Citat:
Ursprungligen postat av
Kalkonkungen
Eller dra en filt över dig.
Dra åt helvete ditt sovande får.
Citat:
Ursprungligen postat av
next-chapter
Vad för fråga exakt om man får fråga? Om hon hatar judar eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
otello
Vad är judefrågan?
Om man förstår att det är ZOG som försöker styra ditt liv, innan man är medveten om det så lever man som ett får.
Sedan när det kommit till ljuset så är ju koncentrationsläger, bla bla bla ganska uppenbart.
Citat:
Ursprungligen postat av
sanningenska
Sorry om det inte framkommer i trådstarten men jag menar just att om man utgår från att partnern har kapaciteten att bli mottaglig. Jag fattar ju att en Moderattjej från Täby knappast kommer vara mottaglig för judefrågan. Jag menar i de fall där man vet att hon är nationellt sinnad och redan ser på vissa företeelser i väst men hon har inte särskilt stor koll på att det mesta hon avskyr är judestyrt. Hur går man bäst till väga då?
Bara lite så du vet, sådär ett tips på vägen - kritiskt tänkande kan ju vara en grej.
En kvinna med detta skyr dig som proklamerar dylika fiktioner utan att först ha källkritiskt granskat saken. Så samla på dig en pärm med fakta, denna kan du visa henne. Judefrågan är inte "om" utan "hur" och den är väldigt intressant, men att hoppa på att "allt jag avskyr är judestyrt" tar dig till höjder inte långt över marken.