Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-03-08, 11:19
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Ja, det är inte helt omöjligt, det känns faktiskt som att Niclas har försökt tuffa till sig dom senaste åren, och han förstår nog att om han ska kunna bli tagen på allvar som artist måste han bryta med sin familj, för namnet Wahlgren är verkligen infekterat i nöjesbranschen.

tog han namnet Bagge som hon fick fån Anders Bagge eller hette hon Bagge från början och anders bagge har kvar det han fick av henne ?
Citera
2010-03-08, 11:22
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
tog han namnet Bagge som hon fick fån Anders Bagge eller hette hon Bagge från början och anders bagge har kvar det han fick av henne ?
Laila hette väl Cahling eller Cahrling från början??
Citera
2010-03-08, 11:58
Medlem
fredrikdenstores avatar
Får tacka Lamm för att hon heter Bagge.
Citera
2010-03-08, 11:59
Medlem
nollans avatar
Hon kanske, precis som alla vid sunda vätskor, inte vill veta av sin äckliga brorsa och därför inte ser det som ett svårt val att strunta i bröllopet? Förvisso är topic just Pernillas val, men det bör tas i åtanke att Niclas och Laila är det vidrigaste par man kan föreställa sig i Sveriges nöjesvärld.
Citera
2010-03-08, 12:02
Medlem
itys avatar
Nicke o Bagge har naturligtvis valt detta datum med avsikten att slippa så mycket av tjocka släkten som möjligt.

Vad tar dom för efternamn förresten?
Citera
2010-03-08, 12:07
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Laila hette väl Cahling eller Cahrling från början??

Jag kollade det sen.. men har läst tidigare att Laila Bagge tyckte hon bytte bort det namn hon blivit känd som om hon tog Wahlgren. Tydligen tog hon dubbelnamn som många andra kända gör
Citera
2010-03-08, 12:07
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ity
Nicke o Bagge har naturligtvis valt detta datum med avsikten att slippa så mycket av tjocka släkten som möjligt.

Bagge Wahlgren
Citera
2010-03-08, 12:08
Medlem
Lundin89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ity

Hoppas då verkligen inte att de tar Bagge, Niklas Bagge, herre gud.
Citera
2010-03-08, 12:12
Medlem
Wahlbagge!
Citera
2010-03-08, 12:33
Medlem
ett kadavers avatar
Perfekt ursäkt för att slippa gå på ett bröllop som kommer annulleras inom några år.
Citera
2010-03-08, 12:54
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balltazzar
God natt på er,

Jag grubblar ofta, det här har jag grubblat mycket på idag och har faktiskt fått mig sömnlös ända tills nu. Jag såg bara en löpsedel idag där just denna Pernilla Wahlgren hade sagt så här ''Det känns värt det!''.
Då hade alltså kvinnan lyckats att komma vidare i nån jävla andra chans i fucking Melodifestivalen ÄVEN fast hennes bror gifte sig samma dag och hon missade alltså bröllopet pga det.
Själv hade jag halshuggit mina systrar om man väljer bort mitt bröllop för något så bisarrt!
Fy farao vad egoistiskt...

Tough call. Å andra sidan vill hon ju vara med i melodifestivalen...hade det varit en annan sak om hon gifte sig och någon av hennes bröder var upptagen med något annat? Känns som det ligger lite värderingar kring kvinnor inbakat i ditt inlägg och dessutom du kanske är mer krävande mot henne för att hon är snygg och hon ska minsann inte komma undan med det osv.
Citera
2010-03-08, 13:06
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundin89
Hoppas då verkligen inte att de tar Bagge, Niklas Bagge, herre gud.
Jag kan inte tänka mig att det ens var med på kartan, då Niclas lustiga tatuering av en val med en gren i munnen hade blivit rätt tråkig då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in