Citat:
Ursprungligen postat av
Purkenman63
Jag hoppas att det är ett sundhetstecken i den ansträngda ekonomiska tid som råder. Förhoppningsvis prioriterar folk elräkningen före spelbongen. Andra faktorer är ingen jackpot och att det var ett tag sedan 13 med pengar. Gå bara tillbaka till nät Dybban fick 2 13 på stryk och 1 på eu samma helg. Då var det riktigt bråttom att köpa hans andelar under nån vecka. Visar hur korkade vi människor är.
Jag funderade själv över de faktorerna innan jag skrev mitt inlägg och ville väl bara ha det bekräftat för mig själv att fler tror som jag

Sundhetstecken, oro i den ekonomiska tid och länge sedan dom fick tretton rätt. Jag personligen tycker väl att man ska skippa system med fyra spikar och förhålla sig till olika system med endast tre spikar. Dyrare ja men chanserna ökar till tretton rätt och TGC får ändå andelarna slutsålda tillslut. Finns många fina system med tre spikar (5184 rader, 7776 rader, 10368 rader, 11664 rader, 15552 rader, 17496 rader)
Nä, men jag har märkt det på deras stream på lördagar och EU-stream att andelarna säljer väldigt trögt för i vanliga fall så går dom på några sekunder men nu kan det dröja ett tag eller så får dom påminna oss att det finns andelar kvar. Kan kanske också vara så att det har gått upp för folk att dom i mångt mycket spelar oftast "vilda västern system".
Jag tog en andel i deras on stream 175 lördag 15 oktober, 7 hel, 2 halv och 4 spikar. De bommade 3/4 spikar men satte resten av tecknen, slutade med tio rätt. Köpte av Mavvis som gjorde 5 hel, 5 halv och 3 spik, hon fick 11 rätt, bommade en halv och en spik. Det ska bli intressant att se vilka fyra spikar de hittar i deras on stream i eftermiddag