Såna som dig är anledningen varför jag aldrig skulle röra en svensk kille mer.
Min erfarenhet och de flesta tjejer i min umgängeskrets som också består av svenskar säger som jag och det är att svenska killar är falska. Visar trevlig ansikte utåt tills de får det de vill ha men sen när man väl kommer nära de så kommer deras medeltida mentalitet fram i det eller de där åsikterna och tankarna som du har. Det gäller i princip nästan alla svenska killar ja har träffat i de flesta städer.
En svensk kille måste ha åsikt om allt och alla medan en invandrare kille är avslappnad, skön humör och har inte dessa vidriga stenålders syn.
Invandrarkillar har ju inte åsikter om någonting, och är betydligt mindre präglade av medeltidsmentalitet.
Nu brukar jag ju inte önska att specifika personer drabbas av olycka, men visst hade det varit lite roligt om du blev utsatt av den medeltidsmentalitet som är betydligt vanligare bland invandrare (från MENA, Afrika och vissa delar av södra och östra Europa; jag gissar att du inte snackar om t.ex. norrmän och danskar, för då är en ursäkt från min sida befogad)? Om inte annat så lär din kontroll över det svenska språket göra ett stort intryck på de invandrarkillar som du nu i fortsättningen kommer att dejta.
Sådana som du är anledningen till varför jag aldrig kommer att röra en svensk kvinna igen. Persiskor behärskar det svenska språket, i alla fall...
Det är möjligt att jag skriver till ett troll. I det fallet så får jag bara beundra din förmåga att irritera lättirriterade idioter som jag.
Senast redigerad av handelschon 2021-07-08 kl. 04:20.
Min erfarenhet och de flesta tjejer i min umgängeskrets som också består av svenskar säger som jag och det är att svenska killar är falska. Visar trevlig ansikte utåt tills de får det de vill ha men sen när man väl kommer nära de så kommer deras medeltida mentalitet fram i det eller de där åsikterna och tankarna som du har. Det gäller i princip nästan alla svenska killar ja har träffat i de flesta städer.
En svensk kille måste ha åsikt om allt och alla medan en invandrare kille är avslappnad, skön humör och har inte dessa vidriga stenålders syn.
är du helsvensk? dina föräldrar måste va stolta som knullar med smutsiga araber inte så konstigt det här landet går åt helvete med såna rasföräddare som dig, svenska tjejer har ju rykte vara dom värsta hororna som särar på benen för alla smuts araber.... för det är svenskar som är i majoritet av alla överfall våldtäkter, misshandel, rån osv i sverige eller? håll du dig till dina araber ingen större förlust för oss andra
Ja, jo, svenska killar är ju kända för sin medeltida kvinnosyn, till skillnad från männen i de mer progressiva arabländerna...
Med tanke på att de flesta svenska kvinnor är med svenska män och de flesta utlänningar i Sverige inte är med svenskar så är nog den gemensamma nämnaren för dina misslyckanden du själv...
Människor som medvetet väljer att sätta sig i utanförskap och vara med MENA-män kommer inte att ändra sig efter vad du tycker. Det kommer snarare förstärka deras övertygelse om att svenska män är såååå tråkiga. Det är en viss typ av kvinnor och du missar absolut ingenting. Börjar du gapa om rasförräderi blir du dömd efter våra blasfemi-lagar.
Nu har vi denna fria kultur så det är bara att anpassa sig. Vad jag observerat i USA så blir fler svarta kvinnor och vita män par. Vita män måste vinna andra raser kvinnor. Inte bara förlora detta spel.
Svarta kvinnor är verkligen imponerade av vita män ,de ser att de inte överger sin fru. En svart kvinna berätta att de var svårt att bli av med mannen eftersom han så gärna ville vara med sin fru på sjukhuset och de observerade också att kvinnan gilla detta.
Där är helt klart högre nivå av kärlek hos vita män än svarta och latinos. Kvinnor ser detta och de söker sig mer mot kärlek. Svarta män förnedrar svarta kvinnor och ungefär 50% av de svarta kvinnorna på youtube ser det som ett problem.
Kan vi hålla upp kärleken så kommer kvinnor dras mot oss.
Kvinnor älskar kärlek även fast de säger att de inte behöver det så gillar de flesta kvinnor det
Vit kvinna, svensk, tillsammans med vit man, svensk.
Skulle aldrig välja skräp från MENA eller övrigt bröte, som idioter påstår att "alla vita kvinnor vill ha".
Jag är "blatte" (dock inte adidaskrigare) & är inte ett dugg intresserad av svenska kvinnor. Hur fan pallar man med dessa ens? Arroganta, bortskämda, barnsliga & lämnar sina män alternativt är otrogna när deras vilja inte går igenom (men även när deras vilja går igenom för då är mannen en "mes" utan åsikter), vet inte vad ordet "kompromissa" innebär osv.
Nej svenska kvinnor nobbar INTE svenska män. De stadgar sig med den svenska mannen eftersom den svenska mannen oftast snabbt underkastar sig kvinnan och är lätt att kontrollera/forma samt att han är konflikträdd. Detta skapar o andra sidan många förvirrade kvinnor som är otrogna mot sina veka män & förstår inte varför.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!