• 1
  • 2
2021-06-17, 18:42
Medlem
Sinch något att ha efter split?
2021-06-17, 19:01
Medlem
Oldberrys avatar
Sinch är ett riktigt fint bolag med enorm potential. En hörnsten i min portfölj
2021-06-17, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry

Har du köpt? Hur mycket har du? Efter split så är Sinch nu på runt 141 kr tänkte köpa några stycken och se hur det går.
2021-06-17, 21:07
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry

Vad sysslar dom me då?
2021-06-17, 21:39
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harenstorkuk
Har du köpt? Hur mycket har du? Efter split så är Sinch nu på runt 141 kr tänkte köpa några stycken och se hur det går.

Köpte för ungefär ett år sedan eller något i den stilen.

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vad sysslar dom me då?

Kommunikationslösningar för företag. Tex sms, video, röstmeddelanden osv mellan företag och kunder. Växer så det knakar både organiskt och genom uppköp
2021-06-18, 00:18
Medlem
Citat:
Sinch något att ha efter split?

Vad spelar split för roll på värde menar du?
2021-06-18, 08:56
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lodjuret
Vad spelar split för roll på värde menar du?

Split genomförs för att öka handeln i aktien, fler potentiella köpare på 141 än på 1410 kr per aktie. Teoretiskt skall det inte spela roll för kursen men i praktiken brukar kursen stiga efter split, allra helst i snabbväxare.
2021-06-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Split genomförs för att öka handeln i aktien, fler potentiella köpare på 141 än på 1410 kr per aktie. Teoretiskt skall det inte spela roll för kursen men i praktiken brukar kursen stiga efter split, allra helst i snabbväxare.

Äger du några Sinch? Eller har du köpt? Vad tycker du om Sinch generallt i framtiden? Köpte precis själv 1000 st få se hur det går hehe.
2021-06-18, 12:43
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Äger du några Sinch? Eller har du köpt? Vad tycker du om Sinch generallt i framtiden? Köpte precis själv 1000 st få se hur det går hehe.

Indirekt via amf aktiefond småbolag men nej, äger bara fonder. Tämligen säker på att du kommer vara väldigt nöjd om ett par år.
2021-06-18, 12:49
Medlem
Citat:
Indirekt via amf aktiefond småbolag men nej, äger bara fonder. Tämligen säker på att du kommer vara väldigt nöjd om ett par år.

Oj så pass? Varför tror du jag ska bli så nöjd? Sinch gjorde en split nu på 10:1, ligger runt på 142 kr, du borde satsa också om du är så säker! Men Tack för din positiva energi.
2021-06-18, 12:52
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Oj så pass? Varför tror du jag ska bli så nöjd? Sinch gjorde en split nu på 10:1, ligger runt på 142 kr, du borde satsa också om du är så säker! Men Tack för din positiva energi.

https://www.avanza.se/aktier/gamla-a...l/599956/sinch

Den resan kommer mest troligt fortsätta, tack men jag är redan fullinvesterad och äger som sagt en del sinch tack vare innehav i fonder.
2021-06-18, 13:01
Medlem
Citat:
https://www.avanza.se/aktier/gamla-a...l/599956/sinch

Den resan kommer mest troligt fortsätta, tack men jag är redan fullinvesterad och äger som sagt en del sinch tack vare innehav i fonder.

Vad tror du priset kan ligga på om 2-3 år.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in