Citat:
Ursprungligen postat av
fr0g
Bland unga är det ganska vanligt. Detta med gängkriminalitet osv trendar ganska hårt du kan besöka valfritt gymnasium i Stockholm så ser du. En tredjedel minst av alla unga tjejer är helt blattefierade. En stor del av dom bryter t.om på arabiska även fast dom är svenska.
Jag är född i slutet av 90-talet, och har under min skoltid inte sett en enda svensk tjej umgås med afrikaner eller araber i skolmiljöer. Jag bör tillägga att jag bor i en av Sveriges största städer, och har umgåtts i kretsar där man tenderar att sympatisera med vänsterpolitik.
Även på nattklubbar (som jag för övrigt avskyr) så vänder de svenska tjejerna på klacken när ''sluskaraberna'' gör sina närmanden.
Det finns givetvis svenska kvinnor som nobbar svenska män (och svenska män som nobbar svenska kvinnor), men i min personliga erfarenhet så är det väldigt ovanligt. Analogt så finns det säkert en hel del manliga araber och afrikaner i Sverige som är mindre glada över att Fatima och Aisha trånar efter Kalle Ekenstierna.
Citat:
Ursprungligen postat av
BidenWillDie2021
Jag fattar verkligen inte. Jag är fan etnisk svensk, ser ej dålig ut, men ändå kan jag inte få en svensk kvinna, istället ser jag en massa blattar från Mellanöstern och Sydamerika samt Afrika som får just det. Det är ju hur jävla förnedrande som helst.
Är det lika förnedrande med svenska män som får svenska kvinnor? Det är i min erfarenhet mycket vanligare.
Citat:
Ursprungligen postat av
BidenWillDie2021
Självklart har jag försökt att få kvinnor med annan etnicitet, men det går inte. Poängen är att dom utländska männen kan få våra kvinnor men inte ens vi våra och verkligen inte deras.
Givetvis så kan svenska män få svenska kvinnor. Det är väl det som är det vanligaste? Det finns givetvis också svenska män som är ihop med utländska kvinnor, men så vitt jag vet finns det ingen statistik över det.