• 1
  • 2
2021-06-14, 00:50
Medlem
Som topic lyder har jag träffat en hazarkvinna (ja, de existerarar tydligen). Hon ser okej ut, talar bra svenska och är högskoleutbildad.

Jag trodde inledningsvis att hon var kinesiska men när hon berättade att hon var hazar uppstod genast en mängd associationer till olika flashbackbacktrådar som man tyvärr stött på genom åren. Nu gäller dessa trådar främst hazarmän. Kvinnorna kanske är annorlunda och de har åtminstone inte samma karaktäristiska frisyrer. Vad är era erfarenheter av hazartjejer? Vilda i sängen efter år av sexuellt förtryck? Dela med er av egna eller andras erfarenheter.
Citera
2021-06-14, 01:34
Medlem
Andomarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chickenlegss
Som topic lyder har jag träffat en hazarkvinna (ja, de existerarar tydligen). Hon ser okej ut, talar bra svenska och är högskoleutbildad.

Jag trodde inledningsvis att hon var kinesiska men när hon berättade att hon var hazar uppstod genast en mängd associationer till olika flashbackbacktrådar som man tyvärr stött på genom åren. Nu gäller dessa trådar främst hazarmän. Kvinnorna kanske är annorlunda och de har åtminstone inte samma karaktäristiska frisyrer. Vad är era erfarenheter av hazartjejer? Vilda i sängen efter år av sexuellt förtryck? Dela med er av egna eller andras erfarenheter.
Har hon brushor i Sverige? Isåfall nej, de kommer mörda dig.
Om svaret är nej, så var ändå försiktig. Det kommer uppstå en rejäl kulturkrock om du är svensk.
Citera
2021-06-14, 01:37
Bannlyst
Hade nog hållt mig på avstånd...
Citera
2021-06-14, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andomarn
Om svaret är nej, så var ändå försiktig. Det kommer uppstå en rejäl kulturkrock om du är svensk.
Nej. Det är ingen som kommer bli mördad.

Till TS: Tror du hon vill verkligen vara med en agnosto-ateist? Är du det? Vet hon om det?
Citera
2021-06-14, 02:04
Medlem
RedRights avatar
Citat:

Du lär nog inte ens komma nära hennes trosor,
Sedan är väl klittan stympad = ingen njutning.
Så ta en svensk kvinna.

Kanske inte de du ville höra!?

Har ingen erfarenhet, men kan tänka och de räcker. Lycka till.
Citera
2021-06-14, 05:31
Medlem
Liberationfronts avatar
Dags för Svensken att ta tillbaka mark. Kör på. Gör en studie. Var pionjär
Citera
2021-06-14, 06:45
Medlem
Citat:

Varför vill du förnedra dig själv med en hazarhona?
Citera
2021-06-14, 08:41
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Inga problem tror jag, men glöm inte att alla problemsom eventuellt uppstår löses genom kniv i rygget/nacken när man minst anar det. Lite som Kato i Rosa pantern, fast med kniv.
Citera
2021-06-14, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andomarn

Några bruschor existerar inte. Varken i Sverige eller utomlands.

Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Nej. Det är ingen som kommer bli mördad.

Till TS: Tror du hon vill verkligen vara med en agnosto-ateist? Är du det? Vet hon om det?

Hon har inte slöja och dricker alkohol. Jag tror hon är ateist eller åtminstone sekulär.

Citat:
Ursprungligen postat av RedRight
Så ta en svensk kvinna.

Nej... Kan hon vara könsstympad kanske? Jag har ingen koll på om denna sed är utbredd bland hazarer.

Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Inga problem tror jag, men glöm inte att alla problemsom eventuellt uppstår löses genom kniv i rygget/nacken när man minst anar det. Lite som Kato i Rosa pantern, fast med kniv.

Citera
2021-06-14, 10:11
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Nej... Kan hon vara könsstympad kanske? Jag har ingen koll på om denna sed är utbredd bland hazarer.
Det tror jag inte.
Citera
2021-06-14, 10:28
Medlem
Swe1227s avatar
Du behöver nog inte vara lika rädd som vissa i den här tråden verkar vara för "bruschor.
Mesar..
Citera
2021-06-14, 10:48
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedRight
Så ta en svensk kvinna.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Det tror jag inte.
Könsstympning är ju ett barbari som praktiseras i vissa delar av Afrika inte i Afghanistan som är hazarernas hemland.

Annars är det väl inte så intressant vad en person har för bakgrund? Kulturella skillnader kan både vara spännande och ställa till problem i förhållanden, men här låter det ju som en person som lever enligt västerländska värderingar och då är det ju rätt ointressant varifrån man kommer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in