Citat:
Ursprungligen postat av
Schmoove
Du kan väl kolla upp saker och ting innan du postar, vad du minns är inte intressant. Nu måste jag lägga tid på att kolla upp om det du minns stämmer. Du är inte trovärdig, har du inget bättre för dig än att förstöra för andra?
Arsenal-Liverpool i EFL semi 6/1-2022, blev uppskjuten.
I din alternativa verklighet hade Klopp, Pep, Thiago osv covid i januari 2022.. Den 27/12-21 välkomnar Klopp ett antal spelare tillbaka. Thiago fick covid 19/12, jag orkar inte kolla upp fler spelare än så.
https://www.eurosport.com/football/premier-league/2021-2022/jurgen-klopp-welcomes-fabinho-virgil-van-dijk-thiago-and-curtis-jones-back-from-covid-19-isolation_s to8685006/story.shtml
Nej, det är givetvis inte bra att matchen blev uppskjuten innan provresultaten ens redovisats.
- Liverpool begärde att matchen skulle skjutas upp innan resultaten för testerna kunde redovisas.
- Liverpool visste att resultaten för PCR-testerna skulle visa positivt innan testerna ens redovisats av labbet. Det är imponerande av en fotbollsklubb att ha den kunskapen.
- När testerna väl kom tillbaka så visade det sig att alla tester var negativa förutom 1 spelare, TAA.
Nu när jag kollat upp det så hade Klopp covid I Januari då han missade Chelsea, Pep hade covid I Januari då han insjuknade efter chelseamatchen och fabinho som du inte "orkade" kolla upp hade covid I januari och missade Chelsea matchen, Firmino som du inte heller orkade kolla upp missade Chelsea matchen (lustigt att du inte orkade kolla upp de som jag hade rätt om).
Oj, känsligt ämne här men Ja, jag kände att det inte kändes nödvändigt att ens svara men du har ju hakat upp dig på Liverpool likt din kompis, så som jag egentligen inte borde så svarade jag, mtp ditt svar så gjorde jag fel val.
Men lite lustigt hur du försöker få det värre än vad det egentligen är. Först så jobbade någon släkting till en Liverpool legendar på bolaget som Liverpool valde att ta testerna av, i själva verket så valde dem det bolaget för de skulle få ett svar på 4h ist för 24h. (Är en annan anledning, jag vet såklart inte vad som är sant).
Sedan kom resultaten som sedan visade sig vara ogiltiga pga "error in the testning process". Här kan vi bara gissa oss vad som hänt, otippat att du går på den konspirationen som gynnar ditt Arsenal, som du säger, ingen bryr sig vad du tror

.
Sedan skall tilläggas att 40 av staffmembers smittats innan matchen, varav kirby stängdes.
Något som jag tycker är lite underligt är när Liverpool Sedan fick de korrekta resultaten så valde dem att ta ett till som försiktighetsåtgärd och gjorde ett till test, vilket inte krävdes enl reglerna. Men ska iaf tilläggas att i tiderna som dessa så måste ett val göras och tänka sig om man hade valt att spela med om dessa utbrott som visade sig vara ogiltiga (inte falska) faktiskt hade varit positiva.
Nu har vi ingen aning egentligen vad som hänt men jag förvånas inte av att motståndarfans (speciellt arsenal) blir konspiratoriska, vi minns ju hur det lät när Isak var i stan, herregud.