Igår, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Hela familjen verkar ju ha spårat ur fullständigt. Barnen säger så hemska saker om PW trots att dom älskar henne. PW är glad att Bauer åker iväg så hon får ha huset själv. Hon avslöjar honom med att ha varit på massor av skudresor mm. Är det då han säger att han jobbar hemma eller?
PW kallas psyksjuk,svin mm av sina egna barn. Niclas verkar inte vilja hälsa på sin mamma osv. Tom Gina Dirawi tar upp PW:s äktenskap osv. Här borde dom nog satsa på familjeterapi för nu verkar ingen helt ok. CS har förvandlats till hoarder.
Jag gillade inte alls hur de pratade om sin mamma, främst Bianca.
Bianca beter sig oförskämt rent ut sagt.
Hoppas inte Theo hakar på det där något mer.
Citera
Igår, 02:51
Medlem
Jag tycker ändå att Theo står upp lite för Pernilla! Men man ser hur Bauer beter sej mot Pernilla och det är inte ok! Vem är han?
Citera
Igår, 06:00
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Jag tycker ändå att Theo står upp lite för Pernilla! Men man ser hur Bauer beter sej mot Pernilla och det är inte ok! Vem är han?
Han har en egen tråd. Läs! Mycket skrivet om honom redan. I mitt tycke genuint osympatisk. Utnyttjar henne enbart för pengar och livsstil. En 60+ wannabee med en parasiterande familj.
Senast redigerad av SCHMACKOS Igår kl. 06:15.
Citera
Igår, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Ja det gör han.
Theo är ju jättegullig mot sin mamma, men svävade ut lite.
Det är grejen som sådan som inte känns ok, men Theo är väl den av dem som kommer reflektera över den scenen.
Och så va det ju främst Bianca.

Bianca måste ju lägga ned sin attityd nu, herregud hon är vuxen.
Citera
Igår, 07:42
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noticias2026
Ja det gör han.
Theo är ju jättegullig mot sin mamma, men svävade ut lite.
Det är grejen som sådan som inte känns ok, men Theo är väl den av dem som kommer reflektera över den scenen.
Och så va det ju främst Bianca.

Bianca måste ju lägga ned sin attityd nu, herregud hon är vuxen.
Han var ju full😅🤣😅. Hos Wahlgrens börjar det supas i tidig ålder. Tror ärligt inte dom har en vit dag/vecka. Därför dom ser ut som dom gör. Svullna och pluffsiga i ansiktet. Vet inte hur många gånger PW har skrivit att hon är bakis på Insta. Börjar bli pinsamt för en 60-åring...trashigt!
Visst har hon blåst upp ansiktet? Såg jämnrund ut om kinderna i mellansnacket. Som en boll.
Citera
Igår, 09:30
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Sveriges tråkigste människor bevisar att sminkade grisar är fortfarande grisar.

What's new?
Citera
Igår, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Sveriges tråkigste människor bevisar att sminkade grisar är fortfarande grisar.

What's new?
Fast samtidigt väldigt "streetsmarta" kunna gräva guld på i stort sätt ingenting..
Citera
Igår, 19:56
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Fast samtidigt väldigt "streetsmarta" kunna gräva guld på i stort sätt ingenting..
Ja det kan man inte ta ifrån dem. Lyckas med det mesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in