• 1
  • 2
2021-06-17, 16:01
Medlem
Tjena, tnkte lgga upp en fullstndig kurrapport p turinabol 40mg i 50dagar. PCT kommer att vara Nolvadex i 4 veckor eftert. Jag har tagit 2kurer innan men inte srskilt serisa s nu ska det bli en seris kur.

Bakgrund:
lder: 23
Vikt: ~82kg
Lngd: 172cm
Kroppsfett ca ~?

Jag kommer f grejerna idag s kommer brja imorgon s det r bara att stlla frgor och ge tips, jag ska skriva vad jag tar i vissa vningar lite senare, kan lgga till att jag har trnat aktivt i snart ver 2r men har trnat i perioder i lite ver 5r. Och om folk anser att jag r svag i vissa vningar, det vet jag men jag har varit frihetsbervad i ver 2 r s har enbart kunna trnat med ltta vikter och kroppsvikt. Men nu har jag ett riktigt gym!

Juste min testo niv innan kur r kollad och den ligger p: S-testo 23 nmol/l
Citera
2021-06-17, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggordetjaggor
Tjena, tnkte lgga upp en fullstndig kurrapport p turinabol 40mg i 50dagar. PCT kommer att vara Nolvadex i 4 veckor eftert. Jag har tagit 2kurer innan men inte srskilt serisa s nu ska det bli en seris kur.

Bakgrund:
lder: 23
Vikt: ~82kg
Lngd: 172cm
Kroppsfett ca ~?

Jag kommer f grejerna idag s kommer brja imorgon s det r bara att stlla frgor och ge tips, jag ska skriva vad jag tar i vissa vningar lite senare, kan lgga till att jag har trnat aktivt i snart ver 2r men har trnat i perioder i lite ver 5r. Och om folk anser att jag r svag i vissa vningar, det vet jag men jag har varit frihetsbervad i ver 2 r s har enbart kunna trnat med ltta vikter och kroppsvikt. Men nu har jag ett riktigt gym!

Juste min testo niv innan kur r kollad och den ligger p: S-testo 23 nmol/l

Om du pallar s kr 50mg. 40mg r en helt ok dos men 50-60mg r bttre. Frgan r bara om din lever klarar av det.

Om du precis muckat s vnta med att kura, du kommer fan svlla rtt rejlt av bara all mat du kan ta nu och tillgngen till ett ordentligt gym!
Citera
2021-06-17, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Om du pallar s kr 50mg. 40mg r en helt ok dos men 50-60mg r bttre. Frgan r bara om din lever klarar av det.

Om du precis muckat s vnta med att kura, du kommer fan svlla rtt rejlt av bara all mat du kan ta nu och tillgngen till ett ordentligt gym!

Tack fr tipset, men jag tnkte brja med 40mg vill se vad som hnder med den dosen. Jag muckade fr 7veckor sen, vi hade rtt fri tillgng med maten d vi hade sjlvfrvaltning.
Citera
2021-06-17, 19:29
Medlem
Har varit hmtat grejerna nu, vad tycker folket att jag ska ta frsta dosen nu eller imorgon och dela upp 20/20 under dagen?

De vart ett ryggpass idag ett lttare sdant d jag var tvungen att springa till killen och hmta grejerna

De sg ut som fljande:

Stngrodd 60kg 8x4
Chins 8x4
Rygg vning med handtag i cablecross 10x4
Och en vning till som jag ej kan namnet p 10x3
Citera
2021-06-18, 09:33
Medlem
D har man slngt i sig 20mg och ska ta sista 20 innan gymmet, det str axlar p schemat idag, fr se om placebon kickar in i gymmet. Jag skriver efter passet vad fr vningar som gjordes och hur passet gick!
Citera
2021-06-18, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggordetjaggor
Tack fr tipset, men jag tnkte brja med 40mg vill se vad som hnder med den dosen. Jag muckade fr 7veckor sen, vi hade rtt fri tillgng med maten d vi hade sjlvfrvaltning.

Kr hrt, ska flja din resa
Citera
2021-06-18, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Kr hrt, ska flja din resa

Kul att du ska flja denna, vi fr se om det blir ngra mrkbara kningar
Citera
2021-06-18, 19:58
Medlem
Nu har jag slngt i mig dom sista 20mg fr dagen, vart ett Axelpass ocks nyss, Som bestod av Militrpress 45kg x1 40x3 x6
Baksida Axel med hantlar x4 baksida med cablecross med rep x4 Hantel press 20kg x6x4 shrugs 25kgx4. Knner ingenting speciellt men vet att det tar uppemot 6-7dagar innan det hnder ngot, nu ska jag slnga in mig i duschen och ladda upp fr armar imorgon!
Citera
2021-06-19, 13:42
Medlem
Dag 2.

Har tagit 20mg vid 9 imorse, knner mig lite rutten i magen men annars inga biverkningar n s lnge s det r sknt hr av mig efter gympasset med mer info!
Citera
2021-06-19, 22:56
Medlem
Nu har man krt armar och det var inget speciellt med det n s lnge, jag tycker att jag har vrk i armarna lngre n vad jag brukar ha, d laddar vi upp fr morgondagen.
Citera
2021-06-20, 11:21
Medlem
Dag 3.

Slngt i mig dom frsta 20mg, ingenting har hnt n s lnge s det r samma fortfarande, kommer kra ben senare idag kommer med en uppdatering d!
Citera
2021-06-21, 12:35
Medlem
Dag 4. Frsta dosen fr dagen klar, det vart vila igr men idag str ett hrt penpass p schemat, med knbj och benspark och lite mer gott!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in