Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Hahaha..du dricker nog hel del fylle och glömmer vad som snackats om..i typ 1vecka har du sagt Bruno inte platsat vare sig i arsenal eller nån annan toppklubb,han är medioker,gör endast straff och frisparksmål,han var osynlig värdelös i EM mm
Och det roligaste av allt du skrev..TACK OCH LOV VÄRVA VI EJ HONOM..
Så att du plötsligt skriver, Bruno passar inte in i Arsenal..HAHA på den
Jag förstår att din sönderknarkade hjärna är miljöskadad, men det kan väl FF inte vara så svårt att läsa vad jag faktiskt skriver? Igen, jag skrev ett
(1) enda jävla inlägg där det blev syftningsfel.. och jag skrev att Fernandes hade inte platsat i Arsenal när jag syftade på att inte hade passat in i vårat lag. Fattar du? Ja, jag är tacksam över att Fernandes inte bär Gunners-tröjan. Eftersom att han inte är en spelartyp som vi behövde, och en spelare som inte hade förstärkat vårat lag.
Jämfört med de bästa spelarna i EPL så är Fernandes medioker som bäst.. är enbart Man United-maffian som håller på att tokhylla Fernandes, men detta är bara ett av många tecken på vilken mindervärdigkomplex United-kåren numera har mot de övriga toppklubbarna i England. Vafan visade Fernandes i ngn av Portugal’s EM matcher? Han var totalt osynlig i hela EM. Hade Fernandes spelat i tex Man City eller Chelsea så hade han knappt platsat på bänken.
Men för all del, fortsätt att runka till din Messiah du. Couldn’t care less
Citat:
Ursprungligen postat av
EastClintfood
Generalen_Bruno lär få det svettigt i år med, alla känner apan men apan själv.. Känner ingen.
Visst, Arsenal är titelutmanare iår med, värdklass på alla positioner och det är till slut domarna som bortdömt dom.
Uh.. Jobbigt det måste vara. Arteta, lärjunge till Pep och då måste han vara något. Tills resultaten visar annat.
Nä, Varför inte anställa Patrick Vieira, han om någon...
Edit: Det är nog för få fransmän i det laget..
Arsenal, the invicebles! åh åh orgasm...
Du är nu iaf en bra komiker.