Citat:
Ursprungligen postat av
IvrigeIvar
En polischef får inte vara så lättkränkt att han/hon drar en sådan sak till domstol, absolut inte.
Det är den dagliga indoktrineringen i media om hur man ska bete sig som naturligtvis till sist sipprar in hos alla kvinnor. Som är den part som snabbast är med på samhällsförändringar eftersom hon har som mål att alltid passa in och passa upp.
Alla svenska kvinnor 18-45 har nog en i det närmaste fobi på hur de behandlas av män och letar i alla sammanhang efter minsta lilla fel som de kan blåsa upp. Då känner de sig riktigt duktiga, det bästa en kvinna vet.
Jag kan inte se något stopp på detta och det kommer naturligtvis att sluta med att man inte får titta varann i ögonen, le, vara inne i ett rum ensam med en kvinna osv.
Jag har själv blivit daskad i stjärten av en kvinna och det var jävligt irriterande och jag sa sa till henne på skarpen. För jag behöver inte ta samhällets hjälp för att samtala folk till rätta när de ofredar. Kvinnor verkar inte kunna det, vilket säger en del om det könet. Och de ska vara poliser...