Citat:
Ursprungligen postat av
Tjorven8899
Ja, visst är det så. Jag kan verkligen inte jämföra mig med mitt tonårs jag. Även om jag verkligen heller inte har "tappat det". Betyder det att detta nu är min verklighet? Han kommer för alltid vara kåt på andra yngre tjejer och jag ska acceptera att min attraktionskraft och mitt kärleksliv är slut. Att jag är över vid 45 års ålder och han kommer ägna resten av sitt liv åt att längta efter något annat. Det känns otroligt sorgligt.
Lyssna inte pa trollen! Men fan kom ner pa jorden ocksa... Tror du inte han tittade pa den porren innan ni traffades? Bara for att man foredrar en viss typ av porr sa ar det inte sa att man gar och suktar efter sma petite studenttjejer hela dagarna.
Mina porrvanor skiftar ganska kraftigt med tiden, kan sitta och runka till sma teens, sedan kan det bara skifta over till interacial milfs liksom och sedan ar det vidare till nasta genre.
Ar du nu orolig over att du inte kan "konkurera" med din egen personlighet och utseende langre sa far du faktiskt anstranga dig lite. Krydda till ert sex liv... Ta lite egna initiativ istallet for att fraga ut honom om han vill testa nagot nytt. Det ar javligt osexigt med kvinnor som inte kan sta pa sig lite eller hela tiden lagger sig platt for sin kille/man.
Du har sakert nagon freaky fetish eller annat du alltid velat testa men aldrig kommit till skott med. Nu ar ett ypperligt tillfalle! Slicka honom i roven, satt dig pa hans ansikte, be han smiska dig eller vad du nu gar igang pa!