Citat:
Vad menar ni med att han duckade svara frågor? Han skrek ju rakt ut att han hade byggt systemet häromdagen och att han alltid bygger Adam/bengan och så ändrar Bengan om han tycker ngt är skit, och så garvade dom.. Det här finns ju rakt på internet i videoformat. Hur lyckas ni skruva till precis allting?
Sedan är det väl inte musketörer som satt is streamen? Adam har varit på företaget i flera år nu väl? Och de andra är ju skribenter på fotboll. Hans Nils har väl typ aldrig lagt upp ett system?
Vad gäller att köpa andelar, så ja, det är lite av ett lotteri. Jag är dock väldigt noga med att göra det mindre till ett lotteri. Jag köper enbart på JP-omgångar eller sälsynt bra omgångar utan JP. Då har jag en turordning där jag köper:
1. Dybbans större
2. Bengans större
3. Adam/Bengan större
4. Adam större
Jag förväntar mig inte att vinna utan gör det som en sidosyssla att han något kul att kika på vid sidan om pokern. Nu har det ju dock gått väldigt bra på dessa system senaste året!
Sedan är det många av er som tycks så himla hatiska, men ändå kikar på varenda stream? Det kan väl inte vara hälsosamt att sitta och vara så arg och ändå kika?
Sedan är det väl inte musketörer som satt is streamen? Adam har varit på företaget i flera år nu väl? Och de andra är ju skribenter på fotboll. Hans Nils har väl typ aldrig lagt upp ett system?
Vad gäller att köpa andelar, så ja, det är lite av ett lotteri. Jag är dock väldigt noga med att göra det mindre till ett lotteri. Jag köper enbart på JP-omgångar eller sälsynt bra omgångar utan JP. Då har jag en turordning där jag köper:
1. Dybbans större
2. Bengans större
3. Adam/Bengan större
4. Adam större
Jag förväntar mig inte att vinna utan gör det som en sidosyssla att han något kul att kika på vid sidan om pokern. Nu har det ju dock gått väldigt bra på dessa system senaste året!
Sedan är det många av er som tycks så himla hatiska, men ändå kikar på varenda stream? Det kan väl inte vara hälsosamt att sitta och vara så arg och ändå kika?
Anledningen till att Adam och Bengan har gemensamma system är för att Adam inte har tillräckligt med pengar på svs för att skjuta ut så mycket system pga insättningsgarantierna som slog hårt mot folk som inte haft en ordentligt inkomst.
När Adam satte 13 rätt den lördagen när tgc hade sitt event, så tweeta han ut sin vinst och där såg man hans saldo på svs och då han han exakt det som var vinsten på hans andel. Dagen efter insåg han sitt misstag och tog bort tweeten.
Samma är det med alla som kör andelar ihop. PMK fick lämna in andelarna när Adam höll i streamen förra lördagen.