till den mystiske Ulf som fick dig och captenen att se rött?

Allt som skickas ut i cyberspace kan sparas och eller hamna på villovägar. Men jag hittar ingenting om några reklamsamarbeten eller djurfoderförsäljning från Lydias Kroppsgårds fiasko.
Jag hittar inget om hennes företag, förutom att det numera har adress till Hinsan😂😂😂

Jag frågar och spekulerar
2022-08-17, 13:57
Medlem
Citat:
Hur skulle jag annars fått reda på det eller ens fått dessa mothugg om det inte var för att det är sant?
Att Ulf efter uppmärksamhet i tråden, fått det svettigt att stänga sin insta, säger väl enheldel?
Som sagt....

Att Ulf ringt och bett kronofogdemyndigheten att avskriva skulden, är väl inte helt otroligt?
Captenen berättade att han ringt och pratat med Ulf och skånegrannar till Lydia.
Så vad var det för skuld hon hade till den mystiske Ulf som fick dig och captenen att se rött?

Allt som skickas ut i cyberspace kan sparas och eller hamna på villovägar. Men jag hittar ingenting om några reklamsamarbeten eller djurfoderförsäljning från Lydias Kroppsgårds fiasko.
Jag hittar inget om hennes företag, förutom att det numera har adress till Hinsan😂😂😂

Personen Ulf har inte haft någon fordran mot Lydia, ring och kontrollera, för dina dokument visar ju uppenbarligen fel....igen. Så när ska du sluta ljuga om detta nu?
Jag har varit tydlig tidigare, men tragiskt nog så har du väl inte förnuft nog till att läsa ordentligt. Jag hatar lögner, vilket du gladeligen sprider verkar det som. Så jag ser inte rött, inte heller Kaptenspice heller. Så det är bara ännu ett påhitt från dina sida.
Att du inte hittar något som en fem åring kan hitta på nätet, ja det är ju inte mitt problem.
2022-08-17, 14:12
Avslutad
Citat:
Personen Ulf har inte haft någon fordran mot Lydia, ring och kontrollera, för dina dokument visar ju uppenbarligen fel....igen. Så när ska du sluta ljuga om detta nu?
Jag har varit tydlig tidigare, men tragiskt nog så har du väl inte förnuft nog till att läsa ordentligt. Jag hatar lögner, vilket du gladeligen sprider verkar det som. Så jag ser inte rött, inte heller Kaptenspice heller. Så det är bara ännu ett påhitt från dina sida.
Att du inte hittar något som en fem åring kan hitta på nätet, ja det är ju inte mitt problem.
Fast vet du vad, du har själv hävdat att jag ljuger, att det inte funnits någon skuld, sen att det funnits en skuld som avskrivits eller liknande... hur ska du ha det?
Jag undrar, tycker du att jag ska lägga ut dokumenten? Med Ulfs uppgifter? En människa som ni bekräftat vara er vän, som efter påringning av Capten, har valt att stänga ner sitt instakonto? Skärp dig.
Jag har dokumenten och jag har efterfrågat information, det blev ramaskri och här står vi, du vill tysta mig, eftersom jag söker svar på frågor som du antingen har svar på eller väljer att inte svara på.
Men, det finns fler skribenter och människor utanför flashback som har mycket god kännedom om Lydia Barth. Somliga känner henne som Lida Barth-Jørgensen.
Så om du inte vill, kan eller vet någonting, skit i att svara då?
2022-08-17, 14:37
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Fast vet du vad, du har själv hävdat att jag ljuger, att det inte funnits någon skuld, sen att det funnits en skuld som avskrivits eller liknande... hur ska du ha det?
Jag undrar, tycker du att jag ska lägga ut dokumenten? Med Ulfs uppgifter? En människa som ni bekräftat vara er vän, som efter påringning av Capten, har valt att stänga ner sitt instakonto? Skärp dig.
Jag har dokumenten och jag har efterfrågat information, det blev ramaskri och här står vi, du vill tysta mig, eftersom jag söker svar på frågor som du antingen har svar på eller väljer att inte svara på.
Men, det finns fler skribenter och människor utanför flashback som har mycket god kännedom om Lydia Barth. Somliga känner henne som Lida Barth-Jørgensen.
kan du inte bara maska uppgifterna? allt utan förnamnet typ?
och få slut på deras skitsnack?
2022-08-17, 14:51
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Det stämmer inte, det redigerades. Från början fanns ett för och efternamn.

