2023-02-06, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zainozorro112
Vad menar ni med att han duckade svara frågor? Han skrek ju rakt ut att han hade byggt systemet häromdagen och att han alltid bygger Adam/bengan och så ändrar Bengan om han tycker ngt är skit, och så garvade dom.. Det här finns ju rakt på internet i videoformat. Hur lyckas ni skruva till precis allting?

Sedan är det väl inte musketörer som satt is streamen? Adam har varit på företaget i flera år nu väl? Och de andra är ju skribenter på fotboll. Hans Nils har väl typ aldrig lagt upp ett system?

Vad gäller att köpa andelar, så ja, det är lite av ett lotteri. Jag är dock väldigt noga med att göra det mindre till ett lotteri. Jag köper enbart på JP-omgångar eller sälsynt bra omgångar utan JP. Då har jag en turordning där jag köper:

1. Dybbans större
2. Bengans större
3. Adam/Bengan större
4. Adam större

Jag förväntar mig inte att vinna utan gör det som en sidosyssla att han något kul att kika på vid sidan om pokern. Nu har det ju dock gått väldigt bra på dessa system senaste året!

Sedan är det många av er som tycks så himla hatiska, men ändå kikar på varenda stream? Det kan väl inte vara hälsosamt att sitta och vara så arg och ändå kika?

Anledningen till att Adam och Bengan har gemensamma system är för att Adam inte har tillräckligt med pengar på svs för att skjuta ut så mycket system pga insättningsgarantierna som slog hårt mot folk som inte haft en ordentligt inkomst.
När Adam satte 13 rätt den lördagen när tgc hade sitt event, så tweeta han ut sin vinst och där såg man hans saldo på svs och då han han exakt det som var vinsten på hans andel. Dagen efter insåg han sitt misstag och tog bort tweeten.

Samma är det med alla som kör andelar ihop. PMK fick lämna in andelarna när Adam höll i streamen förra lördagen.
Citera
2023-02-07, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitals93
Anledningen till att Adam och Bengan har gemensamma system är för att Adam inte har tillräckligt med pengar på svs för att skjuta ut så mycket system pga insättningsgarantierna som slog hårt mot folk som inte haft en ordentligt inkomst.
När Adam satte 13 rätt den lördagen när tgc hade sitt event, så tweeta han ut sin vinst och där såg man hans saldo på svs och då han han exakt det som var vinsten på hans andel. Dagen efter insåg han sitt misstag och tog bort tweeten.

Samma är det med alla som kör andelar ihop. PMK fick lämna in andelarna när Adam höll i streamen förra lördagen.

Jo, du har skrivit det förr. Nu var det väl inte det jag svarade på dock.
Citera
2023-02-07, 09:59
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Lyckas man får mindre än 10rätt med ett 8000kr system ska man skriva handskriva förlåtbrev och skicka ut till samtliga medlemmar i bolaget.

Tack för ett gott skratt

Mr. Niklas Borg körde EU i söndags, matematiskt med 6 hel och 4 halv och han fick 8 rätt. I lördags med samma system fick han 12 rätt. Bommade på Preston-Bristol C där han hade 1X. Borg ska nog hålla sig till den engelska fotbollen och inte ge sig ut i Europa. Kanske var det en väldigt svår omgång bara och därför fick han 8 rätt i söndags på ett sånt stort system.
Senast redigerad av Mittpunkt 2023-02-07 kl. 10:35.
Citera
2023-02-07, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Tack för ett gott skratt

Mr. Niklas Borg körde EU i söndags, matematiskt med 6 hel och 4 halv och han fick 8 rätt. I lördags med samma system fick han 12 rätt. Bommade på Preston-Bristol C där han hade 1X. Borg ska nog hålla sig till den engelska fotbollen och inte ge sig ut i Europa. Kanske var det en väldigt svår omgång bara och därför fick han 8 rätt i söndags på ett sånt stort system.

Eller så är variansen på poolspel helt brutal och Söndagens runda var extremt märklig. En av de mest underbetalda någonsin de fakto. Egentligen bara iskalla system/rader som vann.
Citera
2023-02-07, 11:05
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Eller så är variansen på poolspel helt brutal och Söndagens runda var extremt märklig. En av de mest underbetalda någonsin de fakto. Egentligen bara iskalla system/rader som vann.

Det kan inte bara handla om tur när man lyckas få in sådana matcher, det måste även handla om kunskap också. Jag vill tro att när man lyckas få in lag som är streckade 8-10% då har man antingen hel eller gubbe i en sån match. Tror inte man sätter för exempel X2 i en match som Marseille-Nice som var streckad 61-24-15 och sedan 1X Tottenham-City som var streckad 16-19-65 utan där har man antingen hel eller gubbe, annars gamblar man ganska hårt.
Citera
2023-02-07, 11:08
Medlem
Citat:
Det kan inte bara handla om tur när man lyckas få in sådana matcher, det måste även handla om kunskap också. Jag vill tro att när man lyckas få in lag som är streckade 8-10% då har man antingen hel eller gubbe i en sån match. Tror inte man sätter för exempel X2 i en match som Marseille-Nice som var streckad 61-24-15 och sedan 1X Tottenham-City som var streckad 16-19-65 utan där har man antingen hel eller gubbe, annars gamblar man ganska hårt.

