Citat:
Ursprungligen postat av
Tjorven8899
Hej,
min man är 45 år gammal och jag har sett på vår dator att han går igång på teen-porr. Jag ser att han sneglar på unga tjejer ute på stan och verkar falla för de små, outvecklade tjejerna när det kommer till porren. Förstår att de är fina och påminner honom om sin ungdoms dagar, men vad fan! Vi har en äldre tonårsdotter hemma! Jag är äcklad och känner mig så fruktansvärt sviken. Jag är också 45 så ganska långt ifrån de där tjejerna. Dessutom verkar han ha blivit allt mer ointresserad av att ha sex med mig. Jag har gärna ännu mer sex, tycker dessutom att jag gör det ganska bra. Jag vet inte längre vad jag ska tro. Snälla FB - hjälp mig - vad händer? Vi har varit gifta i snart 20 år, jag trodde att jag kände min man?!
Förkrossad
Du verkar inte förstå hur världen och män fungerar.
Män tänder på unga kvinnor för att de ser bra ut och är sexiga. de sexuella preferenserna ändras inte med åldern.. typ att 20åring gillar 20 åringar 30-30 åringar 50-50 åringar.
Om så vore fallet borde all världens horhus vara fulla med 35-90 åringa horor.. men det är de inte.. så varför ? De flesta prostituerade är runt 15-25 efter 25 är det betydligt svårare att hitta kunder och runt 40 får de hitta på något extremt för att kunna få yrket att betala räkningarna. Så är världen beskaffad och det har inte ändrat sig på 10 000 år och lär inte ändra sig de kommande 10 000 åren heller.
Kvinnor lever i villfarelsen att de är "attraktiva" längre än vad de är.. Gör slut med en man de haft sedan de såg bra ut.. Ger sig ut på "marknaden" och får lite kuk men inga seriösa förhållanuden.
De inser att de inte är gångbara längre och ratas för yngre förmågor.. Blir bittra, hatiska och "lesbian feminister" som mest av allt vill hämnas på dessa män för att männen tänder på vackra kvinnor.
I länder där kvinnorna sedan länge insett detta så stannar de i sitt förhållande och lever dels på hur de såg ut då de var yngre och vad minnena gett paret. Samförståndet och vänskapen som byggts upp under årens lopp. Att skilja sig vid den tidpunkten skapar enbart olycka och vanmakt.
I Katolska länder så finner oftast äldre par en slags jämnvikt och kvinnorna ser mellan "fingrarna" med att maken ibland dyker mellan benen på någon ung hora..Det är inget som hotar deras äktenskap iaf.. Hon vet att mannen stannar i sitt hem med sin "gamla kvinna"..
Många kulturer har detta och det fungerar..Vad som INTE fungerar är alla dessa kvinnor som tror de är fina nog för en "andra chans".. blir lurade av mannen de sett ut som nästa livspartner och ångrar att de lämnat sin första längre kärlek.. Detta slutar i bitterhet och hat.. vilket kvinnor i Sverige är hårt drabbade av numera.. Självförakt och hat mot männen.. Trots att det var kvinnorna själva som raserade äktenskapet och gav sig av..