2021-05-30, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbsel
Det där har mycket med generationer att göra. I de lite äldre som är födda på 80-talet eller tidigare verkar det väldigt ovanligt. Tittar man på högstadieåldern/gymnasieåldern så är det extremt vanligt med svensk tjej och icke-svensk kille. Frågan är vad det beror på? Är invandrarmännen mer manliga eller vad är det?
De som är födda på 80-talet eller tidigare känner knappt någon invandrare. Dagens tonårstjejer lär känna massor med invandrarkillar i skolan. Att säga att det är extremt vanligt att de blir ihop är överdrivet, men det är såklart betydligt vanligare än vad det har varit tidigare, av naturliga skäl.
Citera
2021-05-30, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Bland unga är det ganska vanligt. Detta med gängkriminalitet osv trendar ganska hårt du kan besöka valfritt gymnasium i Stockholm så ser du. En tredjedel minst av alla unga tjejer är helt blattefierade. En stor del av dom bryter t.om på arabiska även fast dom är svenska.

Jag är född i slutet av 90-talet, och har under min skoltid inte sett en enda svensk tjej umgås med afrikaner eller araber i skolmiljöer. Jag bör tillägga att jag bor i en av Sveriges största städer, och har umgåtts i kretsar där man tenderar att sympatisera med vänsterpolitik.

Även på nattklubbar (som jag för övrigt avskyr) så vänder de svenska tjejerna på klacken när ''sluskaraberna'' gör sina närmanden.

Det finns givetvis svenska kvinnor som nobbar svenska män (och svenska män som nobbar svenska kvinnor), men i min personliga erfarenhet så är det väldigt ovanligt. Analogt så finns det säkert en hel del manliga araber och afrikaner i Sverige som är mindre glada över att Fatima och Aisha trånar efter Kalle Ekenstierna.

Citat:
Ursprungligen postat av BidenWillDie2021
Jag fattar verkligen inte. Jag är fan etnisk svensk, ser ej dålig ut, men ändå kan jag inte få en svensk kvinna, istället ser jag en massa blattar från Mellanöstern och Sydamerika samt Afrika som får just det. Det är ju hur jävla förnedrande som helst.

Är det lika förnedrande med svenska män som får svenska kvinnor? Det är i min erfarenhet mycket vanligare.

Citat:
Ursprungligen postat av BidenWillDie2021
Självklart har jag försökt att få kvinnor med annan etnicitet, men det går inte. Poängen är att dom utländska männen kan få våra kvinnor men inte ens vi våra och verkligen inte deras.

Givetvis så kan svenska män få svenska kvinnor. Det är väl det som är det vanligaste? Det finns givetvis också svenska män som är ihop med utländska kvinnor, men så vitt jag vet finns det ingen statistik över det.
Senast redigerad av handelschon 2021-05-30 kl. 17:09.
Citera
2021-05-30, 17:02
Medlem
Kickexs avatar
Du går runt med ett moln av förakt och avund ovanför huvudet och du undrar varför fruntimmer inte dras till dig...?
Citera
2021-05-30, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gakka
Skulle vilja de data på att kvinnor drar sig mer mot andra etniciteter än sin egen pga att det tror jag inte alls på.

Framgångsrika män med bra självförtroende, likt Navid och Soran, kommer alltid få tjejer, oavsett etnicitet.

Du måste jämföra dig med invandrarkillar som är som dig själv - ordinär och bitter över livets lott.
Dom ser man på krogen med svenskor också. Iaf här i Göteborg. Det är ju fan ingen nyhet att svenskor hoppar i armarna på blattar i detta jävla patrask landet.
Citera
2021-05-30, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Då fattar jag. Trodde själva rasblandningen var problemet, men det verkar inte vara det. Du vill bara att svenskarna få knulla igen det som "tas" ifrån dom? Uppnå någon form av jämviktsläge? Fast när jag läser din TS så låter det mer som du inte gillar rasblandning och vill kalla dom blandrashoror samtidigt som du själv vill rasblanda. Nej... Jag förstår inte. Ingenting om vad du dillar om.
Det jag menar med blandrasning är att dom får barn givetvis, finns många sånna exempel. Det är det som är själva problemet, jag ville testa en blatte brud första gången i mitt liv, efter åratal av försök hos våra egna kvinnor.

