2021-06-14, 11:35
Medlem
fuckyourminds avatar
Är det någon som vet om det kan bli problem att tacka jag till flera YH utbildningar på olika skolor?
Säg att man tex. blir antagen till en utbildning, men dom vill ha svar innan man fått besked från en annan skola/utbildning som man hellre vill gå än den förstnämnda. Man vill ju inte riskera att stå helt utan utbildningsplats ifall man inte kommer in på dom andra utbildningarna.

Kan det bli några problem här? Någon med erfarenhet? Jag tänker att då det rör sig om olika skolor inte borde vara några problem?
Citera
2021-06-14, 12:33
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyourmind
Är det någon som vet om det kan bli problem att tacka jag till flera YH utbildningar på olika skolor?
Säg att man tex. blir antagen till en utbildning, men dom vill ha svar innan man fått besked från en annan skola/utbildning som man hellre vill gå än den förstnämnda. Man vill ju inte riskera att stå helt utan utbildningsplats ifall man inte kommer in på dom andra utbildningarna.

Kan det bli några problem här? Någon med erfarenhet? Jag tänker att då det rör sig om olika skolor inte borde vara några problem?

Det är väl inga problem att tacka ja och sen om du kommer in på bättre skola kontakta den andra och säg att du vill lämna din plats till andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in