2021-06-09, 18:13
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaserBall
Vad fan är detta?!

"Min man tänder på unga snygga fertila honor, vad är fel??"

Ni kvinnor är ju för fan helt verklighetsfrånvända

Oroväckande många hebefiler
Citera
2021-06-11, 00:56
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven8899
Ja, visst är det så. Jag kan verkligen inte jämföra mig med mitt tonårs jag. Även om jag verkligen heller inte har "tappat det". Betyder det att detta nu är min verklighet? Han kommer för alltid vara kåt på andra yngre tjejer och jag ska acceptera att min attraktionskraft och mitt kärleksliv är slut. Att jag är över vid 45 års ålder och han kommer ägna resten av sitt liv åt att längta efter något annat. Det känns otroligt sorgligt.
De flesta kvinnor tappar tyvärr attraktionskraften ganska raskt vid 30.
Citera
2021-06-11, 01:33
Medlem
Har inte läst alla kommentarer, men får intrycket att väldigt många män som svarar verkar oerhört oansvariga. Mycket snack om att män har förökning som drivkraft och bla bla bla. Detta legitimerar INTE detta beteende. Jag tycker det låter som att din man är porrskadad och behöver nog söka hjälp för detta.

Jag skulle även rekommendera er att ha ett samtal om porr, vad det är och vad det fyller eller inte fyller för funktion i era liv. Min misstanke är att ett sådant samtal kanske löser vissa av de andra problem du nämner. Communication is key!

Här finns massa bra info om porr och dess inverkan på oss:
https://changingattitudes.co/porr
Citera
2021-06-11, 02:59
Medlem
Porren handlar om fantasi och har inget med din och hans sexuella relation att göra. När han ser dig så kanske han suckar inombords av lycka, för att du är du och att ni just har det där speciella när ni älskar. Han kan känna att han aldrig får nog av att se på dig även nu efter alla år.

En vän som varit gift länge beskrev det som "När älskar varandra och har varit tillsammans så länge så blir sex en innerlighet". Är väl olika, men för vissa är det nog så.

Men porrkonsumtionen i sig kan påverka er sexuella relation. Vissa blir mer intresserade av sex med sin partner när de konsumerar porr, de blir "upptända" eller "stimulerade". Andra blir mindre intresserade av sex med sin partner då de redan "haft sex" själv, dvs får ett minskat behov av sex med sin partner.

Ni är vuxna och borde kunna prata om saker. Fråga om han tror att hans porrkonsumtion kan påverka lusten att ha sex ni två. Och om han är med på att testa att minska den biten något en period och se vad som händer i er sexuella relation.

Tyvärr kan ett moment 22 uppstå. Om du börjar noja in dig på att du inte är attraktiv längre så kan din vackra utstrålning störas och du då blir mindre attraktiv. Självförtroende och lust är sexigt och betyder mer än yta. För de flesta vågar jag påstå.
Citera
2021-06-12, 15:35
Medlem
Ni måste ju ha en osund relation om sex är det avgörande i den.dessutom att han som vuxen man med fru och barn ser på porr visar ju på att han är en dekadent coomer. Typiskt svenskar. Konvertera till ortodoxa kyrkan innan er dotter blir en slampa
Citera
2021-06-14, 15:57
Medlem
tuggishs avatar
Du kan trösta dig med att surfar på den vanligaste kategorin bland porr i världen.

Du bör nog inte blanda in er dotter i tankemönstrens. Han har ju vänner som är 45 så du kan lika gärna knulla med dem hursomhelst då du går igång på honom. Jisses vad förkrossad han blir av att veta att du skulle kunnat gå igång på dem.
Citera
2021-06-14, 15:58
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motkraft
Porren handlar om fantasi och har inget med din och hans sexuella relation att göra.

De hade ju knappt någon sexuell relation.
Citera
2021-06-20, 16:34
Medlem
Vilken porr man konsumerar, hur och hur ofta man tillfredställer sig själv tillhör det privata sexlivet och är inte något ens respektive ska lägga sig i överhuvudtaget så länge det inte sker på bekostnad av ett obefintligt gemensamt sexliv.

Unga tjejer som tar den analt är en av de största kategorierna inom porr av en anledning. Det betyder inte att alla medelålders män vill inleda relationen med någon 18-åring, bara att de är sexuellt attraherade av unga kvinnor.

Äldre kvinnor kan tycka vad ni vill om att sanningen ser ut på det sättet, men det kommer aldrig ändra ett jota. Om ni gör en grej av detta, exempelvis spelar kränkta eller svartsjuka kommer de flesta män bli riktigt avtända på ert egoistiska beteende.
Citera
2021-06-21, 16:34
Avstängd
Är själv 46 år frun 42 gift sedan många år. Går personligen inte i gång på att kolla på outvecklade tonåringar. Gillar min fru och behöver inte porr för att bli kåt.

Din man älskar dig inte längre. Om han gjort det hade han inte kollat på tjejer i dotterns ålder.
Citera
2021-06-22, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven8899
Ja, visst är det så. Jag kan verkligen inte jämföra mig med mitt tonårs jag. Även om jag verkligen heller inte har "tappat det". Betyder det att detta nu är min verklighet? Han kommer för alltid vara kåt på andra yngre tjejer och jag ska acceptera att min attraktionskraft och mitt kärleksliv är slut. Att jag är över vid 45 års ålder och han kommer ägna resten av sitt liv åt att längta efter något annat. Det känns otroligt sorgligt.

Lyssna inte pa trollen! Men fan kom ner pa jorden ocksa... Tror du inte han tittade pa den porren innan ni traffades? Bara for att man foredrar en viss typ av porr sa ar det inte sa att man gar och suktar efter sma petite studenttjejer hela dagarna.
Mina porrvanor skiftar ganska kraftigt med tiden, kan sitta och runka till sma teens, sedan kan det bara skifta over till interacial milfs liksom och sedan ar det vidare till nasta genre.

Ar du nu orolig over att du inte kan "konkurera" med din egen personlighet och utseende langre sa far du faktiskt anstranga dig lite. Krydda till ert sex liv... Ta lite egna initiativ istallet for att fraga ut honom om han vill testa nagot nytt. Det ar javligt osexigt med kvinnor som inte kan sta pa sig lite eller hela tiden lagger sig platt for sin kille/man.
Du har sakert nagon freaky fetish eller annat du alltid velat testa men aldrig kommit till skott med. Nu ar ett ypperligt tillfalle! Slicka honom i roven, satt dig pa hans ansikte, be han smiska dig eller vad du nu gar igang pa!
Citera
2021-06-23, 08:51
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Tänder du inte på nakna och kåta 22 åriga tjejer så är du homosexuell. Att män gillar kvinnor som mest när kvinnor är i sin fertila prime borde verkligen alla veta så hoppas detta är en trolltråd för ingen kvinna kan vara 45 och såhär korkad, du lever ju i en jävla Disneyfantasi.

Att du ens lägger dig i hans runkande är ju rätt sjukt så sluta vara överdrivet svartsjuk dessutom. Porr är en visuell fantasi, det har ingenting med verkligheten att göra. Att du blandar in er dotter dessutom är ju bara sjukt, det är du som gör perversa kopplingar och inte han.
Citera
2021-06-25, 16:21
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Oroa dig inte. Man kan gilla både milf o teen. Men ens egen dotter är inte samma sak. De är lixom en switch hjärnan som slår av kring sina egna.
Däremot hennes kompisar...
Men fantasi och va man gör är inte samma. Acceptera läget, sex är svårt även för yngre par ibland. Du är inte lika attraktiv som 45, kanske börja träna tillsammans (gym osv). Glhf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in