Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-20, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Tror det bara är en typ av "krig" mellan hennes före detta män tillika barnens fäder.

Hur menar du då?
Citera
2023-09-20, 21:03
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Hur menar du då?

Menade "med" och inte "mellan".

De tävlar väl om var ungen har det bäst.
Citera
2023-09-21, 14:40
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsgocrazy
Var på en flygplats i utriket för ett tag sedan. Sitter och pysslar som man gör men det var ändå ganska lugnt och folk gör i regel samma sak. Rätt vad det är så hör jag en grupp som skriker och tjoar och enligt min mening inte beter sig respektfullt. Undrar vilka jäkla idioter det är som för ett sådant liv, hörde inte att de var svenska. Mkt riktigt ser jag snart Pernilla W och en skara människor får förbi och uppriktigt sagt lever rövare. Pillan, om du läser detta. Snälla bete dig på flygplatser, folk jobbar och behöver ro.

Så klart hon gör för hon är besatt av sin egen uppmärksamhet. Såg du besattheten av liksen i förra avsnittet. Man SKÄMS över sån brist på att älska sig själv. Och så förvånad jag blir att hon ska ha uppmärksamhet på flygplatsen också. Hur fan mår hon?
Citera
2023-09-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Så klart hon gör för hon är besatt av sin egen uppmärksamhet. Såg du besattheten av liksen i förra avsnittet. Man SKÄMS över sån brist på att älska sig själv. Och så förvånad jag blir att hon ska ha uppmärksamhet på flygplatsen också. Hur fan mår hon?
Pernilla är den mest verklighetsfrånvarande människan som finns i detta land. Hennes liv är en enda stor bubbla. Någon gång spricker den och då kommer det att bli jobbigt för henne.
Citera
2023-09-22, 00:48
Medlem
Citat:

"Brist på att älska sig själv" är väl inget hon lider av? Finns väl ingen som älskar sig själv mer än vad hon gör. Skulle möjligen vara Bauer då.... Han är ju också "rätt" egenkär.
Citera
2023-09-22, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Det är ju inte direkt en kylig ödslig fjällstuga men har som vision av ett frieri, eller hur?

Om man får välja mellan en solnedgång vid stranden i medelhavet eller en äcklig gammal stuga i fjällen så väljer nog 99,99% solnedgång vid stranden i medelhavet.

De bodde så klart i en flott fjällstuga, med fällar, braskaminer, panoramafönster och modern inredning. Men Alperna är förstås coolare.
Citera
2023-09-22, 11:17
Medlem
Om tjafset mellan Pernilla och Bauer det inte var iscensatt när han skulle fria, så ger jag äktenskapet max 10 år. Jätteromantiskt att börja tjafsa om vuxna barn vid ett frieri? Bauer kunde ju bara sagt att han ville att de skulle vara med vid en överraskning han hade?
Citera
2023-09-22, 11:26
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
De bodde så klart i en flott fjällstuga, med fällar, braskaminer, panoramafönster och modern inredning. Men Alperna är förstås coolare.

Eller en strand i Seychellerna i anslutning till en romantisk middag vid solnedgång.
Citera
2023-09-22, 17:01
Medlem
Äh, tagga ner alla. Pernilla skrattar hela vägen till banken och är så klart nöjd över uppmärksamheten! Grattis till henne! Bauer har jag bara hört dåliga saker om, både här och från andra håll, så jag hoppas att hon tröttnar och kastar ut honom. Sen har jag extremt svårt för folk som viskar oavbrutet, vilket har blivit hans signum!
Citera
2023-09-22, 23:55
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gala86
Äh, tagga ner alla. Pernilla skrattar hela vägen till banken och är så klart nöjd över uppmärksamheten! Grattis till henne! Bauer har jag bara hört dåliga saker om, både här och från andra håll, så jag hoppas att hon tröttnar och kastar ut honom. Sen har jag extremt svårt för folk som viskar oavbrutet, vilket har blivit hans signum!

Så klart. Hon skrattar jämt. Åt allt. Och älskar äslkar älskar uppmärksamhet och status. Att se beter sig som fulla femåringar är deras sak. Men att halva Sverige ser upp till samtidigt som de hyllar Greta, DET är tragedi. Och därför har vi ser Sverige vi har. En Wahlgren/Ingrosso/Aftonbladet- klon. Stackars obildade hycklare. 😂
Citera
2023-09-23, 07:19
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Så klart. Hon skrattar jämt. Åt allt. Och älskar äslkar älskar uppmärksamhet och status. Att se beter sig som fulla femåringar är deras sak. Men att halva Sverige ser upp till samtidigt som de hyllar Greta, DET är tragedi. Och därför har vi ser Sverige vi har. En Wahlgren/Ingrosso/Aftonbladet- klon. Stackars obildade hycklare. 😂

Men om "halva sverige gillar detta" Kan det då inte kunna vara att du med flera har fel?
Citera
2023-09-26, 10:26
Medlem
Crapmagics avatar
Idioten tillåts fortsätta casha in på sin studentspex upprepning för att kunna betala räkningar på huset
https://www.sydsvenskan.se/2023-09-26/pernilla-wahlgren-gor-ny-show¨
Idiotpubliken vägrar göra sitt i att vägra dyka upp, dom kan inte få nog av en kändis

Det här är ett förlängt företagsgig

"Pernilla Wahlgrens happy ending – den första avskedsturnén".

Försöker komma undan med att ironisera bort sin dumhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in