Det jag vill är nazism, eller någon nationalistisk stat, att alla länder ska vara såna.
Citera
2021-05-30, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Varför ens bry sig andra människors förhållanden. Bara incels som inte fått lukta på en fitta som bryr sig. Varför ska jag bry om den svenska rasen.
Haha du fattar verkligen inte, ser du inte hur våra kvinnor har blivit som horor?
Citera
2021-05-30, 18:52
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Håller helt med om att det är extremt förnedrande. Var påväg hem nyligen och ser en svensk tjej hoppa ut ur en bil där det satt typ 5 blattar. Hon går iväg och ska hämta något och dom sitter kvar och hånskrattar och skämtar om hur dom knullar svenskar. Det som gör det ännu värre är ju just det, att blattarna vet om det och njuter av förnedringen.

Värst är det nog för dom yngre. Gör ett studiebesök på ett gymnasium nuförtiden. Svenska tjejer har anammat blattespråk och pratar på bruten svenska. Hur extremt förnedrande det måste kännas att va svensk grabb idag.
Kan intyga att samma kultur råder bland juriststudenter på Sveriges mest ansedda lärosäte.
Tror att ett vurmande (och beundran) för Yasin-fallet är en del av förklaringen.
Kul är det iaf, vem gillar inte blondiner?
Citera
2021-05-30, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Kan intyga att samma kultur råder bland juriststudenter på Sveriges mest ansedda lärosäte.
Tror att ett vurmande (och beundran) för Yasin-fallet är en del av förklaringen.
Kul är det iaf, vem gillar inte blondiner?

Blondiner är tighta, men är det värt att Nazi-SD får 1miljoner röster? Om jag va i Irak och fick välja att suga navelsmycke från den finaste libanesiska magdansösen i utbyte mot att Osama Bin Laden fick bli statsminister? Ja du. Om man är full kanske. Jag hade nog isåfall inte planerat attt bo kvar där särskilt länge.

Vill tillägga då att, jag tror det är oundvikligt att kulturer krockar när vi bor på samma planet. Det jag menar är hela ”invasionen”. Det är lite väl mycket. Att ALLA blattar ska knulla blondiner du vet, den attityden. Det kommer aldrig hålla.
Senast redigerad av fr0g 2021-05-30 kl. 19:55.
Citera
2021-05-30, 20:01
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handelschon
Jag är född i slutet av 90-talet, och har under min skoltid inte sett en enda svensk tjej umgås med afrikaner eller araber i skolmiljöer. Jag bör tillägga att jag bor i en av Sveriges största städer, och har umgåtts i kretsar där man tenderar att sympatisera med vänsterpolitik.

Även på nattklubbar (som jag för övrigt avskyr) så vänder de svenska tjejerna på klacken när ''sluskaraberna'' gör sina närmanden.

Det finns givetvis svenska kvinnor som nobbar svenska män (och svenska män som nobbar svenska kvinnor), men i min personliga erfarenhet så är det väldigt ovanligt. Analogt så finns det säkert en hel del manliga araber och afrikaner i Sverige som är mindre glada över att Fatima och Aisha trånar efter Kalle Ekenstierna.

Är det lika förnedrande med svenska män som får svenska kvinnor? Det är i min erfarenhet mycket vanligare.

Givetvis så kan svenska män få svenska kvinnor. Det är väl det som är det vanligaste? Det finns givetvis också svenska män som är ihop med utländska kvinnor, men så vitt jag vet finns det ingen statistik över det.
Är du blind? Kolla bara Instagram.
Citera
2021-05-30, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handelschon

Du har enbart umgåtts i vänsterkretsar säger du så att det kan ju vara en bidragande orsak till varför du har ett så neutralt perspektiv. Du kan ju till en början läsa inlägget från juristen jonathaan5 som talar om hur han gillar blondiner, så kanske du vidgar vyerna litegrann.
Citera
2021-05-30, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Är du blind? Kolla bara Instagram.

”Yani, walla, hans dachri.”. Hört på tuben 40000 gånger. Men tiktok och instagram är ju såklart ännu extremare för där vågar man ta ut svängarna ännu mer. Förstår inte heller hur man kan leva i Sverige och undgå att svenskar knullar blattar. Jag har jobbat i ett antal svensk gymnasieskolor och insett detta sen länge. Man måste ha läst Estet, eller vara extremt vänster för att ha missat hela gängkriminalitet-trenden.
Senast redigerad av fr0g 2021-05-30 kl. 20:08.
Citera
2021-05-30, 20:10
Medlem
Jonathaan5s avatar
När svenska kvinnor pratar om svenska män med mig, tänker jag (av ngn oförklarlig anledning) på Stig Helmer.
Klart som fan en kvinna då vill vara med en självsäker, intellektuell och välbildad blatte!

Vill förtydliga att med ”blattar” avses ej förortsblattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in