Citat:
Ursprungligen postat av
tuffodum
Nån nämde Vassgatan 3, stod 2-3 tyskreggade fina BMW:s där nu på morgonen och massvis med stolar och bord och slängda kaffekoppar/matkartonger.
Brukar ju vara otroligt lite aktivitet där annars. Noterade även polisen var här nere och snurrade igår eftermiddag
Polisen stod där i morse vid niotiden, fy tusan så nedskräpat.
Är det någon som kan bena ut vilken eventuell anknytning dom kan ha... med tanke på dom föreningarna som finns där på vassgatan 3 och i närheten. är det som jag tror. Simmo Släkten med tanke på att man rakt av inte ser ut som några mafiosos med bling bling utan kommer glidande i Någon familjebil modell Volvo,
betonar att jag spekulerar vilt, detta gänget kan ju ha med något helt annat att göra. Det är ju så jävla mycket som händer i Göteborg just nu så det kan ju vara något annat som är på gång eller så är det bara ett gäng med kriminella (ja polisen visar sig ju hela tiden så vad fan är detta annars ?) som bara just nu vill ha någonstanns att träffas och helt enkelt sitta och jäsa i solen. Vädret i Göteborg är verkligen perfekt så det är ju inte alls konstigt om man vill sitta ute förövrigt.
Eller så är det så som jag "tror" man har sammlats för att vara beredda när och om det smäller.
Skulle kunna fota gänget men vågar inte skylta med en kamera mitt framför nyllet på dom men har bränt iväg ett foto på håll och där ser man inte mycket så inte värt att lägga ut...