2022-10-28, 23:40
Medlem
Mittpunkts avatar
Ser att det går trögt som sirap att sälja andelar till Stryktipset imorgon, både Simon och Bengt har allt mellan 20-40 andelar kvar i sina respektiva olika system. Hur kan det komma sig mån tro?

De släpper andelar på fredagar kl.12.00 och allt som oftast säljs de slut på en halvtimme men i de senaste veckorna har det gått trögt som sagt. Det är ändå lönevecka nu.

On stream likaså, andelarna går inte alls lika snabbt som tidigare till trots att det är 900-1200 personer som tittar på deras livestream på lördagar klockan 14.00.
Citera
2022-10-29, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Ser att det går trögt som sirap att sälja andelar till Stryktipset imorgon, både Simon och Bengt har allt mellan 20-40 andelar kvar i sina respektiva olika system. Hur kan det komma sig mån tro?

De släpper andelar på fredagar kl.12.00 och allt som oftast säljs de slut på en halvtimme men i de senaste veckorna har det gått trögt som sagt. Det är ändå lönevecka nu.

On stream likaså, andelarna går inte alls lika snabbt som tidigare till trots att det är 900-1200 personer som tittar på deras livestream på lördagar klockan 14.00.

Jag hoppas att det är ett sundhetstecken i den ansträngda ekonomiska tid som råder. Förhoppningsvis prioriterar folk elräkningen före spelbongen. Andra faktorer är ingen jackpot och att det var ett tag sedan 13 med pengar. Gå bara tillbaka till nät Dybban fick 2 13 på stryk och 1 på eu samma helg. Då var det riktigt bråttom att köpa hans andelar under nån vecka. Visar hur korkade vi människor är.
Citera
2022-10-29, 09:25
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkenman63
Jag hoppas att det är ett sundhetstecken i den ansträngda ekonomiska tid som råder. Förhoppningsvis prioriterar folk elräkningen före spelbongen. Andra faktorer är ingen jackpot och att det var ett tag sedan 13 med pengar. Gå bara tillbaka till nät Dybban fick 2 13 på stryk och 1 på eu samma helg. Då var det riktigt bråttom att köpa hans andelar under nån vecka. Visar hur korkade vi människor är.

Jag funderade själv över de faktorerna innan jag skrev mitt inlägg och ville väl bara ha det bekräftat för mig själv att fler tror som jag Sundhetstecken, oro i den ekonomiska tid och länge sedan dom fick tretton rätt. Jag personligen tycker väl att man ska skippa system med fyra spikar och förhålla sig till olika system med endast tre spikar. Dyrare ja men chanserna ökar till tretton rätt och TGC får ändå andelarna slutsålda tillslut. Finns många fina system med tre spikar (5184 rader, 7776 rader, 10368 rader, 11664 rader, 15552 rader, 17496 rader)

Nä, men jag har märkt det på deras stream på lördagar och EU-stream att andelarna säljer väldigt trögt för i vanliga fall så går dom på några sekunder men nu kan det dröja ett tag eller så får dom påminna oss att det finns andelar kvar. Kan kanske också vara så att det har gått upp för folk att dom i mångt mycket spelar oftast "vilda västern system".

Jag tog en andel i deras on stream 175 lördag 15 oktober, 7 hel, 2 halv och 4 spikar. De bommade 3/4 spikar men satte resten av tecknen, slutade med tio rätt. Köpte av Mavvis som gjorde 5 hel, 5 halv och 3 spik, hon fick 11 rätt, bommade en halv och en spik. Det ska bli intressant att se vilka fyra spikar de hittar i deras on stream i eftermiddag
Senast redigerad av Mittpunkt 2022-10-29 kl. 09:36.
Citera
2022-11-19, 21:21
Medlem
Nintendokids avatar
Det var som vanligt ingen hit. 11 rätt blev det för grabbarna.
Citera
2022-11-20, 09:40
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Det var som vanligt ingen hit. 11 rätt blev det för grabbarna.

Giganten o Bengan 210 red, 13 rätt
On stream 175, 9 rätt
Citera
2022-11-20, 10:59
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Giganten o Bengan 210 red, 13 rätt
On stream 175, 9 rätt
Då vann man 1900kr med andra ord
Citera
2022-11-20, 11:00
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Då vann man 1900kr med andra ord

Det stämmer bra.
Citera
2022-12-29, 22:17
Medlem
Impalers avatar
Giganten och Stugan har tydligen gått skilda vägar. Någon som vet vad som hänt?
Citera
2022-12-29, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impaler
Giganten och Stugan har tydligen gått skilda vägar. Någon som vet vad som hänt?

Tröttnade väl på Bengan till slut, penningkåtare får man leta efter.

Stugan var bättre förr, när det söps och var mer lekfullt på twitch samt körde donationer. Nu ska pengarna in i bolaget , och löner betalas.
Citera
2022-12-30, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangoinstruktoren
Tröttnade väl på Bengan till slut, penningkåtare får man leta efter.

Stugan var bättre förr, när det söps och var mer lekfullt på twitch samt körde donationer. Nu ska pengarna in i bolaget , och löner betalas.

Ja, Acroud köpte stugan för mer än 40 miljoner och då är det väl inte så konstigt att det finns krav från ägare mm. Att generera utdelning är väl enda målet för ett bolag?
Citera
2022-12-30, 07:47
Medlem
BIHFanaticoss avatar
Giganten var 90% av stugan, mycket tråkiga nyheter. Hoppas han startar egen kanal tillsammans med örnen 👍
Citera
2022-12-30, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vastgoten1
Ja, Acroud köpte stugan för mer än 40 miljoner och då är det väl inte så konstigt att det finns krav från ägare mm. Att generera utdelning är väl enda målet för ett bolag?

Ja precis , har jag påstått något annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in