2024-03-25, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Fru August?
Vad menar du, är han feminin tycker du?

[...]

Egentligen borde var och en få svara för sig, men jag gissar att det syftar på skådespelaren Pernilla August, som spelar drottningen.
Citera
2024-03-25, 21:04
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Fru August?
Vad menar du, är han feminin tycker du?

Han är så otroligt vacker Malte, dessutom oerhört begåvad skådis. Jag håller med dig, vill också se honom i fler roller.

Jag håller även med om att det är stor skillnad på säsong 1 och 3, även om jag tyckte om den sista säsongen - främst för skådisarna. Evin Ryding är ett Hollywood ämne. Vilken insats. Shoutout till Omar Rudberg som både sjunger gudomligt och är en grym skådis.
Spelar inte Pernilla August Drottning Kristina? Menade henne iaf, ingen kvinnlig man vid namn August.
Citera
2024-03-27, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Spelar inte Pernilla August Drottning Kristina? Menade henne iaf, ingen kvinnlig man vid namn August.

Jag tänkte fel, tänkte på Malte Gårdinger som heter August i serien.
Korkat av mig.
Citera
2024-03-27, 15:29
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Jag tänkte fel, tänkte på Malte Gårdinger som heter August i serien.
Korkat av mig.
Äh, lätt hänt!
Citera
2024-10-05, 19:41
Medlem
SodaFointains avatar
Den där busshållsplatsen blitt världskänd. Världens 3 kändaste bússhållsplatser huserar kungens kommun och Anders Bagges och Abba agnestas!
Citera
2025-02-05, 20:34
Medlem
Stör ihjäl mig på Simon. Fruktansvärd karaktär. Har ingen som helst förståelse för Wilhelms situation. Pratar bara om sig själv med sina andra vänner utan att en enda gång ställa en enda fråga om deras liv. De kanske har bättre saker för sig än att alltid finnas där för honom och hans fjortisproblem utan att få någonting tillbaka. Sen att han dessutom ljuger för och bedrar Marcus efter allt sitt jävla gråt då Wille ljugit för honom är bara ytterligare ett lager av vedervärdighet.

Nåja, ser nog ut som att jag är mer välinvesterad i den här serien än vad jag är. Bryr mig väldigt lite.

Men Ayub var skön och förtjänar en bättre vän
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in