2021-08-17, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
VAAAA????DU ÖNSKA DIG Bruno 2019....sen förra veckan säger du tack gode gud ni ej värva honom..

Jag var tvungen kolla denna tråd från start...det e humor på elitnivå
Ja generalen lever i en egen värld.

Bruno är kass..Arsenal har redan en offensiv mittfältare som gör 20 mål per säsong...
Citera
2021-08-17, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Ja generalen lever i en egen värld.

Bruno är kass..Arsenal har redan en offensiv mittfältare som gör 20 mål per säsong...
Det e humor iallafall
Citera
2021-08-17, 18:17
Medlem
Citat:
VAAAA????DU ÖNSKA DIG Bruno 2019....sen förra veckan säger du tack gode gud ni ej värva honom..

Det kallas bitter och ljuv avundsjuka.
Citera
2021-08-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Det kallas bitter och ljuv avundsjuka.
Eller felskrivning..
Citera
2021-08-17, 19:45
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag förstår att din sönderknarkade hjärna är miljöskadad, men det kan väl FF inte vara så svårt att läsa vad jag faktiskt skriver? Igen, jag skrev ett (1) enda jävla inlägg där det blev syftningsfel.. och jag skrev att Fernandes hade inte platsat i Arsenal när jag syftade på att inte hade passat in i vårat lag. Fattar du? Ja, jag är tacksam över att Fernandes inte bär Gunners-tröjan. Eftersom att han inte är en spelartyp som vi behövde, och en spelare som inte hade förstärkat vårat lag.

Jämfört med de bästa spelarna i EPL så är Fernandes medioker som bäst.. är enbart Man United-maffian som håller på att tokhylla Fernandes, men detta är bara ett av många tecken på vilken mindervärdigkomplex United-kåren numera har mot de övriga toppklubbarna i England. Vafan visade Fernandes i ngn av Portugal’s EM matcher? Han var totalt osynlig i hela EM. Hade Fernandes spelat i tex Man City eller Chelsea så hade han knappt platsat på bänken.

Men för all del, fortsätt att runka till din Messiah du. Couldn’t care less

Du är nu iaf en bra komiker.

Vet du vad jag tror? Jag tror inte att du förstår ett dyft om fotboll. Du är en katastrof för den här forumdelen. Hur f*n man ens kan påstå att Fernandes är medioker annat än på skoj för att retas lite är ju bortom alla fotbollsvetare och experter som existerar. Dra nåt gammalt över dig.

Mvh
Citera
2021-08-17, 20:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Jag vill mer än gärna se att nissen tar fram det påstådda inlägget där jag har hävdat jag önskade mig Fernandes till Arsenal 2019... Vad jag skrev, är att Arsenal F-U-N-D-E-R-A-D-E på Fernandes sommaren 2019.. Men turligt nog, så valde vi att skippa den överskattade portugisen.

Ja, när en blir tvungen att skola var 3:e användare med fakta. Så blir det i slutändan humor på elitnivå.
Citera
2021-08-17, 20:41
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Det beror på hur man ställer frågan.
Hade Bruno lyft de lag som spelar 4-2-3-1ish - definitivt. Arsenal hade ju inte mått dåligt av att köra ESR till vänster, Bruno i mitten och Pepe till höger mot Brentford istället för Martinelli.

Hade han förbättrat lagen som spelar 3-4-2-1 (Chelsea) eller 4-3-3 (Pool, City) om de gått över till en 4-2-3-1 eller tryckt in Bruno på mitten - det är svårare att sia om men de hade inte försämrats.
Är jorden rund eller platt? Det beror på hur man ställer frågan.
Citera
2021-08-17, 20:47
Medlem
Citat:
Jag vill mer än gärna se att nissen tar fram det påstådda inlägget där jag har hävdat jag önskade mig Fernandes till Arsenal 2019... Vad jag skrev, är att Arsenal F-U-N-D-E-R-A-D-E på Fernandes sommaren 2019.. Men turligt nog, så valde vi att skippa den överskattade portugisen.

Ja, när en blir tvungen att skola var 3:e användare med fakta. Så blir det i slutändan humor på elitnivå.
Gå en sida bakåt,titta efter mitt länkade till dör du skriver du önskar ni köpte honom
Citera
2021-08-17, 20:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Vet du vad jag tror? Jag tror inte att du förstår ett dyft om fotboll. Du är en katastrof för den här forumdelen. Hur f*n man ens kan påstå att Fernandes är medioker annat än på skoj för att retas lite är ju bortom alla fotbollsvetare och experter som existerar. Dra nåt gammalt över dig.

Mvh
Aha, Ok. Vad intressant då.

Alltså, jag bryr mig mindre än 1% om vad en tomte som dig tycker o tänker.

Menar du att tex Jamie Redknapp och/eller Roy Keane inte har koll, eller att du är mer fotbollskunnig än vad dessa två är? Lol! Verkligheten är den att Fernandes är inte ens i närheten av att vara bland de bästa spelarna i EPL (om vi bortser från när det gäller att ta straffsparkar, förstås.)
Citera
2021-08-17, 20:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Gå en sida bakåt,titta efter mitt länkade till dör du skriver du önskar ni köpte honom
Kan du, vänligen, ta och lägga fram det inlägget. Mr. Hasch?

Vettefan om du är totalt rusad eller om du ej kan läsa.
Citera
2021-08-17, 23:25
Moderator
vfs avatar
OT raderat, drhasch81 och Generalandersson ska tänka sig för innan ni postar mer skräp/Mod
Citera
2021-08-17, 23:41
Medlem
Citat:
Aha, Ok. Vad intressant då.

Alltså, jag bryr mig mindre än 1% om vad en tomte som dig tycker o tänker.

Menar du att tex Jamie Redknapp och/eller Roy Keane inte har koll, eller att du är mer fotbollskunnig än vad dessa två är? Lol! Verkligheten är den att Fernandes är inte ens i närheten av att vara bland de bästa spelarna i EPL (om vi bortser från när det gäller att ta straffsparkar, förstås.)
Länka gärna dina bevis istället.
Har aldrig hört dessa herrar på stå att fernandes suger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in