Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jaaa...!
Ta o sniffa den! Du blir säkert hög, men jag tror inte att det är så jättenyttigt...

Nä du! Jag är inte så mycket för lösningsmedel, förutom etanol i form av Öl.

Men det är faktiskt någon form av "förförande doft" på denna spray. Kan ju vara just som wääuu sa att det liknar kloroform, och kloroform är också förrädiskt lockande...(fast kloroform luktar inte tallbarr som min fina cancer-spray).
Edit: Det HÄR är ganska elaka saker! Jag har blomflugor blomkrukorna i köket som jag skulle göra mig av med. Med T-shirten över "andningshålen" sprayar jag nog knappa 1/3 av flaskan i mina 8 krukor och i ett skåp jag har frukt och sånt i, tar väl 20-40sek. Jag sätter därefter på köksfläkten på max och stänger dörren och sätter mig i soffan i vardagsrummet.....
Ganska direkt får jag en stark illamåendekänsla och en kort tid därefter en underlig känsla.... De som har hamnat på operationsbordet vet hur det känns sekunderna innan man somnar in. Så kände jag mig i runt 5 minuter!
Klart man blivit illamående om man sprayar diverse aerosoler inomhus, men det här är vansinne!
Jag kommer aldrig mer att använda denna spray, den verkar..... ond på något sätt. Man känner att den vill döda en. Jag sätter den i mitt dragskåp som ett trevligt nostalgium... Eller så lägger jag ut en annons på blocket, haha!