Hej!
Deprimerad, fattig och katastrofalt kök, tjock och ful.
Målet är att äta så jag kan
bygga muskler och
hålla mig small med så
billigt som möjligt och så lite
matlagning som möjligt.
Det får bli tråkig mat etc. det kan i alla fall inte bli tråkigare än att behöva diska etc. för någon med katastrofalt kök och dålig psykisk hälsa så man inte orkar något alls.
Jag läste om ägg och det står att man får allt som kroppen behöver förutom C-vitamin och kolhydrater. Så vad behövs till kokt ägg dagligen för att klara mig bara så det är hälsosamt och kräver knappast tillagning?
Vad sägs om en citron dagligen, räcker det för att fått den C-mängd som man behöver dagligen?
Hur nödvändig är egentligen med kolhydrater? Måste man absolut få det i sig eller klarar man sig hälsosamt hur bra som helst utan en enda g kolhydrat? Dagens idrottare är ju väldigt noga med att kolhydrater är hälsans värsta fiende, se länken nedan. Om kolhydrater är absolut ett måste enligt dig så kan du säga något som inte behöver tillagas samt mängd per dag för att fått allt jag behöver?
https://www.youtube.com/watch?v=r2yN6381ox4
Hur många kokta ägg per dag för en 35 årig kvinna som vill gå ner i vikt, hålla vikten och bygga muskler i samband med daglig träning.