2021-06-12, 22:00
Medlem
Ruger89s avatar
Det här kan du vända på, från det du skriver så finns det folk med värre förutsättningar än dig. Fokusera på att berika ditt liv på träning/vän/jobbfronten så kommer du träffa någon jänta snart å då kan du bilda egen familj.
Citera
2021-06-19, 21:34
Avslutad
Idag är en sådan dag jag verkligen vill ta mitt liv. Alla par som är ute och går tillsammans i det fina vädret medans jag bara promenerar ensam. Snälla gud ge mig cancer så jag slipper leva.
Citera
2021-06-22, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenjoer
Idag är en sådan dag jag verkligen vill ta mitt liv. Alla par som är ute och går tillsammans i det fina vädret medans jag bara promenerar ensam. Snälla gud ge mig cancer så jag slipper leva.

För helvete. Du fokuserar på fel saker. Om du inte har styrkan att själv ta dig ur detta, ring tex jourhavande präst och be dem om råd. Du kanske behöver någon extern som kan sparka dig i baken så du kommer ur dina negativa tankar.
Citera
2021-06-25, 09:13
Medlem
Rasseltasss avatar
Citat:
Du verkar inte speciellt angelägen om att förändra ditt liv. Istället verkar du gå igång på att tycka synd om dig själv. Då blir inga barn gjorda.
Citera
2021-06-27, 23:40
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Du verkar inte speciellt angelägen om att förändra ditt liv. Istället verkar du gå igång på att tycka synd om dig själv. Då blir inga barn gjorda.

Det är typiskt incel-beteende, de gnäller, äter doritos, hatar på kvinnor på nätforum, och väntar på att en anime-brud skall falla från skyn och bli deras waifu.
Citera
2021-06-28, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Bortförklarar du dina egna framgångar? "Ja, vi hade sex. Fast egentligen så var det inte så att hon ville knulla med mig utan hon var på en sexturné och ville ha ett så högt liggantal som möjligt!"

Jag blev avsugen av en ung kvinna i april. Hon firade sin födelsedag med att suga av så många män hon hann på 24 timmar. Just den kvinnan verkade snäll, så hon kanske hade velat suga av farbror Redox ändå om hon hade varit ensam, men det är fullt möjligt att hon som TS träffade bara ville ha så mycket sex som möjligt. Jag har känt en nymfoman som talar otroligt nedlåtande om många män som hon har knullat med.
Citera
2021-06-28, 01:37
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Jag gillar att se på sport. Samhällsintresserad. Gillar att resa, ett nytt hittat intresse som tyvärr blivit framskjutet länge. Jag är kort och har inga manliga drag.

Asiatiska kvinnor attraherar mig inte så mycket faktiskt och jag tvivlar på att en Östeuropeisk tjej vill ha mig faktiskt.

intressant att du klagar på att kvinnor väljer bort dig pga ditt utseende och sen ratar du själv "asiatiska" kvinnor. i got news for you bud, det är inte dina looks det är fel på, det är din attityd.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in