Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-03-04, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det är inte alls svårt att få såna jobb om man varit chef tidigare, bara att se sig omkring hur man tillsätter chefstjänster runt om i Sverige. Spelar ingen roll hur kass du har varit, hur många broar du har bränt, så länge du inte åkt i fängelset så är du okej liksom....;-)

Skrämmande verkligen.
Citera
2023-03-04, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Bauer är obehaglig...speciellt när han smilar in sig hos alla som tillhör PW's sida...
Angående Disney-barnen...är det ingen av dem som reagerar på hur sliskig han verkligen är?

Jag tycker att Benjamin var bra i det senaste avsnittet.
Han ifrågasatte om Pernilla verkligen hade fel när hon reagerade på Bauers blomköperi.
Om hon inte vill ha fler rosor och om lägenheten redan är full med rosor kanske det är Bauer som ska sluta köpa rosor. Inte hon som ska gå i terapi för att inte bli irriterad över att han fortsätter komma med sina rosor.
Typ.
Senast redigerad av Tutrut 2023-03-04 kl. 14:55.
Citera
2023-03-04, 17:01
Medlem
Håller med
Att han inte lyssnar utan kör på
Sen ska hon ändra sig
För vem vill inte ha rosor?
Citera
2023-03-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Jag tycker att Benjamin var bra i det senaste avsnittet.
Han ifrågasatte om Pernilla verkligen hade fel när hon reagerade på Bauers blomköperi.
Om hon inte vill ha fler rosor och om lägenheten redan är full med rosor kanske det är Bauer som ska sluta köpa rosor. Inte hon som ska gå i terapi för att inte bli irriterad över att han fortsätter komma med sina rosor.
Typ.
Ahh, inte sett de senaste avsnitten av WV... Bra om Disneybarnen säger ifrån! Herregud, är det därför hon skulle gå i terapi? Blir ju bara värre o värre detta haha Klart han inte behöver köpa mer rosor/blommor, då hon uppenbarligen occkså får flertalet bud dagligen med än det ena och än det andra. Hoppas hon har rejält förråd, för snart är huset fullt :P
Citera
2023-03-05, 11:07
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Håller med
Att han inte lyssnar utan kör på
Sen ska hon ändra sig
För vem vill inte ha rosor?

Alla vill inte ha rosor, iaf inte i dessa mängder. Och vad är det han vill bevisa? Han vet ju att hon inte fäster så stort värde vid högtidsdagar och visst var det dessutom någon udda dag, typ 1,5 år eller något sånt?

Jag är kvinna och jag ÄLSKAR att bli uppvaktad av min man, men efter 15 år har man ju lärt sig att vi är rätt olika, han har noll koll så jag skriver in datumen i vår planeringskalender så ser han dem :-) Och jag vet att han inte alltid har koll så ett grattis räcker, så blir jag desto gladare när han kommer hem med en bukett eller present eller någon annan överasking.
Grejen med Bauer eller vad han nu heter är att han är obehaglig från min synvinkel, han känns kontrollerande och lite styrande att allt ska vara på det sätt han tycker.
Jag har sett för många relationer runt mig och i jobbet som börjat som denna, mannen ursäktar sedan ett ganska ruttet beteende med "men du uppskattar ju inte mina försök till romantik" och "men när jag var sån mot dig så gillade du ju inte ens det".

Tycker att Benjamin var klokare än någon i sina kommentarer och då fick vi ju garanterat inte se allt.

Är faktiskt orolig för att Pernilla hamnar i en ganska jobbig situation vad det leder så jag hoppas att hon har sett till att skydda både sin ekonomi och sitt ägande.
Citera
2023-03-05, 14:30
Medlem
Grejen med Bauer eller vad han nu heter är att han är obehaglig från min synvinkel, han känns kontrollerande och lite styrande att allt ska vara på det sätt han tycker.

Grejen med Bauer är att det finns inget obehagligare än en man som vill rikta konstant uppmärksamhet på hur fantastiskt FIN han är som blir så lättrörd till tårar hela tiden. ÖVERALLT! För då måste ju alla se vilken fin kille han är. ”För fin för att förlora”
Citera
2023-03-06, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Bauer är obehaglig...speciellt när han smilar in sig hos alla som tillhör PW's sida...
Angående Disney-barnen...är det ingen av dem som reagerar på hur sliskig han verkligen är?

Jag tycker han är obehaglig.
Citera
2023-03-06, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GafflaLagom
Han är inköpschef på Ica så han tjänar nog helt ok.
Får se hur länge han får behålla jobbet.
Jag är så nyfiken på hur han fick jobbet. med tanke på hsns jobbhistorik så har jag svårt att tro att han fick det på egna meriter.

Verkar som han har svårt att behålla sina jobb. Man anar varför...
Citera
2023-03-06, 14:22
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Verkar som han har svårt att behålla sina jobb. Man anar varför...
Han har svårt att behålla sina jobb pga av att festar hårt på konferenser och ligger runt.
Citera
2023-03-06, 18:04
Medlem
Ligga runt kan han väl inte göra längre
Festa går ju
Tycker han ser sliten ut emellanåt så en hel del alkohol misstänker man ju där…
Citera
2023-03-07, 11:57
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Ligga runt kan han väl inte göra längre
Festa går ju
Tycker han ser sliten ut emellanåt så en hel del alkohol misstänker man ju där…

Att han är i en relation hindrar inte herr Bauer. Nu kanske det kan bli lite knepigare när han är offentlig.
Citera
2023-03-07, 16:43
Medlem
Usch o ve om han kommer bedra stackars P
Hon har väl redan haft stolpskott nog i sitt liv???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in