Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
OK har Telesnor tv - i så fall vilka kanaler.
Jag har räknat ut att man kan ta stooraa abonnemang till rimligt vettiga
priser om man avstår från de dyra film- och sportkanalerna men numera
verkar comhem ha viasat filmkanaler i sitt utbud utan nämnvärd kostnad
Förr kostade cmore som hette något annat o viasat film typ 450 kr mån/st bara dom
vad har hänt med viasat film eller kontrolleras de av comviq som rabatterar bara till
egna kunder
Vi sitter på olika projekt. Alla säljer olika saker. Men ja det finns projekt som bara säljer Sport och Film.
På telenor säljer vi Viasat Premium, då får man även Viaplay Total samt 30 eller 50 kanaler. Priset är 249 eller 349. Beroende på storleken av tv kanalspaketet.
Bredband 250/250 för 249:-
Bredband 500/500 för 299:-
Inget har bindningstid, förutom tv paket om man väljer viasat. Men viasat tillkommer för endast 100:- så det vill man binda ner sig på.
Men det har ingenting med tråden att göra vilka priser vi har. Jag misstänker att vi får ett antal "riktiga" ånger och så sitter våran chef och "lägger" till eller rödmarkerar våra lönespecar så att vi ser avtal som är "ångrade" som egentligen inte är det. Det är ju inte svårt att färglägga något rött i excell direkt.
Du verkar ha lite koll på detta, hur kan jag ta reda på om ångern är riktig? Finns det något rotkälla man kan dubbelkolla detta med?