• 2
  • 3
2021-06-04, 09:45
Medlem
Räka med 1500 kronor i straff om de kommer på dig med att tjuväta.
Liksom att få notering i straffregister.

Jag trodde att alla skolor hade byggt bort möjlighet för drägg att tjuväta...
Citera
2021-06-04, 10:16
Medlem
poolpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Ni kan inte se gamla ut i ert gäng, konstigt också att de inte kräver att se något matkort. Här på stan kan du äta gymnasiemat för cirka 80 kronor, tillsammans med eleverna. Det är vad de tar betald av vanliga människor.

Men kul för er att ni kan käka gratis ett tag till. Sedan får ni nog äta säsongsmat, linser och potatis och annan billig föda.

Ica Maxi hade tre matlådor för 100 kronor, som de hade gjort själva och faktiskt smakade helt okej, det kan ju vara ett tips.
Beror på vad du menar med gammal men äldre än tredjeringarna ser vi ut som. Matsalen är så stor att man bara slinker med.

Inget matkort men dörrarna till skolan är stängda vilket dom inte var när jag gick där. Men det är ju bara att ta rygg på en student som man klev av bussen med. Bussen man har blankat till gymnasieskolan på också såklart. Socialbidragslivet är högklass!
Citat:
Ursprungligen postat av Wnobvi
Du bör nog räkna med en ganska stor matbudget närmaste månaderna.... bara typ 1 vecka kvar till sommarlovet.
Sedan finns risken att du kommer bli tvungen att betala för det du ätit om de kommer på dig....
Hur ska de komma på mig?

Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Folk är konstiga som äter lagad mat två gånger om dagen. Äter man lagad lunch äter man macka eller havregrynsgröt till kvällen. Bakar man själv blir det billigt.
Mealprepp kanske man borde börja med?

Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Räka med 1500 kronor i straff om de kommer på dig med att tjuväta.
Liksom att få notering i straffregister.

Jag trodde att alla skolor hade byggt bort möjlighet för drägg att tjuväta...
Högst otroligt att det händer. "Tänk om" är ett hjärnspöke ni måste arbeta bort så ni slipper må så dålig hela tiden. Ångest över saker som inte inträffar. Sen projicerar ni ångesten på andra också slappa.
Senast redigerad av poolpojke 2021-06-04 kl. 10:20.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in