• 1
  • 2
2021-06-15, 13:23
Medlem
Varför väljer en del män att ni ihop med en feministisk kvinna? Ofta är dom ju jävligt fula och har taskig attityd.

Är dom själva övertygade feminister och har gjort ett medvetet val?

Är det mansöverskottet som tvingat en del män till detta val?

Kan ni själva tänka er att leva ihop med en feministisk kvinna?

Dom männen lär ju inte få krypa på särskilt ofta eftersom manlig penetrering är förnedrande.
Citera
2021-06-15, 13:30
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Varför väljer en del män att ni ihop med en feministisk kvinna? Ofta är dom ju jävligt fula och har taskig attityd.

Dom männen lär ju inte få krypa på särskilt ofta eftersom manlig penetrering är förnedrande.

Ja, det är mansöverskottet. Tex sandnegern Lamin Holmén är tvungen att åbäka sig med yrkesfeministen Zara Larsson. Fyfan! Stackars grabb!
Citera
2021-06-15, 13:33
Medlem
AdMortems avatar
Är inte problemet att feminister fråntar er många val ni annars kan göra?
Citera
2021-06-15, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus

Jag förstår det inte. Det är inte värt det.
Jag vet att dessa män finns.

Mitt svar är "nej". Jag kan inte leva ihop med en feminist.

Däremot är jag ganska säker på att de får "krypa på ganska ofta". Det är tiden däremellan som måste vara svår att stå ut med.
Citera
2021-06-15, 13:46
Medlem
fethorunges avatar
Mansöverskott, män har inga bättre alternativ då kan kvinnorna bete sig odrägligt och fult utan konsekvenser.
Citera
2021-06-15, 13:54
Medlem
Ja mansöverskottet är nog främsta förklaringen till detta. Jag hade hellre kastrerarat mig själv än att leva ihop med en feministisk kvinna.

Tänk att avla barn med en sådan. Dina framtida söner hade uppfostras till henmän som inte vet om dom är en man eller kvinna.

Blotta tanken på att stå och pumpa bakom en blåhårig fet valross ger mig kväljningar.
Senast redigerad av Vespasianus 2021-06-15 kl. 13:57.
Citera
2021-06-15, 14:03
Medlem
RedForces avatar
Min kvinna är givetvis feminist. Hon är enligt mig också den vackraste kvinna som finns. Jag anser att hennes värderingar är sunda och vi båda trivs oerhört bra med varandra.
Så vad skulle problemet vara?
Citera
2021-06-15, 14:12
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Det beror väl helt på om hon sympatisk eller inte. Vi kommer snart översköljas av en våg av "traddkvinnor", och jag är inte säker på att det är att föredra.
Citera
2021-06-15, 14:16
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Det beror väl helt på om hon sympatisk eller inte. Vi kommer snart översköljas av en våg av "traddkvinnor", och jag är inte säker på att det är att föredra.
Varför skulle vi översköljas av såna, menar du?
Citera
2021-06-15, 14:27
Medlem
krautbrains avatar
Jag fattar inte det heller. De män jag känner som är ihop med en modern feminist blir rädda för att tala fritt. Allting måste gå genom den inre sensorn för att det ska vara lugnt på hemmafronten.
Citera
2021-06-15, 14:32
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Jag fattar inte det heller. De män jag känner som är ihop med en modern feminist blir rädda för att tala fritt. Allting måste gå genom den inre sensorn för att det ska vara lugnt på hemmafronten.

Exakt, för att vara ihop med en feminist behöver du vara en total simp. För en man är det inte värt allt BS
Citera
2021-06-15, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Låter ju sinnessjukt. Snacka om lilla Fridolf som säger ja Selma lilla.

En riktig man låter sig inte hunsas och vägleder sin kvinna och familj att följa honom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in