2021-06-05, 19:39
Medlem
Jag känner en otrolig tomhet över att inte ha en familj. Har syskon och föräldrar i livet men pappa har jag aldrig träffat och min mamma har jag ingen kontakt med eftersom hon lurat mig på massa pengar och behandlat mig som skit hela livet, jämfört med övriga barn.

Det är ytterst sällan jag har någon kontakt med dom och de flesta glömmer bort min födelsedag också, fast inte de övrigas så jag känner ingen lust att ha med dom att göra egentligen eftersom dom inte bryr sig.

Skulle gärna lägga alla dessa tankar bakom mig men det är svårt särskilt när man lever ett liv i ensamhet i övrigt med typ en vän och aldrig haft en partner. En dröm för mig vore att ha en egen familj men det är ju tyvärr otänkbart då tjejer inte gillar mig för mitt utseende. Och ärligt talat tror jag inte att jag kan charma en tjej som inte bryr sig om utseende heller.

Detta liv i ensamhet gör att jag mår dåligt hela tiden och det jag gör är att försöka hitta något och jag känner mig missnöjd med allt. Jag letar nytt jobb hela tiden och funderat på att flytta ganska ofta. Känner mig tom hela tiden.

Hur ska man orka leva ett helt liv i ensamhet och oönskad?
Citera
2021-06-05, 19:53
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenjoer
Jag känner en otrolig tomhet över att inte ha en familj. Har syskon och föräldrar i livet men pappa har jag aldrig träffat och min mamma har jag ingen kontakt med eftersom hon lurat mig på massa pengar och behandlat mig som skit hela livet, jämfört med övriga barn.

Det är ytterst sällan jag har någon kontakt med dom och de flesta glömmer bort min födelsedag också, fast inte de övrigas så jag känner ingen lust att ha med dom att göra egentligen eftersom dom inte bryr sig.

Skulle gärna lägga alla dessa tankar bakom mig men det är svårt särskilt när man lever ett liv i ensamhet i övrigt med typ en vän och aldrig haft en partner. En dröm för mig vore att ha en egen familj men det är ju tyvärr otänkbart då tjejer inte gillar mig för mitt utseende. Och ärligt talat tror jag inte att jag kan charma en tjej som inte bryr sig om utseende heller.

Detta liv i ensamhet gör att jag mår dåligt hela tiden och det jag gör är att försöka hitta något och jag känner mig missnöjd med allt. Jag letar nytt jobb hela tiden och funderat på att flytta ganska ofta. Känner mig tom hela tiden.

Beklagar att det hänt dig så mycket tråkigt.

Har du några intressen?

Exakt vad är det för fel på ditt utseende?
Citera
2021-06-05, 19:55
Medlem
rtyuios avatar
Citat:

Utomlands. Asien eller Östeuropa.
Först och främst behöver du pengar innan du skaffar importfru.
Citera
2021-06-05, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Beklagar att det hänt dig så mycket tråkigt.

Har du några intressen?

Exakt vad är det för fel på ditt utseende?
Jag gillar att se på sport. Samhällsintresserad. Gillar att resa, ett nytt hittat intresse som tyvärr blivit framskjutet länge. Jag är kort och har inga manliga drag.

Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Asiatiska kvinnor attraherar mig inte så mycket faktiskt och jag tvivlar på att en Östeuropeisk tjej vill ha mig faktiskt.
Citera
2021-06-05, 20:15
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Jag gillar att se på sport. Samhällsintresserad. Gillar att resa, ett nytt hittat intresse som tyvärr blivit framskjutet länge. Jag är kort och har inga manliga drag.

Asiatiska kvinnor attraherar mig inte så mycket faktiskt och jag tvivlar på att en Östeuropeisk tjej vill ha mig faktiskt.
Ja du har inte mycket till val om du nu är desperat efter egen familj.
Alternativt så är kvinnor som redan har barn som det finns massvis av som du kan ta hand om och sponsra.
Citera
2021-06-05, 20:20
Medlem
Citat:
Ja du har inte mycket till val om du nu är desperat efter egen familj.
Alternativt så är kvinnor som redan har barn som det finns massvis av som du kan ta hand om och sponsra.
Jag tror ärligt talat inte ens dessa kvinnor vill ha en man som närmar sig medelålders och aldrig haft en partner och knappt haft sex.
Citera
2021-06-05, 20:27
Medlem
Opaques avatar
Citat:

Du har faktiskt vågat definera din största rädsla av alla, som du delar med precis allt annat levande på jorden.

Om du mest sitter hemma och märker att du går ner dig i destruktiva tankar. Så SKA DU UT OCH RESA helst månader i sträck.. Det ger ett rejält perspektiv utanför ens egna trygga väggar där man inte riktigt uppskattar vad man har
Citera
2021-06-05, 20:27
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Jag tror ärligt talat inte ens dessa kvinnor vill ha en man som närmar sig medelålders och aldrig haft en partner och knappt haft sex.
Det är bara ut o jaga om du är så desperat. Själv känner jag att jag orkar fan inte bry mig längre och funnit mig i att bli barnlös.
Citera
2021-06-05, 20:28
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:

Hur lång är du? Vilka manliga drag menar du? Kan det beror på din dåliga självkänsla snarare än fysiska attribut?
Citera
2021-06-05, 20:32
Avslutad
Citat:
Du kan inte importera. I samma sekund som du tar hit en tjej försvinner hela skillnaden/anledningen till att hon tyckte om dig från första början.
Om vi vänder på det; hur trogen är en man i Pattaya? Han är inte där för att leva familjeliv. Hon kommer inte till Sverige för det heller.
Du kan glömma att import till den stora kvinnojouren Sverige skulle bli lyckat. Max 3 år sen är du fräst och fattig som en kyrkråtta.

Genuint från hjärtat: Tyvärr, det går inte
Jo om hon är kraftig. Men vem vill betala för ett fetto.
Citera
2021-06-05, 20:33
Medlem
Hitta en tjej som är fulare än dig.
Citera
2021-06-05, 20:42
Medlem
tilsammansnus avatar
Skaffa en egen familj, hitta nån du älskar och några barn med denne. Själv är jag tacksam till högre makter att ha blivit av med det som en gång var min familj. Bara en hög vargar i lammkoftor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in