Citat:
Ursprungligen postat av
Halvmas
Själva gripandet hade definitivt varit ok om blottandet hände i anslutning till det tänkta gripandet men när väl blottaren gripits av er så måste polisen kontaktas omedelbart så att då släpa honom till stationen hade blivit svårt att komma ur. Hade dock varit en väldigt rolig syn så ordningsmakten kanske hade sett mellan fingrarna helt och hållet gällande det

Polisstationen låg tvärs över gatan + 50 m.
Den jävla blottaren brukade stå gömd bakom gula hisskonstruktionen* på vasagatan stockholm
o så hängde han uut schnabeln framför passerande bilar - före honom såg man bara schnabeln.
*t-centralen nedgång mot kungstgrädgården kista osv - snett emot o mitt emot början us trade center
O skulle någon stanna skulle han dra - jag polaren råkade se honom o parkade bilen en bit bort o
skulle ta honom men han var borta vi gick en sväng o såg honom gående på mäster samuelsgatan
drottningatan o vi närmade oss jag sa nu tar vi honom - men han fattade detta o sprang som en jävla antilop - han hade tur den jäveln som inte stod kvar för då hade han varit oskyddad o inte kommit undan - vi hade nog båda skitit i om det skulle vara olagligt - bryta upp armarna bakfrån o han tvingas gå till polisstationen där vi anmäler - vi diskuterade detta o gissningvis hade han sagt - jag stod o kissade men vi visste sen tidigare vad han höll på med - vi är båda osäkra på om han var en bögjävel men vi tror nog det