Vilken tycker ni är den mest manliga, maskulina musikgenren, överlag?
Menar inte enstaka låtar eller skivor. Möjligtvis enstaka artister, men helst genrer överlag.
Exempel jag hört andra säga, är Frank Sinatra, eller rökig blues, eller Jonny Cash, eller rock runt 1970 (Led Zeppelin o.dyl.) etc
Vad tycker folket?
Lägg gärna in ett kort motiverande om det/hur du tycker, kanske även intressant om du skriver om du är kille själv, eller tjej.
Tackar för åsikter
Senast redigerad av Robbinist 2021-05-25 kl. 05:31.
Lasse Stefanz lyssnar man bara på om man är riktig alfa.
Vem fan bryr sig. Hur osäker får man vara om man bryr sig om hur maskulin musiken man lyssnar på är. Det händer att jag lyssnar på jpop, men inte känner jag mig feminin för det.
Vilken tycker ni är den mest manliga, maskulina musikgenren, överlag?
Menar inte enstaka låtar eller skivor. Möjligtvis enstaka artister, men helst genrer överlag.
Exempel jag hört andra säga, är Frank Sinatra, eller rökig blues, eller Jonny Cash, eller rock runt 1970 (Led Zeppelin o.dyl.) etc
Vad tycker folket?
Lägg gärna in ett kort motiverande om det/hur du tycker, kanske även intressant om du skriver om du är kille själv, eller tjej.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!