Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-31, 01:19
Medlem
Metodisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Äldre man? Var han inte i 40-årsåldern?

44 är gubbigt.
Citera
2021-05-31, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metodisk
44 är gubbigt.
Men räknas inte som "äldre man" väl?
Citera
2021-05-31, 01:22
Medlem
Citat:
Äldre man? Var han inte i 40-årsåldern?

40-årsåldern är ju inte barnrumpa, skulle inte förvåna mig om BO redan hade nåt barnbarn.

EDIT: Det är alltså Simmo i Hjällbo inte Stjärnberg på Södermalm vi snackar.

Vem är det Ali-Khan har skickat fram att mörda 'äldre' Simmon då?
Senast redigerad av gottmooos 2021-05-31 kl. 01:28.
Citera
2021-05-31, 01:26
Medlem
Metodisks avatar
Citat:
Men räknas inte som "äldre man" väl?

Nej, skoja bara. Det är relativt gammalt om man jämför med andra kriminella. Det är inte konstigt att någon använder termen äldre när det brukar vara 20-30 åringar som pepprar varandra. Det är oftast unga män med höga mängder testosteron och väldigt dålig konsekvenstänk som sysslar med grov kriminalitet (och även samma målgrupp som betalar priset av uppenbara skäl).
Citera
2021-05-31, 01:28
Medlem
Förstår inte hur inte fler folk ger sitt stöd till Simmo släkten. Dom har försvarat sig när en i deras släkt blivit utsatt för brott och dom har fått oskyldiga i sin släkt skjutna i huvudet.

Av mig får dom en stor eloge som inte viker ner sig för att bli trakasserade av AK, många har fått smaka på deras skit genom åren och inte vågat göra något men Simmo försöker iallafall att sätta ner foten.

Visst finns det kriminella i Simmo släkten med men dom verkar inte vara lika mycket sadister iallafall som AK som får barn sälja knark, mördar , hotar och trakasserar.

Simmo driver ett livsmedelföretag i Örgryte, har för mig dom importerar livsmedel om jag minns rätt. Janne Josefsson var där för ca tio år sedan för dom påståddes ha svart arbetskraft.

Dom kanske inte har helt rent mjöl i påsen dom med men det är så jag känner.
Citera
2021-05-31, 01:33
Medlem
Alla familjer som är mer än 4 pers i Sverige är gäng enligt svensk polis. Denna sammandrabbning är på grund av polischefens inkompetens." Vi rubresera det som särskilt händelse, vi hade fler poliser på plats än vanligt "o ingen dum djävel till journalist frågar hur många fler poliser. Då skulle han nog säga de brukar vara två nu va de fyra. Bli inte överraskade om inte polischefen kandidera för SD vid nästa val.
Citera
2021-05-31, 02:00
Medlem
Den här Khansläkten borde ju gå att utvisa, åtminstone delar av den är inte svenska medborgare.
Citera
2021-05-31, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Den här Khansläkten borde ju gå att utvisa, åtminstone delar av den är inte svenska medborgare.

Men herre gud nu låter du väldigt svenskt och racistiskt. Lägg av för fan!

Även då är individer så låt de bara vara för sig själva och lösa sina egna problem....

(Hoppas du förstår ironin &#129315

Nej men helt seriöst AK klanen har nog många fått nog av, blodiglar som gör ALLT för pengar. 0 heder!! De golar, skyddar golare, säljer droger och pressar vanliga ”arbetare”’ på pengar. PÅ det håller polisen deras rygg och medlar för deras räkning.

Näää fy FAN för de och svenska rättsväsendet det är allt jag har att säga!
Citera
2021-05-31, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bert4130
Allt började med att, som någon här ovan nämner, en person blir nedsparkad från moped. Enligt rykten är det artisten Lelo som sparkar ner den personen. Han och flertalet somalier är springpojkar för AK. Okänt varför och vem den nedsparkade personen är. Det hände precis utanför livsmedelsbutiken som släkten Simmo äger på Hjällbo torg.

Sedan blir det konfrontation mellan Simmo och AK och en 50-100 tals personer samlas på torget. Från AK sidan dyker H*ssein AK upp som en "ledare". Det slutar med att en person från AK blir misshandlad och "ledaren" får några slag.

För att inte tappa ansiktet så skickar AK en av deras springpojkar som är somalier och skjuter mot livsmedelsbutiken och en person som egentligen inte har med konflikten att göra mer än att han tillhör Simmo släkten blir träffad i huvudet. Några av skotten träffar även äldre herrar som stod utanför som inte hade något med konflikten att göra heller. Några ungdomar från Simmo släkten jagar och fångar denna somaliern och misshandlar han grovt tills polisen kom och grep skytten på plats.

Båda släkten är stora i Tyskland och det förväntas att blandas in.

AK är hatade av alla i dessa orter och även av resten av klanerna. Simmo är skötsamma i jämförelse med AK. Dem driver lagliga verksamheter och är rätt så etablerade inom olika typer av verksamheter (partihallar, frukthandel, bilhandel mm)

AK håller på med narkotikahandel och utpressningar. AK har även många somalier som springpojkar så man skulle kalla denna konflikt för Simmo och resten av mhallami-klanerna mot AK och unga somalier.

OBS detta är enligt rykten. Personligen tror jag 100% på detta och hoppas Simmo och resten av klanerna går hårt mot AK. Något som svensk polis borde gjort för länge sen.

Hörde exakt samma info men visst var det lelo som blev huggen igår eller var det han rafik?
Citera
2021-05-31, 02:13
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NEWSWEDISTAN
Inte en enda kommentar som stämmer. Fortsätt sprida fake info och få polisen på fel spår.

Tack!

Ny på Flashback? Det är så det funkar. Man spekulerar tills det blir rätt. Om du har korrekta uppgifter så presenterar du dem. Annars kan du knipa.
Citera
2021-05-31, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrgryteLegend
Förstår inte hur inte fler folk ger sitt stöd till Simmo släkten. Dom har försvarat sig när en i deras släkt blivit utsatt för brott och dom har fått oskyldiga i sin släkt skjutna i huvudet.

Av mig får dom en stor eloge som inte viker ner sig för att bli trakasserade av AK, många har fått smaka på deras skit genom åren och inte vågat göra något men Simmo försöker iallafall att sätta ner foten.

Visst finns det kriminella i Simmo släkten med men dom verkar inte vara lika mycket sadister iallafall som AK som får barn sälja knark, mördar , hotar och trakasserar.

Simmo driver ett livsmedelföretag i Örgryte, har för mig dom importerar livsmedel om jag minns rätt. Janne Josefsson var där för ca tio år sedan för dom påståddes ha svart arbetskraft.

Dom kanske inte har helt rent mjöl i påsen dom med men det är så jag känner.

Självskrivet är det låååångt många mer, även blattar, som är trötta på Ali-Khan, än Simmo men ännu fler vill slippa MENAklankrig här i Europa. Men Ali-Khan är värre smuts, ut med dom så kan Simmo få stanna om dom lägger ner islamistgrejen och lever lagligt.
Senast redigerad av gottmooos 2021-05-31 kl. 02:25.
Citera
2021-05-31, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Självskrivet är det låååångt många mer, även blattar, som är trötta på Ali-Khan, än Simmo men ännu fler vi slippa MENAklankrig här i Europa. Men Ali-Khan är värre smuts, ut med dom så kan Simmo få stanna om dlm lägger ner islamistgrejen och lever lagligt.

Folk gillar inte ens alikhaner de är bara rädda för dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in