2021-06-27, 21:43
Medlem
Jag gillar Svantesson, får lite Thatchervibbar av henne. Helt klart den bästa kvinnliga politikern för tillfället.
Citera
2021-06-27, 21:43
Medlem
Larasofts avatar
Svantesson får mig aldrig att lyssna.
Citera
2021-06-27, 21:44
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Ja vad hände där? En kollega har då sagt att Annie ska äta upp en sko. Förtjänar en egen tråd.
När kör Stefan PK i morgon? Känns ju verkligen som extraval nu men det ligger ju i tiden att sälja sig för makt.
(FB) Annie Lööf sa aldrig att hon skulle äta upp sin sko...?
Citera
2021-06-27, 21:44
Medlem
Hallonbackens avatar
Jämför Annie Lööf med Elisabeth Svantesson. En som lever i en drömvärld där man totalt kan ignorera två partier, den andra kan samverka med alla för att få konkreta resultat. Jag gillar verkligen Svantesson., min favorit i moderaterna.
Citera
2021-06-27, 21:45
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Kan nån hitta nåt klipp när annie säger att hon ska äta upp sim sko?
Vill minnas att hon sa det själv.

Skrev hon inte det på Twitter? Nu skyller hon att det var en kollega som skrev på hennes Twitter-konto?
Citera
2021-06-27, 21:46
Medlem
srsbizs avatar
Detta tjat om mittenregering, är det på allvar någon förutom Lööf som vill ha det?
Citera
2021-06-27, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Finns det inget klipp där man kan höra henne säga det där om att hon skulle äta upp sin sko? Var tydligen 2013...? Måste ju finnas massa bevis där ute, eller? Tänk om hon inte sagt det ens? Jag börjar tvivla på min egen hjärna nu...

Ljög hon svenska folket rakt upp i ansiktet i direktsänd TV? Inget konstigt när det gäller politiker förvisso...
Hon ljög enligt klippet.
Citera
2021-06-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frassekock
Håller med dig, och det är väl det som kan hända om man håller på och ändrar sig hela tiden. Får fortsätta citera min far eftersom han är den med kontakterna i detta parti. Men enligt honom är det många gamla C väljare som väljer andra partier. Detta beror just på detta att ena stunden säger man A och sen i andra B. Men kommer nya väljare från storstäder nu, vilket enligt min far knappt aldrig hände för i tiden, då var det nästan varenda lantbrukare parti. (kanske smart när lantbruken minskar för varje dag i Sverige)

Tanken var väl att stå upp för landsbygden. Det har C släppt helt även om de anser sig göra det.

Stövlar o kostym. Jag vill bli statsminister var väl det senaste konstiga i media..
Citera
2021-06-27, 21:47
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Jag gillar Svantesson, får lite Thatchervibbar av henne. Helt klart den bästa kvinnliga politikern för tillfället.

Ja men hon har en befläckad Reinfeldt-historia. För bara några år sedan tyckte hon som Annie.
Citera
2021-06-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonbacken
Jämför Annie Lööf med Elisabeth Svantesson. En som lever i en drömvärld där man totalt kan ignorera två partier, den andra kan samverka med alla för att få konkreta resultat. Jag gillar verkligen Svantesson., min favorit i moderaterna.
Jag skulle kalla Annie Lööf för en politisk psykopat.
Hon kan säga och lova vadsomhelst, ändra sig nästa dag och lova motsatsen utan att inse att det är något fel med det.
Tvärtom är det bra om det visar sig gynna henne
Citera
2021-06-27, 21:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Justinai
MP lär åka ut. Tror SD, KD och V ökar.

Det räcker att MP åker ut så blir Sverige bättre. Ser hellre att V ökar enormt mycket. Räcker ju vara att MP åker ut för att oppositionen tar över
Citera
2021-06-27, 21:49
Medlem
Wow! Nyamko krossar Lööf nu i sin intervju.

"Den högsta tanken i ett samarbete kan inte vara att isolera och exkludera 30% av riksdagen"

Så bra, och Lööf ser ut att tappa greppet här inom kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in