• 1
  • 2
2021-05-26, 15:22
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ut...?ocid=msedgntp

"En kvinna i 20-årsåldern har åtalats misstänkt för att ha våldtagit två barn. Vid tillfället för de misstänkta brotten jobbade hon på en grundskola."

Hon ska vid flera tillfällen att berättat för kollegor om övergreppen – som rapporterade det vidare till sin arbetsgivare.

Våldtäkterna ska inte ha skett i anslutning till kvinnans arbete.

Kvinnan misstänks även för olaga hot mot sin chef och tidigare kollegor."
Citera
2021-05-26, 15:29
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ut...?ocid=msedgntp

"En kvinna i 20-årsåldern har åtalats misstänkt för att ha våldtagit två barn. Vid tillfället för de misstänkta brotten jobbade hon på en grundskola."

Hon ska vid flera tillfällen att berättat för kollegor om övergreppen – som rapporterade det vidare till sin arbetsgivare.

Våldtäkterna ska inte ha skett i anslutning till kvinnans arbete.

Kvinnan misstänks även för olaga hot mot sin chef och tidigare kollegor."

Vänta, vänta..
Är det pedofilen själv som berättat om sina övergrepp till sina egna kollegor 😳?!
Citera
2021-05-26, 15:31
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Vänta, vänta..
Är det pedofilen själv som berättat om sina övergrepp till sina egna kollegor 😳?!

Det där var väldigt märkligt. Kan det stämma?
Citera
2021-05-26, 15:33
Medlem
Qusimotos avatar
Vem fan berättar att man våldtar barn till sina kollegor? hon låter totalt jävla sjuk i skallen hon borde avrättas direkt.
Citera
2021-05-26, 15:46
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Med barn menas nog i detta fall 14-åringar. Hon har nog skrutit om det för sin kollega, vilket tyder på en IQ på <70.
Citera
2021-05-26, 16:23
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Med barn menas nog i detta fall 14-åringar. Hon har nog skrutit om det för sin kollega, vilket tyder på en IQ på <70.
Då är det nog inte våldtäkt mer än i juridisk mening så att säga. Grattis till 14 åringarna till kåtlärarinnan och knullet, det blir något att skryta om senare i livet!
Citera
2021-05-26, 16:29
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Fem kvinnor (två st i ett av fallen) i Kronoberg/Småland senaste åren: Jönköping, Kalmar, Öland och nu denna. Det kristna tabut som slår igenom...?

Edit: Tippar på något svag städerska och att hon hänger med motorburen ungdom - och att det är där hon funnit gossarna...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2021-05-26 kl. 16:32.
Citera
2021-05-26, 16:30
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Vem fan berättar att man våldtar barn till sina kollegor? hon låter totalt jävla sjuk i skallen hon borde avrättas direkt.
Skryter om nordafrikanska älskare inför kvinnliga kolleger?
Citera
2021-05-26, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Fem kvinnor (två st i ett av fallen) i Kronoberg/Småland senaste åren: Jönköping, Kalmar, Öland och nu denna. Det kristna tabut som slår igenom...?

Edit: Tippar på något svag städerska och att hon hänger med motorburen ungdom - och att det är där hon funnit gossarna...

Motorburen ungdom? Har svårt att tro att hon skulle bli åtalad, och dessutom vad jag förstår frihetsberövad inför rättegången, om barnen varit över 15?

Uppenbart något som inte stämmer med den människan, gissningsvis väldigt omogen kombinerat med någon slags bokstavskombination. Att hon fick jobb på en grundskola från början är faktiskt i sig märkligt, tydligen kan bokstavligt talat vem som helst få jobb där.
Citera
2021-05-26, 17:07
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Motorburen ungdom? Har svårt att tro att hon skulle bli åtalad, och dessutom vad jag förstår frihetsberövad inför rättegången, om barnen varit över 15?

Uppenbart något som inte stämmer med den människan, gissningsvis väldigt omogen kombinerat med någon slags bokstavskombination. Att hon fick jobb på en grundskola från början är faktiskt i sig märkligt, tydligen kan bokstavligt talat vem som helst få jobb där.
Jag menar att hon kanske ingår i ett Epa-gäng, där åldern spänner från 13-14 till över 20 år? Det är inte alls ovanligt på landet, i alla fall inte i min kommun...
Citera
2021-05-26, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag menar att hon kanske ingår i ett Epa-gäng, där åldern spänner från 13-14 till över 20 år? Det är inte alls ovanligt på landet, i alla fall inte i min kommun...

Visst är det möjligt. Men fortfararande, en normalt funtad 20-åring inleder inte en sexuell relation med en 13-14 åring, och pratar definitivt inte om det för sina kollegor.

Hur våldtäkterna hon är åtalad för gått till vet vi inte, det bästa vore förstås om det är något liknande ditt exempel. Hennes "avslöjande" för kollegorna hoppas jag i vart fall är att hon var orolig för att förlora jobbet om det kom fram vad hon hade gjort, och därför på något sätt försökte hålla sig för hos kollegorna. Givetvis finns också möjligheten att hon skrutit om det, och det skulle vara ännu mer stört.
Citera
2021-05-26, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Visst är det möjligt. Men fortfararande, en normalt funtad 20-åring inleder inte en sexuell relation med en 13-14 åring, och pratar definitivt inte om det för sina kollegor.

Hur våldtäkterna hon är åtalad för gått till vet vi inte, det bästa vore förstås om det är något liknande ditt exempel. Hennes "avslöjande" för kollegorna hoppas jag i vart fall är att hon var orolig för att förlora jobbet om det kom fram vad hon hade gjort, och därför på något sätt försökte hålla sig för hos kollegorna. Givetvis finns också möjligheten att hon skrutit om det, och det skulle vara ännu mer stört.

Med tanke på att de skriver "Kronobergs län" istället för kommunen eller samhället tyder på att det är en mindre ort = mycket gäng som passar in på beskrivningen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in