Citat:
Ursprungligen postat av
Karman
Kan man flytta startknappen till nedre vänstra hörnet på skärmen eller måste man ha det där tramsiga "widgetar" där? Har säkert varit upp tidigare i tråden, men jag hittade det inte vid sökning.
Widget:ar tar du bara bort, eller via högerklick i verktygsfältet.
Startknappen går att flytta.