2026-04-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Ja inte bor han i Pernillas villa längre i allafall.
Hur vet man det?
Citera
2026-04-29, 22:45
Medlem
Det där håller jag med dig om.
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Även om han nu inte bor i huset så finns han garanterat nära och han känns inte som typen som håller sig lugn. Han pushade henne rätt bra när de börjat dejta...är det fnurra på tråden är han nog "på" nu. Kärleksbombning är inte att leka med. 🚩

PW har erfarenhet av dåliga förhållanden, så hon vet säkert att avstånd - med vänner - funkar bäst.
Citera
2026-04-29, 23:40
Medlem
Han svarade inte ens på Pernillas hjärtan på hans kommentar ! Typiskt narcissist beteende deluxe
Citera
Igår, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Han svarade inte ens på Pernillas hjärtan på hans kommentar ! Typiskt narcissist beteende deluxe
Det finns en film med R.Gere och E.Norton där en utvecklingsstörd kille misstänks för mord. Man blir lurad hela filmen och det visar sig att det hela är ett spel för galleriet.
Exakt så uppfattar jag CB med. Dom första 5 åren med smörande, lismande, kärmor, skratt och trams ,påsättare av rang,alltid villig och såriga knän. Glatt ,trevligt och hej och hå. Alltid supportive i publiken på Allsången. Alltid flinande i varenda kameralins. Nytt jobb och reklamuppdrag och hej vad det går ‼️👍
Nu efter giftermålet orkar han inte låtsas längre utan det hela faller och precis så här egoistisk, otrevlig,osocial,inkompetent och " enkel" har han varit hela tiden. Han har bara döljt det. Giftemålet blev finalen på hela föreställningen. Detta är vad som blev kvar och det är detta hon kommer att leva med framledes. Bättre blir det aldrig.
Citera
Igår, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Det finns en film med R.Gere och E.Norton där en utvecklingsstörd kille misstänks för mord. Man blir lurad hela filmen och det visar sig att det hela är ett spel för galleriet.
Exakt så uppfattar jag CB med. Dom första 5 åren med smörande, lismande, kärmor, skratt och trams ,påsättare av rang,alltid villig och såriga knän. Glatt ,trevligt och hej och hå. Alltid supportive i publiken på Allsången. Alltid flinande i varenda kameralins. Nytt jobb och reklamuppdrag och hej vad det går ‼️👍
Nu efter giftermålet orkar han inte låtsas längre utan det hela faller och precis så här egoistisk, otrevlig,osocial,inkompetent och " enkel" har han varit hela tiden. Han har bara döljt det. Giftemålet blev finalen på hela föreställningen. Detta är vad som blev kvar och det är detta hon kommer att leva med framledes. Bättre blir det aldrig.
Vad är kärmor?
Citera
Igår, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Vad är kärmor?
Han kallar svärmor Christina Schollin för " kärmor", ALLTID !
Citera
Igår, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros

Nej det har du så rätt i 😅
Citera
Idag, 13:21
Medlem
Inte så att hon umgicks med mr Bauer igår på Valborg ser det ut som
Han verkar va med till Kolmården där han går i ytterkant med en sur min
Senast redigerad av Dansandemusen Idag kl. 13:33.
Citera
Idag, 13:29
Medlem
Var det inte hans dotter m familj som var med till Kolmården? Han är nog med där då?
Citera
Idag, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetdet
Var det inte hans dotter m familj som var med till Kolmården? Han är nog med där då?
Jo såg han nu
Han går i ytterkant med en barnvagn med en sur min 😅
Citera
Idag, 17:55
Medlem
Lyssnat på podden och jag tänker att PW ändå säger sanningen om aktiviteter på sociala medier men jag köper inte att det är "bra" mellan dom.

Vilket jag inte behöver göra heller - det är deras liv.

Men... Igen, vi är ju inte korkade. De verkar ha det sämre än många andra skulle jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in