Citat:
Ursprungligen postat av
Impertinent
Hört talas om att även symtomfria kan sprida smitta? Det handlar om en omsorg om den egna befolkningen, vilket svenska myndigheter inte har.
jag känner personligen till fall där man tagit bägge sprutorna men fått corona.
två stories med verklighetsförankring:
på arbetsförmedlingen har man sådana som inte fått sina jobb på meriter och vissa av dessa slödder har godkänt att bidragsfuskare fåt godkänt betald resa till annat land. så de har fått redan betald v svenska skattebetalare, åkt på semester mitt under coronapandemin under falska premisser att de har "fått napp på ett jobb". vilket varit en lögn för att få loss pengar till en gratis resa och kunna rwsa mitt unde rpandemin och sprida smittan vidare.
i ett annat fall var det en efterbliven fransman som fick ut en resa till skitlandet frankrike på skattebetalarnas bekostnad och registrerade sig där så att han kunde få loss bidrag i ditt skitland frankrike. hans son gjorde samma sak. så om man sprider smittan vidare, bidragsfuskar, stjäl av svenska skattebetalarna, ljuger så finns det ju ingen anledning för dem att vara i sverige överhuvudtaget.
man sätter regler för vita svenskar men när det gäller äckliga fransmän, latinamerikaner, rumäner, iidier och annat äckligt och vidrigt slödder så är gränserna vidöppna. det är fritt fram att sprida smittan vidare eller att fuska med bidrag och påstå att man är sm,ittad när man springe rupp och ned i trappan utan syfte, eller fel av mig, syftet om man är smittad är att smitta så många andra som möjligt.
jag har en story som inte är publikt känd. idioten i stockholm som jobbar på myndigheten och som knullat till sig sitt jobb kom på att han skulle gå in och se till att påverka malmöpolisen så att de inte skulle säga till muslimerna som jobbar åt McDinalds, eftersom de var de enda som höll öppet medan Burger Thing var stängt. Malmöpolisen fattade på en gång vad det var frågam om så de sket i idioten som jobbade på folkhälsomyndigheten.