Vad menar du? Just Nice var väl det mest givna strecket på hela kupongen?
Citera
2023-02-07, 11:10
Medlem
Citat:

Och det jag menar är att radoddset kontra utbetalningen var extrem den här gången. Dvs extremt undrbetald.
Citera
2023-02-07, 11:12
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Vad menar du? Just Nice var väl det mest givna strecket på hela kupongen?

Jag menar hur dom personer som sätter lågoddsare fördelar sina tecken i sådana matcher, om dom sätter hel eller gubbe eller chansar och sätter 1X som för exempel i Tottenham-City. Många hade X2 i den matchen tror jag eller spik City. De som trodde på Tottenham satte väl gubbe eller hel tror jag.

Citat:
Och det jag menar är att radoddset kontra utbetalningen var extrem den här gången. Dvs extremt undrbetald.

534k. Hade du velat att tretton rätt landat på mer?
Citera
2023-02-07, 11:22
Medlem
Citat:
Jag menar hur dom personer som sätter lågoddsare fördelar sina tecken i sådana matcher, om dom sätter hel eller gubbe eller chansar och sätter 1X som för exempel i Tottenham-City. Många hade X2 i den matchen tror jag eller spik City. De som trodde på Tottenham satte väl gubbe eller hel tror jag.

534k. Hade du velat att tretton rätt landat på mer?

Alltså 534k är mycket pengar, men för just söndagens rad rent oddsmässigt så var den brutalt underbetald. Den där raden över 15miljoner i odds eller något sånt.

Det finns alltså en direkt korrelation mellan varför mig veterligen ingen bra andelsfirma träffade den rundan.

Det kan vara lite svårt att greppa om man inte är insatt i det matematiska kring stryktipset.

Sedan givetvis, har man satt den ensam på ett eget system så är det bara njuta och fira som aldrig förr. Men ska man vara krass, så har du blivit rånad, för du borde fått betydligt mer än 534k på den raden!
Citera
2023-02-07, 13:58
Medlem
Citat:
Tack för ett gott skratt

Lite av min poäng, 8000kr räcker långt, eller inte alls beroende på vilket program man använder när man gör sina system. Men målet för GB och liknande bolag är inte att få 13, utan att tjäna pengar på affiliate, hade dom som mål att få 13 flest gånger under ett år kör man inte med svenska spels skitsystem eller gör sina system via gambling cabins reducerat som i stort sett är nå tjusig färgkarta bara.
Citera
2023-02-07, 14:51
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Lite av min poäng, 8000kr räcker långt, eller inte alls beroende på vilket program man använder när man gör sina system. Men målet för GB och liknande bolag är inte att få 13, utan att tjäna pengar på affiliate, hade dom som mål att få 13 flest gånger under ett år kör man inte med svenska spels skitsystem eller gör sina system via gambling cabins reducerat som i stort sett är nå tjusig färgkarta bara.

Det har jag skrivit om tidigare gånger också, kul att även du tar upp det, att dom kunnat få tretton rätt många många fler gånger med tanke på de stora system som dom gör😀

Se bara på de system där dom har tre spikar (7776 och 11664), det är sällan dom sätter tretton på dessa två system och andelningen är enkel - man sätter allt för ofta alldeles för snedvridna tecken för att jaga utdelningar över 500k. Samma sak med Bengan och Dybbans 8 hel och 9 hel, hur ofta sitter dom egentligen? Inte ofta.

Hade dom inte haft den inställningen hela tiden så hade dom nog idag varit det ”ombud” med flest antal tretton rätt år efter år, för dom är duktiga och göra stora system men många gånger önskar man att dom bör tänka annorlunda och inte var enaste gång jaga utdelning över 500k. Utdelning på 200k ger ändå 4k per skalle vid femtio andelar.
Citera
2023-02-07, 14:59
Medlem
Citat:
Det har jag skrivit om tidigare gånger också, kul att även du tar upp det, att dom kunnat få tretton rätt många många fler gånger med tanke på de stora system som dom gör😀

Se bara på de system där dom har tre spikar (7776 och 11664), det är sällan dom sätter tretton på dessa två system och andelningen är enkel - man sätter allt för ofta alldeles för snedvridna tecken för att jaga utdelningar över 500k. Samma sak med Bengan och Dybbans 8 hel och 9 hel, hur ofta sitter dom egentligen? Inte ofta.

Hade dom inte haft den inställningen hela tiden så hade dom nog idag varit det ”ombud” med flest antal tretton rätt år efter år, för dom är duktiga och göra stora system men många gånger önskar man att dom bör tänka annorlunda och inte var enaste gång jaga utdelning över 500k. Utdelning på 200k ger ändå 4k per skalle vid femtio andelar.

Enig, det är lite att blåsa sina kunder tycker jag "Här får du ett system, men jag kan göra ett bättre, men då får jag ingen affiliate peng"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in