• 1
  • 2
2006-06-02, 12:00
Medlem
Var kan man köpa rispapper?
Citera
2006-06-02, 12:10
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Antar att du emnar rissla?

Gå in på pressbyrån och fråga efter OCB ;P. Kan hända att han kollar snett på dig. Brukar ske när jag o vänner köper ;P.
Citera
2006-06-04, 17:35
Medlem
win32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkeweD
Vad heter det märket?

som jag sa så kommer jag inte ihåg, vet dock att paketet är rött med en svart typ "siluett" på omslaget
Citera
2006-06-06, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Antar att du emnar rissla?

Gå in på pressbyrån och fråga efter OCB ;P. Kan hända att han kollar snett på dig. Brukar ske när jag o vänner köper ;P.

Kolla snett på er? Det är ju bara gamla tanter och jag som köper rizzla papper. Äsch då, kollar snett gör ingen på konsum!
Citera
2006-06-14, 11:35
Medlem
Fader Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanSnow
Det absolut farligaste i cigaretten - och det som orsakar cancer - är radioaktivt Polonium-210 som har sitt ursprung i det gödningsmedel som används av tobaksbolagen. Poloniumpartiklarna fastnar på tobaksbladens och hamnar på så sätt i cigaretterna. Väl nere i lungorna bestrålar dom närliggande vävnad med alfastrålar och på så sätt uppstår cancer.

Tobaksbolagen har vetat om det här länge, men enligt fler interna memon så har det ansetts "för dyrt" att byta ut gödningsmedlet mot en mindre farlig variant. Om ni tror att jag hittar på det här så får ni gärna Googla på polonium och cigarettes.

Det blir nog till att odla egen tobak. Var kan man hitta frön?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in