2021-11-19, 18:35
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Hahahaha... bästa inlägget på FB sedan Byagerillan härjade!

Men Peja - fy fan vad sliskigt att se honom hångla upp gammelmormor på TV - jag undrar vad barnbarnen känner?

Och Backis (vad fan heter trollet EGENTLIGEN?)? Snygga tjejer? Var då? I pappas gamla Fibban som hn gömt under madrassen?
Eleanor (Ellinor?) är ju en bedagad skönhet- men jag trodde lätt hon var 38. Snygg. Påminner om brudarna i SOS segelsällskapsresan.

Calle? Pilot? Nja? Möjligen jobbat som steward (smygbög 100%).

Bönderna börjar ta slut...

Mikael Backstulid.
Citera
2021-11-19, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Peja är en riktigt snäll person, så han bör undvika den egoistiska Heidi.
.
Hans enda chans är att den resoluta Benita tar över, och han får känslor för henne.
Med Heidi ser jag bara sorg och medberoende i kristallkulan.
Citera
2021-11-19, 18:50
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Mikael Backstulid.
Backstulid? Hittades han som bebis?
Citera
2021-11-19, 19:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Backstulid? Hittades han som bebis?

Det är väl, som många andra namn, taget från härkomstsort i tidigare generationer. Antagligen från Backstugeliden.
Citera
2021-11-19, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Varför David inte röstat ut Irina förstår jag inte. Hon är ju lika kvinnlig som en rysk skogshuggerska...oh wait . Nu slog hon iallafall spiken i kistan för sig själv med pratet om att ha en massa fosterbarn på gården.

Jag är åtminstånde en praktisk "bonnafrumaterial" ..som söker till....oh wait...en bonde..
Inget jäkla kuttersmycke med lösnaglar som knappt orkar lyfta spade.

Massa klänningar o smink är rätt värdelös investering här uppe i norr då vi har snö 10 månader om året.

Puss på dig kulturstrateg..
Senast redigerad av medvev 2021-11-19 kl. 20:11. Anledning: felstavning
Citera
2021-11-19, 22:35
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medvev
Jag är åtminstånde en praktisk "bonnafrumaterial" ..som söker till....oh wait...en bonde..

Massa klänningar o smink är rätt värdelös investering här uppe i norr då vi har snö 10 månader om året.

Puss på dig kulturstrateg..

Fast det är väl inte snö tio månader om året i Småland?

Nu syftade jag dock inte på varken klädstil, smink eller utseende generellt, utan den maskulina, arbetarklass-jargongen du kör med. Den är okvinnlig och oattraktiv för män. Vi attraheras av kvinnor som är mjuka. Inte hårda på ytan och mjuka inuti, utan mjuka rakt igenom. Du bär på en fasad - som du behöver hjälp med att bryta ner.

Sen ska du lägga ner alla drömmar om att driva ett fosterhem( ) om du är intresserad av att träffa en man. Riktiga män(sällsynta) vill inte ha barn överhuvudtaget, men inte ens pseudomän som David vill ha fosterbarn rännandes på sin gård. Romantiken i er "dejt" sjönk väl från fika-med-mormor till rektoskopinivå där...

David väljer naturligtvis Cecilia, som är mjuk och naturlig, både till utseende och sätt. Det finns ju ett mellanting mellan kvinnlig skogshuggare och ytligt instagramluder med anknäbb och lösnaglar.

Läs* och begrunda mitt inlägg.

Citera
2021-11-19, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Fast det är väl inte snö tio månader om året i Småland?

Nu syftade jag dock inte på varken klädstil, smink eller utseende generellt, utan den maskulina, arbetarklass-jargongen du kör med. Den är okvinnlig och oattraktiv för män. Vi attraheras av kvinnor som är mjuka. Inte hårda på ytan och mjuka inuti, utan mjuka rakt igenom. Du bär på en fasad - som du behöver hjälp med att bryta ner.

Sen ska du lägga ner alla drömmar om att driva ett fosterhem( ) om du är intresserad av att träffa en man. Riktiga män(sällsynta) vill inte ha barn överhuvudtaget, men inte ens pseudomän som David vill ha fosterbarn rännandes på sin gård. Romantiken i er "dejt" sjönk väl från fika-med-mormor till rektoskopinivå där...

David väljer naturligtvis Cecilia, som är mjuk och naturlig, både till utseende och sätt. Det finns ju ett mellanting mellan kvinnlig skogshuggare och ytligt instagramluder med anknäbb och lösnaglar.

Läs* och begrunda mitt inlägg.

Vilken tur att vi har dig här som kan tala om för alla män och kvinnor hur en kvinna ska vara för att vara attraktiv.
Eller inte. Testa att vidga dina vyer lite så kommer du upptäcka att alla faktiskt inte är skapta i samma trångsynta mall som du.
Citera
2021-11-20, 02:47
Medlem
[quote=medvev|77986809]Jag är åtminstånde en praktisk "bonnafrumaterial" ..som söker till....oh wait...en bonde..

Massa klänningar o smink är rätt värdelös investering här uppe i norr då vi har snö 10 månader om

året.
Cathrin o Irina ärtvå flickor/kvinnor som faktiskt borde vara,el bli väninnor
de är lika rekorderliga med utstrålning, och verkar rejäla och bra på alla sätt.
Hoppas därför att DE TVÅ bönderna ska välja just dessa två.
Citera
2021-11-20, 09:51
Medlem
[quote=moshes|77991841]
Citat:
Ursprungligen postat av medvev

Massa klänningar o smink är rätt värdelös investering här uppe i norr då vi har snö 10 månader om

året.
Cathrin o Irina ärtvå flickor/kvinnor som faktiskt borde vara,el bli väninnor
de är lika rekorderliga med utstrålning, och verkar rejäla och bra på alla sätt.
Hoppas därför att DE TVÅ bönderna ska välja just dessa två.

Håller med. Catrhrin och Irina är tjejer som kommer göra sina framtida partners lyckliga på både kort och lång sikt . Men alla stackars incels stör sig på dem för att de inte BEHÖVER en man utan VILL ha en man. Självständiga och lojala kvinnor är attraktiva för vuxna män! Sen tycker jag de är söta också.
Citera
2021-11-20, 10:48
Medlem
[quote=Pigge2|77993399]
Citat:

Håller med. Catrhrin och Irina är tjejer som kommer göra sina framtida partners lyckliga på både kort och lång sikt . Men alla stackars incels stör sig på dem för att de inte BEHÖVER en man utan VILL ha en man. Självständiga och lojala kvinnor är attraktiva för vuxna män! Sen tycker jag de är söta också.
Cathrin, alla gånger, trots det käcka initiativet att gräva i hans gräsmattan. Tror inte hon tänkte sig hur det kunde uppfattas.
Irina är nog reko som person. Hon har barndomsminnen som får henne att drömma om fosterbarn, som hon ska ge en fin uppväxt på landet, ja, med en bonde också.
Citera
2021-11-20, 17:07
Medlem
Citat:
ja verkligen en helt vanlig skör o vacker ung kvinna.Jättefin och hoppas hon hittar och väljer någon
likvärdig vän.Hon är äkta pärla.
Det är kulturskribentens egen mörka fantasi som tittar fram. Det har varit uppenbart i varje inlägg.
Lika avslöjande texter skrivs av porrsurfarna.
Såsom vi alla skriver så visar det vem man själv är.

Håller med dig, bra skrivet.
Citera
2021-11-20, 18:32
Medlem
De enda säkra paret är att det nog blir Daniel + Klara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in