2023-01-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Han har nog rätt tungt CV om han vill söka sig vidare till andra betting communities.

Grundat på vadå? Han har väl inte direkt varit spjutspetsen i spelteoretiska ämnen eller resultatbaserade diton, däremot en "glad prick" som många tycks ha gillat. Att det inte finns något annat bakom än "jävulskap" från Stugan känns osannolikt. Olämpligt beteende, ekonomi eller dylikt. Allt är kanske inte som det ser ut i spel branschen alla gånger? Men vad vet jag...
Citera
2023-01-11, 10:32
Medlem
EFTER att ha kontaktat Sargon RUYA och fått HÖRA hans sida av MYNTET kan jag säga att det HELT KLART kommer bli KAOS I början på SOMMAREN bland fansen av GAMBLING CABIN. Nu skriver jag inte mer i denna TRÅD förrän allt är PUBLIKT.
Citera
2023-01-11, 10:48
Medlem
Mittpunkts avatar
Visst brukar dom köra EU-stream två gånger i veckan?

Det blir ingen idag utan på söndag istället. Kan det ha och göra med att dom uppnått resultatet och inte behöver få ut lika mycket andelar nu?
Citera
2023-01-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLarsson
EFTER att ha kontaktat Sargon RUYA och fått HÖRA hans sida av MYNTET kan jag säga att det HELT KLART kommer bli KAOS I början på SOMMAREN bland fansen av GAMBLING CABIN. Nu skriver jag inte mer i denna TRÅD förrän allt är PUBLIKT.

Sluta drick Hasse.
Citera
2023-01-11, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Visst brukar dom köra EU-stream två gånger i veckan?

Det blir ingen idag utan på söndag istället. Kan det ha och göra med att dom uppnått resultatet och inte behöver få ut lika mycket andelar nu?

Vet du att det inte blir av, eller syftar du på vad som står på deras veckoschema på hemsidan?

Min upplevelse är att veckoschemat inte alltid stämmer med verkligheten.
Citera
2023-01-11, 12:35
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riggragg
Vet du att det inte blir av, eller syftar du på vad som står på deras veckoschema på hemsidan?

Min upplevelse är att veckoschemat inte alltid stämmer med verkligheten.

Syftar på deras veckoschema. Står att det ska vara poker men jag vill inte se någon jävla poker ikväll utan en EU-stream. Dom kan väl spela poker efter EU-stream? Så jävla bråttom är det inte. Bättre att få iväg tre system till kvällens EU-stream än att lira poker. Det blir inga intäkter till bolaget på att spela poker.
Citera
2023-01-11, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Constantinformant
Grundat på vadå? Han har väl inte direkt varit spjutspetsen i spelteoretiska ämnen eller resultatbaserade diton, däremot en "glad prick" som många tycks ha gillat. Att det inte finns något annat bakom än "jävulskap" från Stugan känns osannolikt. Olämpligt beteende, ekonomi eller dylikt. Allt är kanske inte som det ser ut i spel branschen alla gånger? Men vad vet jag...

Ingen av dessa affilatehoror är väl duktiga på att göra system ? Dom säljer 40st varje omgång och något enstaka hittar hem ?
Citera
2023-01-11, 12:48
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Ingen av dessa affilatehoror är väl duktiga på att göra system ? Dom säljer 40st varje omgång och något enstaka hittar hem ?

Det är för att dom spelar som dom gör också. Hade dom inte spelat så satans aggressivt så hade dom fått tretton rätt oftare. När de spelar som dom gör (aggressivt) så blir det sällan tretton rätt. Dom jagar utdelning på över 500k hela tiden och då sätter dom tecknen efter fan själv ibland.
Citera
2023-01-11, 12:54
Medlem
Citat:
Det är för att dom spelar som dom gör också. Hade dom inte spelat så satans aggressivt så hade dom fått tretton rätt oftare. När de spelar som dom gör (aggressivt) så blir det sällan tretton rätt. Dom jagar utdelning på över 500k hela tiden och då sätter dom tecknen efter fan själv ibland.

Det kan man ju justera med utdelningskravet istället för att hålla på och plocka bort massa tecken som ger utdelning under 500k, enda vitsen att ta bort rader är väl dessa super låga som ger 10-50k för 13.
Citera
2023-01-11, 12:58
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Det kan man ju justera med utdelningskravet istället för att hålla på och plocka bort massa tecken som ger utdelning under 500k, enda vitsen att ta bort rader är väl dessa super låga som ger 10-50k för 13.

När de reducerar ja men inte när dom kör stora matematiska system som 350, 525 och 800 per andel.
Citera
2023-01-11, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
Enbart känsla och mina oslagbara reads... skämt åsido, får bara dåliga vibbar av honom, vibbar av girighet och brist på empati, den känslan har jag haft bra långt innan detta med giganten.

Som sagt enbart en känsla och min åsikt är långt ifrån fakta.

Har inte pratat med karln på runt 20 år men han var jäkligt schysst när vi växte upp....
Citera
2023-01-11, 15:45
Medlem
Citat:

Varför tror du att de gör det?

Ganska logiskt på den tiden jag spelade trav. Det ska ju ge vinst i det långa loppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in