Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-25, 10:33
Medlem
HAHAHA! 😂

Allvarligt?! Kul för tjejen men vad FAN!

CB med barn och barnbarn framstår ju som ett enda stort välgörenhetsprojekt för klanen Wahlgren... 🤮

All publicitet är INTE bra publicitet...
Citera
2022-08-25, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Han bjöd inte på något utan restaurangen gjorde det som bra reklam.
Vem tackar nej till en gratis middag för ca 30 personer?
Citera
2022-08-27, 05:12
Medlem
Citat:
Han bjöd inte på något utan restaurangen gjorde det som bra reklam.

Och det vet du? Du var naturligtvis med födelsedagssällskapet!
Citera
2022-08-30, 20:13
Medlem
Någon som vet något om "bråket" på Avenyn i Gbg? Källa: Stoppa pressarna 😄
Citera
2022-08-31, 08:01
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Kanske sanningen om Bauer äntligen börjar sippra ut?
Citera
2022-08-31, 09:25
Medlem
Citat:
CB har flera ärenden hos KF därav kan han ej ta lån eller abonnemang, bor i en friggebod då han inte kan få ett hyresavtal på en lägenhet. Jag hoppas PW inser i tid hur han är, han kommer förstöra och trycka ner henne totalt precis som han gjorde med sitt ex (min väninna)
Citera
2022-08-31, 15:45
Medlem
Citat:

Får ju hoppas det!!
Citera
2022-08-31, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00

Ja detta känns inte särskilt förvånande. Det är förvånande att det är så otroligt många som fått dåliga vibbar av Bauer. Vilken annan kändis partner har ens varit i närheten av hemska anfallande krösamajor? Ingen vad jag kommer på.
Först kändes det så himla roligt att P träffat en man. Men hans uppsyn i WV var rakt av en kopia av mitt ex som var fullblodsnarcissist. Har man varit med så ser man. För min del höll det i sex år. Slog ifrån mig de pyttesmå varningssignalerna i början - jag menar, det var sådana mängder med positiva egenskaper så det lilla ”dåliga” var enkelt att blinka bort. Mycket enkelt. Det härliga var den rosa bubblan. Skådespelet avtar dock. Men jag hoppas förstås att vi alla pessimistiska har fel. Önskar verkligen ingen att råka ut för en narcissist. De är förklädda svin som söker uppmärksamhet, bekräftelse, känna sig behövd är ett måste samt att de gärna vältrar sig i lyx och gillar pengar. Det hör till diagnosen.
Citera
2022-09-01, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Ja detta känns inte särskilt förvånande. Det är förvånande att det är så otroligt många som fått dåliga vibbar av Bauer. Vilken annan kändis partner har ens varit i närheten av hemska anfallande krösamajor? Ingen vad jag kommer på.
Först kändes det så himla roligt att P träffat en man. Men hans uppsyn i WV var rakt av en kopia av mitt ex som var fullblodsnarcissist. Har man varit med så ser man. För min del höll det i sex år. Slog ifrån mig de pyttesmå varningssignalerna i början - jag menar, det var sådana mängder med positiva egenskaper så det lilla ”dåliga” var enkelt att blinka bort. Mycket enkelt. Det härliga var den rosa bubblan. Skådespelet avtar dock. Men jag hoppas förstås att vi alla pessimistiska har fel. Önskar verkligen ingen att råka ut för en narcissist. De är förklädda svin som söker uppmärksamhet, bekräftelse, känna sig behövd är ett måste samt att de gärna vältrar sig i lyx och gillar pengar. Det hör till diagnosen.

Jag håller med - ingen rök utan eld! Här finns det RED FLAGS så det går att gödsla med...

Egentligen vill jag Pernilla W väl men jag känner henne inte mer än någon annan som bara ser allt detta utifrån och TYVÄRR är det übertydligt att Herr Bauer är fejk och har en dold agenda.

OT: "De är förklädda svin som söker uppmärksamhet, bekräftelse, känna sig behövd är ett måste samt att de gärna vältrar sig i lyx och gillar pengar" = mitt ex i ett nötskal. 😔
Citera
2022-09-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Först kändes det så himla roligt att P träffat en man. Men hans uppsyn i WV var rakt av en kopia av mitt ex som var fullblodsnarcissist. Har man varit med så ser man.
Nämn några drag av narc som du märkt på c som ditt ex har
Citera
2022-09-02, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Nämn några drag av narc som du märkt på c som ditt ex har

Ständigt närvarande. Försummar sina egna barn och familj rejält i början.
Fixar och donar, jobbar för att göra sig oumbärlig. Lagar saker. Fraktar. Gjorde saker med mina barn så jag fick ”välbehövlig vila”.
Smicker, blommor, fixar frukost/middag, städade, alfahannen som gjorde sitt yttersta i sänghalmen.
Som ensamstående så blev detta en lyx i vardagen och han var för bra för att vara sann… jag hade träffat den bästa av alla män på jorden!
Trevlig mot vänner, blir självklart snabbt populär. Bra utseende. Lyfte mig upp på en gyllene piedestal för att sedan sakta börja kontrollera och bryta ner mig. Tror det hann gå 2-3 år innan jag lite smått började reagera.
……….
Kontrollerar, sakta sakta. Tar till slut hand om inköp, betalar fakturor. Behöver allt oftare en swish till inköp av mat, vin, hotellbokningar mm. Jag som hade god ekonomi och han med kronofogdeskulder tyckte mest det var bekvämt slippa allt då jag jobbade heltid men efter ngt år började han ta för sig allt mer. Försökte bestämma över mina pengar, mitt husköp. Krävde allt mer. Efter separation önskade han underhåll och blev skrämmande hotfull när jag bytt alla inlogg till bankkonton. Hotade med domstol mm. Tog lååång tid att få bort honom ur mitt liv och många kronor fattigare. Efteråt har jag förstått att han såg ekonomiska fördelar och det mesta var ett skådespel.
Jag ser tyvärr starka likheter mellan honom och Bauer. Det behöver inte betyda att det är så men det är min reflektion.
Citera
2022-09-06, 13:56
Medlem
Räcker med att lyssna på ett avsnitt i Älskade psykopat så förstår man hur mr B har försökt och lyckats ta sig in i Ps liv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in