Finns säkert någon som har en skärmdump på youtubekontot, från när ljudfilen lades upp.
Hör med Loveangelie som delade klippet i tråden, som hon fått från sin vän?

Så stor är inte världen kring Lydia Barth, det går inte att förneka att hennes hejarklack målat in sig i ett hörn, precis som ljusskygga gangsters brukar göra.

Jag har förklarat, jag har hänvisat, men det är som att hälla vatten på en gås.
Du själv, har inte bidragit till att föra tråden framåt, du har bokstavligen, uttryckligen skrivit att du vill tysta "lögnarna" och att du spelar med och inte tänker avslöja någonting av värde. Du vet, men väljer att tiga.
Är inte det att undanhålla sanningen?

Sen en massa glåpord och emojies som krydda..och "krav" på att visa, visa vart!
När man hänvisar, så förvrider du min text och försöker få det att verka som om jag ljuger, men för dem som fortfarande orkar slänga ett getöga i tråden, är det klart som korvspad hur du och din svans "jobbar".

Tips, släng bort teflonhjälmen och teflonbrillorna

För att tala i bilder, ger jag dig Lydias hejarklack:

Övriga skribenter: ("lögnarna")

Emils efterlevande:

Detta är återigen en lögn.
Det är det enda ni fixar göra, ljuga och förvränga.

Ni sa också att det var en snubbe från Helsingborg och därmed gjorde ni helt bort er, för ni ville outa hennes vän. Men ni blandade ihop adresser (städer) som avslöjade vem som låg bakom allt.

Lydia bodde i Helsingborgs kommun, inte den Ulf ni försökte outa vara mannen bakom kontot som Vemdalen62 sökte upp på Instagram och diskuterade som om det vore en jävla typ.

Man får bara hoppas att folk ser er för vad ni är. Lögnare!

Att försöka finna svaren vill ni inte. Vemdalen62 har hela tiden sagt att tråden bör stängas. Finns inget mer att säga då hon sitter bakom lås o bom. Trots det fortsätter Vemdalen62 och du sprida lögner

Varför? Förtjänar inte anhöriga att få veta vad som hände?
2022-08-17, 14:55
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62

Menar du allvar att någon skulle berätta det för dig för att du sedan ska kräkas den personen rakt i huvudet!
Eller är du uppriktigt intresserad nu av att få veta varför och finna svaren?

Det stämmer iaf att Ulf hjälpt Lydia.
2022-08-17, 15:01
Medlem
Citat:

Ja jag har hävdat att du ljuger, just eftersom du gör det.
Återigen, enligt Kronofogden om man ringer det nummer jag har lagt ut, så fanns det en betalningsanmälan (EJ SKULD), men den är avskriven eftersom det aldrig blev frågan om skuld. Sådant sparas i 3 år, sen försvinner det.
Du säger att det finns skribenter utanför flashback som har mycket god kännedom om Lydia Barth men att de känner henne som Lida Barth-Jörgensen. För det första, vad är det för skribenter, vad skriver de för något?
Och om de känner henne som Lida Barth Jörgensen, då kände de henne som en 4-åring typ.
För hon har inte hetat Lida på väldigt, väldigt, väldigt länge. Så det är knappas någon som känner henne då.
2022-08-17, 15:06
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Som sagt....

Du frågar och spekulerar säger du?
Nej, du och din trollkompis Vemdalen62 utmålar oskyldiga bekanta till Lydia som om de vore kriminella. Se fetad text här ovan.

MEN, det är bara ULF som stör dig. Bara ULF du vill utmåla som en dålig person. Kan du inte berätta varför du är så sotis på denna Ulf så kanske vi kan ge dig ngt gott råd.

Han stängde aldrig sin insta. Han gjorde den privat för att parasiter som du och din trollis ej har där att göra, troligtvis.

Jodå, han vet vad ni sysslar med. Han skrattar åt dig och för att citera Ulf: What goes around, comes around och så skrattade han högt.

Antar att en del förstår vad han menar 🕵️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in